iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wild_Willy

....hier nog eentje die zeer tevreden is en nog geen chrased sites heeft in Safari. Ik hoop wel dat binnenkort de Ipad apps in grote getale gaan komen, de Iphone apps zien er nl. Echt niet uit!!

Gr.,
wild_willy
Denon AVR-4311
Dune HD Max
B&W N802 front's
B&W N803 rears
QED - Silver Anniversary speakerkabels, HDMI kabels, Sub kabel en Optical kabel
Pioneer KRP-500M

Kjelt

Vooral bij sites met geintegreerde youtube filmpjes of met flash. Op het internet is er ook al veel te vinden. Over het algemeen gaat het gelukkig goed  :)

ll0ll

Quote from: reMC on July 31, 2010, 11:07:26
Dat is een lastige inderdaad. Wij sturen al onze Audio-Life mail ook door naar 1 gmail-adres. Standaard is dan het gmail-adres het antwoord adres. Ik wilde natuurlijk mijn AL-adres als afzender. Dat is me gelukt door de mails te importeren via IMAP, daar gmail als servers op te geven maar @audio-life.nl als accountnaam. Ook oplossing voor jou denk ik? Laat maar weten, dan leg ik wat duidelijker uit (en niet vanaf mijn iPhone ;))

Als je me dit nog zou willen uitleggen dan graag.
Ik heb nu namelijk een aantal 'fake' accounts aangemaakt waarbij ik een fout password bij de incoming mail-gegevens heb ingevoerd. Op die manier kan ik met die fake accounts wel mail versturen (heb die smtp gmail gegevens correct ingevoerd) maar niet ontvangen. Enige nadeel is nu dat ie bij elk van die fake accounts bij het ophalen van mail een foutmeldingspopup geeft, logisch want hij kan niet connecten met de incoming mailserver...

Dus ben benieuwd naar jouw oplpssing. :)
Philips LHH1000 | Marantz Project D1 | Philips LHH A200 | Philips LHH300r | Shure SHR1540
http://www.dutchaudioclassics.nl

ll0ll

ik heb denk ik een oplossing, ik maak een gmail emailadres aan waarop ik geen mail op binnen laat komen, een dummy of inactief mailadres :)
Philips LHH1000 | Marantz Project D1 | Philips LHH A200 | Philips LHH300r | Shure SHR1540
http://www.dutchaudioclassics.nl

pagr

#1104
Gebruikt iemand de rss reader Pulse?  Ik heb deze aangeschaft om meerdere berichten over verschillende fora te volgen. Dit werkt prima behalve bij ons Htforum zelf, zie bericht hier.
Ik krijg maar 3 berichten te zien als ik de link rechtstreeks invoer. Ook als ik het via Google Reader laat lopen.
Het rare is dat bij de gratis FeeddlerRSS app het wel werkt (via Google Reader).

Iemand ideeën?


Update: opgelost, zie hier  MAAR ben nog steeds niet tevreden over Pulse (trage app,feeds worden langzaam verwerkt, wel visueel mooi)
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

J.A.F._Doorhof

Vanaf vandaag heeft ook Annewiek haar iPad ;)
Eindelijk geen gevecht meer om de iPad ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ajbeefde

Quote from: J.A.F._Doorhof on August  4, 2010, 06:00:48
Vanaf vandaag heeft ook Annewiek haar iPad ;)
Eindelijk geen gevecht meer om de iPad ;)
;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

danielo

Quote from: J.A.F._Doorhof on August  4, 2010, 06:00:48
Vanaf vandaag heeft ook Annewiek haar iPad ;)
Eindelijk geen gevecht meer om de iPad ;)

Dat je er alweer 1 kon krijgen, volgens mij is dat best lastig was gisteren in 2 apple winkels (voor iets anders) en de media markt en nergens hebben ze op voorraad en er staan altijd veel mensen mee te spelen in de winkel(s) meerstal hebben ze er 3 staan/liggen.

Vraag mij af hoeveel er waren de eerste 2 dagen want apple heeft duidelijk gekozen om de eerste release een grote partij naar Nederland te sturen om te zorgen dat ze in omloop zijn. Bij 1 van de winkels gaven ze toe dat ze er meer dan 750 hadden de eerste dag (echte aantallen wilde hij niet geven).

Het is zeker zo dat zowel collega's als familie naar het er zelf mee spelen ook al snel zoiets hebben van is dit niet iets voor mij. Op mijn werk zijn er al 3 nu.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

ajbeefde

1 kan krijgen?

Was gisteren in Keulen, daar lagen er volop bij de MM, Saturn en diverse I stores. Alle typen.

