iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Nosoforos

Enige wat ik heel erg jammer vind is dat iOS11 nog steeds niet meerdere gebruikers-acccounts ondersteunt :(

RonG

Quote from: raindog on June 21, 2017, 22:27:13
Houd er ook rekening mee dat een 2017 iPad geen gelamineerd scherm heeft waardoor deze minder massief/degelijk aanvoelt en zelfs enigzinns hol kling als je typt. De hele 'feel' bij de Pro is echt een stuk beter. Sommige geven daar helemaal niks om, maar voor mij is er geen weg meer terug  ;D

En waardoor hij hevig reflecteert heb ik gelezen op tweakers, voor buiten gebruik niet zo geschikt. Maar de 2017 is wel stukken goedkoper.

raindog

Quote from: Dura on June 21, 2017, 23:17:58
Ik heb sinds vorige week ook een pro 10.5, komende vanaf een Air1.
De verschillen zijn niet supergroot maar wel duidelijk; helderder beeld, supersoepel, batterij gaat ook bij stroomvretende activiteiten (ok, stomme spelletjes) lang mee, het geluid is veel beter, ruimtelijk.
Inmiddels voorzien van een zacht-plastic backcover, ik ben er erg tevreden mee.

Welke backcover heb je? Ik ben nog steeds zoekende namelijk, naar iets wat prettig aanvoelt en goed is afgewerkt. 
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Jeroen V

Grmbl, krijg ik zojuist een sms dat mijn iPad Pro afgeleverd zou zijn (das vreemd, want ik ben thuis en ik heb niets ontvangen) Meteen gebeld, blijken de vrienden van UPS het op een compleet verkeerd adres te hebben afgeleverd. Dus er is nu iemand in Amsterdam waarschijnlijk heel erg blij met een nieuwe en gratis iPad Pro.

Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en hoe UPS dit gaat oplossen...  >:(

Kjelt

Zo ben ik diverse kisten hele dure wijn kwijt geraakt. Aan de kist konden ze zien wat er in zat en toen was hij zogenaamd geleverd alleen getekend door een onbekend persoon.
Ik verdenk dan altijd de chauffeur van dit soort onzin, tegenwoordig met GPS en postcode kun je er niet meer naast zitten zou ik zeggen.
Als je bewijs hebt dat het een verkeerd adres is dan heb je geluk. Als er iemand getekend heeft en er staat jouw adres op dan gaan ze er van uit dat het geleverd is, echt bagger.

_ MarcelloW _

Lekker weer....

Zit ik te wachten op de aflevering van een door mij besteld fotolijsten, krijg ik door upd een iPad afgeleverd. Daar heb ik helemaal niet om gevraagd!!

Ik zou niet weten wat ik met zo'n ding kan en moet.

Eerst dit topic maar eens doorspitten. Meer dan 90 pagina's. Daar gaat mijn dag.

En het ergste is: het fotolijstje heb ik nog steeds niet! Ze weten niet waar het is!!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Jeroen V

#2431
Quote from: Kjelt on June 23, 2017, 11:54:15
Zo ben ik diverse kisten hele dure wijn kwijt geraakt. Aan de kist konden ze zien wat er in zat en toen was hij zogenaamd geleverd alleen getekend door een onbekend persoon.
Ik verdenk dan altijd de chauffeur van dit soort onzin, tegenwoordig met GPS en postcode kun je er niet meer naast zitten zou ik zeggen.
Als je bewijs hebt dat het een verkeerd adres is dan heb je geluk. Als er iemand getekend heeft en er staat jouw adres op dan gaan ze er van uit dat het geleverd is, echt bagger.
Ik kreeg al een bevestiging dat er een zekere Hans in Amsterdam het pakketje in ontvangst had genomen (dus gemakkelijk aan te tonen dat het niet door een zekere Jeroen in Koog aan de Zaan is ontvangen :))

Maar tot mijn verbazing stond er net iemand van UPS voor de deur met mijn pakketje en het blijkt dat het helemaal niet in Amsterdam is afgeleverd. (ik heb een onjuist berichtje ontvangen, dat is gelukkig alles) Dus op dit moment is de iPad de reservekopie aan het terugzetten :D
Quote from: _ MarcelloW _ on June 23, 2017, 12:11:56
Lekker weer....

