iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nooff

Quote from: Raphie on July 23, 2010, 15:30:33
Maar ze vraagt zich ook af hoe die dan op z'n kant moet blijven staan, want er zit geen voetje bij, zo lijkt het  :D

http://www.theipadframe.com/Models_and_Colors.html  :D


DVDGuy

#1001
Er is oa bij PDA shop een sleeve te koop met een beugeltje, zodat je de iPad kunt laten staan, maar er daar is ook een dockingstation te koop.

Sleeve

Docking station
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

HuubF

Tsja, het is wel een gelikt ding hoor! De kids zijn stikjaloers.  :D

Roon Rock server, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Atlas Mavros, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Ro

Begin van de avond heb ik er ook een opgehaald. MM Arena had ze allemaal nog liggen maar volgens de Apple medewerker hadden die er ook erg veel gekregen.
Classe SSP-800 + CA-5300, Phonar, Velodyne DD15, Dune D1, Humax 5050c, Sony KLD55HX920

danielo

Quote from: Ro on July 23, 2010, 21:05:12
Begin van de avond heb ik er ook een opgehaald. MM Arena had ze allemaal nog liggen maar volgens de Apple medewerker hadden die er ook erg veel gekregen.


Er zijn er veel plekken best veel ook hebben aantal alweer een nieuwe lading gekregen. Blijkbaar willen ze toch de vrije verkoop de eerste dagen goed laten verlopen en ook de zaterdag meepikken zonder dat ze al allemaal op zijn :). Nadeel is natuurlijk dat nu alle bladen dit als een teleurstelling gaan brengen maar anders dan bijvoorbeeld bij de iphone waar veel winkels er 50 a 60 hadden zij hier getallen van 10x of meer mee gemoeid.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Kjelt

Ik ben in de lunchpauze naar de MM geweest. Heb 10 minuten ermee gespeeld en moest hem toen echt hebben, wat een geweldige surf ervaring is het.
Geen rijen, geen wachtenden en gewoon genoeg voorraad.
Mijn ervaring is prima tot nu toe, ok lange berichten typen enzo pak ik liever de laptop voor, maar om veel te lezen en ook hier op het forum, echt geweldig.
Waar ik nog wel aan moet wennen is de bediening en het gebrek aan een handleiding (moet je online lezen). Zo weet ik nog steeds niet hoe ik een URL link in een ander window van de safari browser kan openen. Als ik er op klik opent de link op sommige sites in dezelfde window wat ik niet zo handig vind. Maar goed daar kom ik nog wel achter.

Nosoforos

Vinger er een tijdje op ingedrukt houden. Dan verchijnt (op de iPhone iig) de optie "open in nieuw venster".

htjan160756

Quote from: Nosoforos on July 23, 2010, 22:57:23
Vinger er een tijdje op ingedrukt houden. Dan verchijnt (op de iPhone iig) de optie "open in nieuw venster".

Bedankt.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Kjelt

Quote from: Nosoforos on July 23, 2010, 22:57:23
Vinger er een tijdje op ingedrukt houden. Dan verchijnt (op de iPhone iig) de optie "open in nieuw venster".
:worship: bedankt werkt perfect als je het weet  ;)


Nosoforos


Perfectionist

Net de app van Nu.nl eropgezet, netjes van opzet.  8)
Een beter forum begint bij jezelf.

PKfotografie

Quote from: Perfectionist on July 24, 2010, 01:07:07
Net de app van Nu.nl eropgezet, netjes van opzet.  8)

heb ik er net ook op gezet.

grootste drama. mac is te oud..... kent de ipad niet.......

reMC

Ik heb 'm ook gescoord. Blij mee :)

Ben aan het kijken naar Mobile Me nu, maar €79 voor een dienst die niet eens met Google toepassingen kan syncen? Neh...

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

J.A.F._Doorhof

@ReMC,
Volgens mij kan het bij de nieuwe beta van MobileMe wel.
Is enorm veel veranderd op agenda en mail gebied bij de nieuwe MobileMe.

MobileMe van opzet was denk ik puur bedoeld om je mails, favorieten, agenda, contacten etc. van al je mac's (en PC's) te syncen en in sync te houden real time. Ondertussen sinds ik het gebruik (nu iets langer dan een jaar) zijn er al legio opties bij gekomen zoals gallery, iDisk en syncen met PC outlook en dus binnenkort ook google agenda's etc.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Nosoforos

Quote from: reMC on July 24, 2010, 02:40:19
Ik heb 'm ook gescoord. Blij mee :)

Ben aan het kijken naar Mobile Me nu, maar €79 voor een dienst die niet eens met Google toepassingen kan syncen? Neh...

Waarom was je eigenlijk naar MobileMe aan het kijken? Ik denk dat het een service is die maar voor weinig mensen interessant is, aangezien het vrij duur is en niet veel meer biedt dan je ook elders (gratis) kunt krijgen. Niets ten nadele van wie het heeft en er blij mee is.

Nosoforos

Hier nog een linkje met tips, sowieso een nuttige site (als je een mac hebt)

http://www.appletips.nl/10-ipad-tips-voor-beginners-deel-1/#more-14580

Kjelt

En weer een nieuwe toepassing voor het HTforum powerbuy "Now Playing" standaard bord  :D

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

reMC

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 24, 2010, 08:35:59
MobileMe van opzet was denk ik puur bedoeld om je mails, favorieten, agenda, contacten etc. van al je mac's (en PC's) te syncen en in sync te houden real time. Ondertussen sinds ik het gebruik (nu iets langer dan een jaar) zijn er al legio opties bij gekomen zoals gallery, iDisk en syncen met PC outlook en dus binnenkort ook google agenda's etc.

Je kunt een CalDav account toevoegen maar dat is niet geïntegreerd in MobileMe. Als ik er overheen kijk hoor ik het graag...

Quote from: Nosoforos on July 24, 2010, 09:01:11
Waarom was je eigenlijk naar MobileMe aan het kijken? Ik denk dat het een service is die maar voor weinig mensen interessant is, aangezien het vrij duur is en niet veel meer biedt dan je ook elders (gratis) kunt krijgen. Niets ten nadele van wie het heeft en er blij mee is.

Wilde eens kijken naar de mogelijkheden. Nu gebruiken Gmail voor voor al onze (Audio-Life) mail en de bijhorende Google Agenda's zijn met onze iPhones en iPads gesynct. 

Interessante extra's van MobileMe zijn Find my iPhone en het syncen van specifieke contacten (uit een bepaalde map, weet niet of dat uberhaubt met MobileMe kan...) Kan dit laatste op een andere manier? Uiteraard over de toestellen van ons allebei.

reMC

Frank, kun jij inloggen op me.com? Ik krijg geen inlogschem, alleen instructies hoe is installeren...

J.A.F._Doorhof

ik kom er gewoon in.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

reMC

Welk 3G abbonement hebben jullie voor de iPad?

DVDGuy

Quote from: reMC on July 25, 2010, 14:53:23
Welk 3G abbonement hebben jullie voor de iPad?

Ik heb wel de 3G uitvoering maar (voorlopig?) geen abonnement.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

yorkie13

ook nog geen 3G, heb ik al op de iphone
denk aan Vodafone voor 9,95 euro