Dus van een schaarste kan je niet echt spreken.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Kjelt

Quote from: ajbeefde on August  4, 2010, 08:42:12
1 kan krijgen?

Was gisteren in Keulen, daar lagen er volop bij de MM, Saturn en diverse I stores. Alle typen.

Dus van een schaarste kan je niet echt spreken.
Ja hallo wie wil er nou een duitse iPad  :devil:  :D  :D  :D

neptune

Quote from: Kjelt on August  4, 2010, 08:57:42
Ja hallo wie wil er nou een duitse iPad  :devil:  :D  :D  :D
Wer wohl später keine Ipäd?  ;D
zet hier iets neer

Teejoo

Ik neem toch aan dat je de taal gewoon kunt instellen?

Kjelt

Quote from: Teejoo on August  4, 2010, 10:41:52
Ik neem toch aan dat je de taal gewoon kunt instellen?
ja duh... ik zal het verklappen, het was een grapje  :D

jaco

Is er een goede IRC client ?

Nooff

Quote from: danielo on August  4, 2010, 08:38:18
Dat je er alweer 1 kon krijgen, volgens mij is dat best lastig was gisteren in 2 apple winkels (voor iets anders) en de media markt en nergens hebben ze op voorraad en er staan altijd veel mensen mee te spelen in de winkel(s) meerstal hebben ze er 3 staan/liggen.

Vraag mij af hoeveel er waren de eerste 2 dagen want apple heeft duidelijk gekozen om de eerste release een grote partij naar Nederland te sturen om te zorgen dat ze in omloop zijn. Bij 1 van de winkels gaven ze toe dat ze er meer dan 750 hadden de eerste dag (echte aantallen wilde hij niet geven).
Zelfs de iCenters weten niet wanneer Apple weer nieuwe aantallen beschikbaar stelt. Maar goed, we zijn het wel gewend van ze toch? Hypen door schaarste te creëren, dat doen er wel meer.

Quote
Het is zeker zo dat zowel collega's als familie naar het er zelf mee spelen ook al snel zoiets hebben van is dit niet iets voor mij. Op mijn werk zijn er al 3 nu.
Als daar 1500 man personeel rond loopt dan stelt dat natuurlijk niets voor  :D

Kjelt

Quote from: Nooff on August  4, 2010, 12:46:52
Zelfs de iCenters weten niet wanneer Apple weer nieuwe aantallen beschikbaar stelt. Maar goed, we zijn het wel gewend van ze toch? Hypen door schaarste te creëren, dat doen er wel meer.
Ik denk dat Apple maar wat graag nog meer verkoopt, het is gewoon de waanzinnige vraag waar niemand aan kan voldoen, de hype is al een half jaar geleden gecreeerd.

J.A.F._Doorhof

Die van mij kwam uit new york, en deze uit tampa ;)
Beide USA dus.
Het is hier ook moeilijk mawr best buy krijgt elke dag voorraad maar verkoopt ook elke dag alles.
Aangezien wij de 32gb wifi wilde hebben maakt dat het iets makkelijker, de meest verkochte hier is de 64gb 3G en die zijn dan ook bijna niet te krijgen.
Maar er zijn hier zoveel winkels dat het meestal bij de eerste of tweede al raak is, helemaal als je smorgens vroeg gaat.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Nooff

Quote from: Kjelt on August  4, 2010, 13:51:33
Ik denk dat Apple maar wat graag nog meer verkoopt, het is gewoon de waanzinnige vraag waar niemand aan kan voldoen, de hype is al een half jaar geleden gecreeerd.
Natuurlijk, maar nu iedereen hier in NL dat ding in de handen kan pakken, er mee kan spelen en de Apps een beetje beginnen te komen zien ze steeds meer potentie. Die hype was er in Amerika wel, hier voor het grote publiek nog lang niet, dat begint nu pas. Het is op zijn minst vreemd dat iedereen uitverkocht is en dat Apple niets wil zeggen over de volgende levering, en de vorige zogenaamd "grote levering" al uitgesteld heeft. Hoe ver van tevoren zijn ze al begonnen met produceren? Ze introduceren continent voor continent, dan mag je toch op zijn minst verwachten dat je de iPad introduceert op een moment dat je genoeg kan leveren. Schaarste creëren zorgt er uiteindelijk wel voor dat steeds meer mensen zo'n ding willen hebben, het is immers "gewild" zo lijkt het.