Zit ik te wachten op de aflevering van een door mij besteld fotolijsten, krijg ik door upd een iPad afgeleverd. Daar heb ik helemaal niet om gevraagd!!

Ik zou niet weten wat ik met zo'n ding kan en moet.

Eerst dit topic maar eens doorspitten. Meer dan 90 pagina's. Daar gaat mijn dag.

En het ergste is: het fotolijstje heb ik nog steeds niet! Ze weten niet waar het is!!
Wahahahhahhahah! :D

dennism

Quote from: Kjelt on June 23, 2017, 11:54:15
Zo ben ik diverse kisten hele dure wijn kwijt geraakt. Aan de kist konden ze zien wat er in zat en toen was hij zogenaamd geleverd alleen getekend door een onbekend persoon.
Ik verdenk dan altijd de chauffeur van dit soort onzin, tegenwoordig met GPS en postcode kun je er niet meer naast zitten zou ik zeggen.
Als je bewijs hebt dat het een verkeerd adres is dan heb je geluk. Als er iemand getekend heeft en er staat jouw adres op dan gaan ze er van uit dat het geleverd is, echt bagger.

Tenzij je zakelijk besteld waar je aparte afspraken maakt dat weinig uit. De verkoper is juridisch gezien verantwoordelijk voor de zaak tot deze bij jou (of een door jouw aangewezen 3de) afgeleverd is, het wetboek is hier zeer duidelijk in. En nee, een buurman die toevallig tekent is geen door jou aangewezen 3de.
Enige uitzondering is wanneer jij als consument expliciet zelf de vervoerder uitkiest (bijv. de verkoper biedt alleen bezorging via PostNL aan op de website, maar jij verzoekt hem buiten het standaard bestel proces om, om DHL in te zetten terwijl de verkoper dit normaliter niet als optie aanbied). Bied de verkoper bijv. bezorging via PostNL / DHL of aflevering bij een Kiala punt aan tijdens het bestel proces kan geen van deze keuzes aangemerkt worden als door de consument gekozen vervoerder.

Quote
Bij een consumentenkoop waarbij de zaak bij de koper wordt bezorgd, is de zaak voor het risico van de koper vanaf het moment dat de koper of een door hem aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de zaak heeft ontvangen.

http://wetten.overheid.nl/BWBR0005290/2017-03-10#Boek7_Titeldeel1_Afdeling2_Artikel11 lid 1

In het voorbeeld van Jeroen V is de zaak nooit afgeleverd bij de koper of een door hem aangewezen 3de en is de verkoper dus gewoon nog verantwoordelijk voor de zaak. Deze zal dus ook gewoon nog steeds een "iPad Pro" moeten leveren, hoe de verkoper dit verder met UPS afhandeld is zaak van de verkoper, daar moet Jeroen niet tussen willen gaan zitten, zeker ook omdat hij geen partij is in de overeenkomt tussen de verkoper en UPS en feitelijk juridisch gezien geen enkele relatie heeft met UPS in deze zaak, en dus ook geen rechten tegenover UPS.

Kjelt

Ja in theorie mooi maar in de praktijk zegt de verkoper dat het geleverd is want er is voor getekend en dat je bij de koerier moet zijn. De koerier op zijn beurt wijst naar de verkoper want daar hebben ze een contract mee en niet met jou. En daar gaat het vaak mank, zie ook ander topic waar iemand tot tweemaal toe zijn concert tickets niet hefft ontvangen. Recht hebben recht krijgen zijn helaas twee aparte zaken.
In mijn geval heeft de verkoper het goed willen maken maar vervangen kon niet omdat primeur wijnen waren die twee jaar eerder waren besteld en niet leverbaar/vervangbaar waren.

Dura

Quote from: raindog on June 22, 2017, 18:39:21
Welke backcover heb je? Ik ben nog steeds zoekende namelijk, naar iets wat prettig aanvoelt en goed is afgewerkt.
https://www.amazon.de/dp/B0728GCRW9/ref=pe_3044161_185740101_TE_item

Deze, zacht, transparant, niet al te dun, geen ruimte voor smartcover, wat ik zelf wel prettig vind, alle zijkanten zijn afgedekt en ik gebruik 'm toch alleen thuis dus schermbescherming vind ik niet noodzakelijk. Ik kreeg er een duitse mail bij dat als ie niet paste ik geen negatieve review moest schrijven maar even contact opnemen maar dat was gelukkig niet nodig, past prima.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

dennism

Quote from: Kjelt on June 23, 2017, 12:45:57
Ja in theorie mooi maar in de praktijk zegt de verkoper dat het geleverd is want er is voor getekend en dat je bij de koerier moet zijn. De koerier op zijn beurt wijst naar de verkoper want daar hebben ze een contract mee en niet met jou. En daar gaat het vaak mank, zie ook ander topic waar iemand tot tweemaal toe zijn concert tickets niet hefft ontvangen. Recht hebben recht krijgen zijn helaas twee aparte zaken.
In mijn geval heeft de verkoper het goed willen maken maar vervangen kon niet omdat primeur wijnen waren die twee jaar eerder waren besteld en niet leverbaar/vervangbaar waren.

Dik gedrukte is inderdaad een stelling die ik bij juridische vraagstukken ook vaak gebruik. Echter in dit geval gaat dit vrijwel niet op. Verkopers weten dat ze zeer zwak staan in een zaak als deze (zo is er bijv. in Duitsland een zaak geweest waarbij geoordeeld is dat een handtekening op een elektronisch apparaat geen bewijs is van aflevering, wat via Europees recht ook hier weer gebruikt zou kunnen worden als argument), neemt niet weg dat er altijd verkopers zullen zijn die een zaak als deze niet netjes behandelen en gaan proberen te vertragen / af te schuiven op de vervoerder in de hoop dat de consument zijn zaak zal opgeven.

Zet je hier echter je RBV op (of wanneer je deze niet hebt) stuur een concept dagvaarding met een uiterste termijn voor levering en 9 van 10 verkoper zal inbinden, omdat een eventuele rechtzaak ze nog meer gaat kosten vanwege hun zeer zwakke positie en de zeer goede bescherming van de consument in het Nederlandse (Europese) recht. Je moet echter als consument wel bereid zijn de laatste stap naar de rechter te zetten als de verkoper echt niet wil inbinden (iets dat je voor een product van een paar tientjes mogelijk niet doet) maar bij de waarde van een product als een iPad Pro lijkt me dat geen onoverkomelijke zaak.

In een uiterste geval, neem bijv. jouw voorbeeld over specifieke wijnen kan het natuurlijk zijn dat nakoming eisen / wensen niet redelijk is (omdat deze bijvoorbeeld niet meer leverbaar zijn), in dat geval is een volledige terugbetaling van de koopsom natuurlijk ook een optie. 

papaleo

Wilde eerst voor een 10.5" Pro gaan maar deze naast een Air gezien te hebben,welke ik reeds al in bezit heb ben ik toch voor de 12.9" gegaan het verschil in scherm groote vond ik van een 10.5 tov een Air te (veel) klein.
Er was er maar een op voorraad in de 'fysieke' Apple store in Den Haag,een 512Gb zilver kleurige.
Heb er gelijk Apple Care (99 euro) bij genomen welke voor deze iPad een nobrainer is voor deze prijs.
Heb ook de Logitech Slim Combo-Procase bijgenomen,de voordelen tov de Apple uitvoering is dat je met deze case het scherm/iPad onder verschillende hoeken/standen kunt neerzetten en er zit op het toetsenboord een extra rij met snelfunctie-toetsen welke de orginele Apple ook niet heeft.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Nog even een algemene vraag...
Dit probleem had ik ook al op mijn iPad air en nu ook op de nieuwe Pro.
Wanneer ik een Youtube filmpje via de Safari-browser afspeel dan (Freeze) blijft het beeld stilstaan maar het geluid loopt wel gewoon door?!
Als ik het zelfde filmpje via de YouTube app afspeel heb ik nergens last van.
Had zelf al een beetje lopen spitten maar niets gevonden en heb deze vraag ook in de Apple store neergelegd maar heb ook daar niet een concreet antwoord gehad....volgens de medewerker zou ik de Ipad eens naar de fabrieksinstllingen kunnen terug zetten...pfff,tsss..,nou nee daar zit ik niet op te wachten!!
Wellicht weet iemand (met welke instelling) hoe ik dit kan opheffen...?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

HereIsTom

#2438
Ik gebruik de Firefox browser op mijn Air 2 werkt prima met o.a. YouTube.