Kjelt

Quote from: Nooff on August  4, 2010, 15:24:06
Natuurlijk, maar nu iedereen hier in NL dat ding in de handen kan pakken, er mee kan spelen en de Apps een beetje beginnen te komen zien ze steeds meer potentie. Die hype was er in Amerika wel, hier voor het grote publiek nog lang niet, dat begint nu pas. Het is op zijn minst vreemd dat iedereen uitverkocht is en dat Apple niets wil zeggen over de volgende levering, en de vorige zogenaamd "grote levering" al uitgesteld heeft. Hoe ver van tevoren zijn ze al begonnen met produceren? Ze introduceren continent voor continent, dan mag je toch op zijn minst verwachten dat je de iPad introduceert op een moment dat je genoeg kan leveren. Schaarste creëren zorgt er uiteindelijk wel voor dat steeds meer mensen zo'n ding willen hebben, het is immers "gewild" zo lijkt het.
Er spelen veel meer zaken, zo is er bv nog steeds een schaarste aan sommige elektronische componenten, geloof het of niet maar sommige SMD componenten (ook bv condensatoren en weerstanden) zijn nauwelijks in grote getalen te krijgen op het moment. Wachttijden zijn hoog en er wordt mondjesmaat geleverd. Dit is nog het gevolg van de crisis waarbij een aantal producenten met de produktie zijn gestopt (voorraden waren toch groot genoeg en de klanten bleven weg) en ook een aantal over de kop zijn gegaan.
Nou de voorraden zijn inmiddels op, de vraag is enorm en de produktie gaat achter elkaar oftewel je kunt pas component 2 produceren als je klaar bent met component 1 en laten er nou duizenden componenten zijn.

peterrr

Toen ik hem vorige week bestelde....levertijd 10 top 14 dagen..( apple ned.)

Geld overgemaakt....1.5 dagen later binnen met UPS

De 23g editie

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Nooff


peterrr

Ehh, voor diegene die net niet genoeg geld hebben voor 32g ;D



Ach ik verwissel vaak ook de E en U in een woord Luek toch?

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

danielo

#1122
Quote from: Kjelt on August  4, 2010, 17:04:41
Er spelen veel meer zaken, zo is er bv nog steeds een schaarste aan sommige elektronische componenten, geloof het of niet maar sommige SMD componenten (ook bv condensatoren en weerstanden) zijn nauwelijks in grote getalen te krijgen op het moment. Wachttijden zijn hoog en er wordt mondjesmaat geleverd. Dit is nog het gevolg van de crisis waarbij een aantal producenten met de produktie zijn gestopt (voorraden waren toch groot genoeg en de klanten bleven weg) en ook een aantal over de kop zijn gegaan.
Nou de voorraden zijn inmiddels op, de vraag is enorm en de produktie gaat achter elkaar oftewel je kunt pas component 2 produceren als je klaar bent met component 1 en laten er nou duizenden componenten zijn.


Mee eens mijn opmerking was eigenlijk dat er zoveel beschikbaar waren de eerste 2 à 3 dagen. Er was/is wereldwijd een tekort maar in plaats van een klein aantal naar europa te sturen lijkt het erop dat ze er voor gekozen hebben een flinke eerste bulk te doen en daarna ze weer normaler te verdelen. Opzich slim want dan zijn er een laten we eens gokken 30k units in omloop die mensen toch zien en aanraken :)

We weten pas over 2 maanden hoeveel Apple er nu verscheept en of het waar is dat ze nu op 2.35m units per maand zitten.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

peterrr

ik wil wel graag de apple REMOTE voor de ipad snel...

want de app die gekocht had ( remote HD) daarvoor moet je eerst je spullen Hacken....
Raar hoor een app in de store waarna je erachter komt dat je je apple tv moet hacken..om hem te gebruiken.

net of nintendo zegt koop via ons een r4 kaart... :P

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

danielo

Quote from: peterrr on August  4, 2010, 20:54:44
ik wil wel graag de apple REMOTE voor de ipad snel...

want de app die gekocht had ( remote HD) daarvoor moet je eerst je spullen Hacken....
Raar hoor een app in de store waarna je erachter komt dat je je apple tv moet hacken..om hem te gebruiken.

net of nintendo zegt koop via ons een r4 kaart... :P

grt Peterr

Ik denk dat we nog wel even moeten wachten op een nieuwe remote app van apple, buiten dat we nu weten dat de app zelf door 1 persoon gemaakt is binnen apple zit het werk vooral in het protocol waarmee het werkt. De app die jij gekocht hebt werkte niet via dat protocol zover ik kan zien. Ik vermoed dat apple dit protocol heftig aan het aanpassen is voor hun nieuwe streaming plannen en dat is denk ik ook de reden dat ze de moeite niet nemen voor een update van de remote app.

Info over het protocol naar de appletv en itumes :

http://dacp.jsharkey.org/

Heb zelf al iets gemaakt dat dacp gebruikt opzich werkt het maar is niet voldoende voor de plannen (als de geruchten correct zijn) die apple heeft.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.