Mijn vraag is dat ik nu alleen de laptop nog gebruik voor het bewerken van foto's en filmpjes, zou dat nu ook kunnen op de nieuwe de iPad Pro?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

raindog

Quote from: Dura on June 23, 2017, 13:03:31
https://www.amazon.de/dp/B0728GCRW9/ref=pe_3044161_185740101_TE_item
Deze, zacht, transparant, niet al te dun, geen ruimte voor smartcover, wat ik zelf wel prettig vind, alle zijkanten zijn afgedekt en ik gebruik 'm toch alleen thuis dus schermbescherming vind ik niet noodzakelijk. Ik kreeg er een duitse mail bij dat als ie niet paste ik geen negatieve review moest schrijven maar even contact opnemen maar dat was gelukkig niet nodig, past prima.

Thanks, ik zal daar eens een kijkje nemen

Quote from: papaleo on June 23, 2017, 16:07:26
Heb er gelijk Apple Care (99 euro) bij genomen welke voor deze iPad een nobrainer is voor deze prijs.

Nobrainer? Ik heb nog nooit apple care aangeschaft en daarmee heb ik na 5 iPads, 3 iPhones, 2 iPods, 5 iMacs, 2 PowerBooks, een iBook G3, en een Powermac 7300 met OS 7.6.1 (dat waren nog eens tijden ;D) veel geld bespaard. Misschien ben ik een mazzelkont maar er gaat hier nooit iets stuk.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

HAL

Quote from: raindog on June 23, 2017, 22:26:05Ik heb nog nooit apple care aangeschaft en daarmee heb ik na 5 iPads, 3 iPhones, 2 iPods, 5 iMacs, 2 PowerBooks, een iBook G3, en een Powermac 7300 met OS 7.6.1 (dat waren nog eens tijden ;D) veel geld bespaard. Misschien ben ik een mazzelkont maar er gaat hier nooit iets stuk.

Dat is inderdaad mazzel. Apple hardware wordt steeds slechter en hun garantie is een lachertje. Een Plus if 7300 gaan aanzienlijk langer mee dan de prut die ze nu maken. En ze zijn makkelijker te repareren.

papaleo

Ik had daar ook nog nooit voor gekozen tot nu dan,nu had ik zoiets van,verzekerd ook tegen ongelukjes voor €99 voor een ipad van €1400....ja dat vind ik een Nobrainer.
Mocht die bv binnen het jaar 'perongeluk' in het water vallen,krijg je een nieuwe.

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

HereIsTom

Quote from: papaleo on June 23, 2017, 22:43:14
Ik had daar ook nog nooit voor gekozen tot nu dan,nu had ik zoiets van,verzekerd ook tegen ongelukjes voor €99 voor een ipad van €1400....ja dat vind ik een Nobrainer.
Mocht die bv binnen het jaar 'perongeluk' in het water vallen,krijg je een nieuwe.

Nou dan heb je je een oor aan laten naaien, want schade door eigen schuld wordt niet gedekt en waterschade al helemaal niet!
https://support.apple.com/nl-nl/HT204104
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

papaleo

Quote from: HereIsTom on June 23, 2017, 22:51:24
Nou dan heb je je een oor aan laten naaien, want schade door eigen schuld wordt niet gedekt en waterschade al helemaal niet!
https://support.apple.com/nl-nl/HT204104


Hoezo...oor aan laten naaien?

Hier staat toch duidelijk dat je ook verzekerd bent voor ongelukjes.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

HereIsTom

Tja collega van mij had 'm laten vallen, maar schermrepatie werd toch echt niet vergoed door de Applecare en andere collega had 'm buiten laten liggen in de regen en werd ook niet vergoed!
Het is nog niet zo gek lang geleden dat dit soort zaken ook in Kassa ter spraken kwamen.
De meeste verzekeringen voor dit soort dingen is onzin een WA verzekering is goedkoper en dekt beter!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

papaleo

Ooh is dat zo.... :nopompom:
En ja,veel verzekeringen die je in je leven afsluit zijn weggegooid geld,tòch.
Het is de eerste keer dat ik zo'n verzekering bij een Apple product er bij neemt,zoals alle verzekeringen hoop ik er nooit gebruik van te maken.
Maar er is mij explicit er bij verteld dat ook/juist de ongelukjes verzekerd zijn...en daar ga ik dan ook van uit.
Mocht er onverhoop toch ooit iets gebeuren laat ik mij niet,zoals jouw collega's, het bos in sturen...goedschiks of kwaadschiks!!
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

HereIsTom

Ach ja veel mensen trappen in dit soort dingen, net als die verzekeringen bij mobiele telefoons, maar dan weet je dat je 'm niet hoeft te verlengen.
Als je er normaal mee omgaat is de kans klein dat er iets fout gaat.
Sinds de iPad er is heb ik er eentje en in al die jaren één keer gehad dat glas kapot ging omdat ik zelf met iPad en al viel.
Bij zo'n winkeltje hier het glas laten vervangen, was €75,- is goedkoper dan 99,- + 49,-  ;)
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Jeroen V

Quote from: HereIsTom on June 24, 2017, 12:44:14
Ach ja veel mensen trappen in dit soort dingen, net als die verzekeringen bij mobiele telefoons, maar dan weet je dat je 'm niet hoeft te verlengen.
Als je er normaal mee omgaat is de kans klein dat er iets fout gaat.
Sinds de iPad er is heb ik er eentje en in al die jaren één keer gehad dat glas kapot ging omdat ik zelf met iPad en al viel.
Bij zo'n winkeltje hier het glas laten vervangen, was €75,- is goedkoper dan 99,- + 49,-  ;)
Ach, ik weet niet het 'intrappen' de juiste bewoording is. Ik ben sowieso goed verzekerd dus mocht ik een iPad of wat dan ook laten vallen dan kan ik ook nog via die weg mijn schade laten vergoeden. Het grote nadeel van een reparatie zoals jij noemt is dat er geen originele Apple schermen gebruikt worden. Ik heb twee keer een iPad laten repareren (scherm vervangen) en in beide gevallen zijn de iPad's niet als nieuw na reparatie. Misschien kleine dingen (iPad 3 waarbij de naden net niet helemaal lekker meer aansloten en een iPad Air waarbij de homeknop minder prettig aanvoelde) Een vriend van me heeft een tijdje geleden zijn iPad Pro laten vallen deze werd gewoon omgeruild voor een andere.

Overigens is waterschade wel gedekt (niet tegen jou maar in het algemeen :))

Quote
4. Dekking

4.1. De volgende definities zijn relevant voor uw verzekeringsdekking:

"Onopzettelijke schade" betekent fysieke schade, of het kapot gaan of een storing van uw Gedekte apparatuur vanwege een onvoorziene en onbedoelde gebeurtenis die het gevolg is van het hanteren van de apparatuur (bijvoorbeeld de Gedekte apparatuur laten vallen of contact met vloeistoffen) of van een externe gebeurtenis waarop u geen invloed hebt (bijvoorbeeld extreme omgevings- of weersomstandigheden). De schade moet gevolgen hebben voor het functioneren van uw Gedekte apparatuur en dit geldt dus ook voor barsten in het scherm waardoor het beeldscherm minder goed zichtbaar is.

Nou ben ik geen jurist, maar volgens mij staat er toch duidelijk dat contact met vloeistoffen gedekt is...

Kjelt

Topic opgeschoond.

HereIsTom

Opgeschoond, gewoon alle reacties verwijderd, waar is dat nou voor nodig, of mag je hier alleen maar praten wat jij wil?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W