iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BJF

De mensen sparen hun geld voor de echte hype: de iPhone 4...
NAD M10 V2
Elac FS247

aMUSEd

Nog niet te koop via apple store op internet  :dry:

danielo

Quote from: BJF on July 23, 2010, 10:29:26
De mensen sparen hun geld voor de echte hype: de iPhone 4...

Ach denk dat de meeste apple winkels er vandaag een 500 stuks verkopen
met een gem prijs van 600euro per klant is dat toch een leuke dag omzet van 3ton.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

HuubF

Got one. :wub: De rijen vielen inderdaad mee.

Even op de zaak graties opladen en dan gaat mijn leven definitief veranderen!  :headbanging:
Roon Rock server, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Atlas Mavros, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

DVDGuy

#979
Bij de MM in Bergen op Zoom, geen rijen, wel een duidelijke stand met goede uitleg van zowel een Apple-medewerkers, als van een medewerker van de MM en alle modellen nog beschikbaar  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Raphie

Quote from: DVDGuy on July 23, 2010, 12:19:23
Bij de MM in Bergen op Zoom, geen rijen, wel een duidelijke stand met goede uitleg van zowel een Apple-medewerkers, als van een medewerker van de MM en alle modellen nog beschikbaar  8)
gekocht? of alleen maar kijkuh, kijkuh, kijkuh, nie kopuh, kopuh, kopuh ?
JBL PRX Power!

HuubF

Gelijk een vraagje.  :-[

Ik heb een Apple Mini als mediaserver. De iPad gaat (behalve als gadget) ingezet worden als afstandsbediening en beeldscherm. Dat hiervoor applicaties bestaan weet ik.

Maarrr kan ik, met de iPad als beeldscherm, op de iPad ook de iTunes (waarin mijn 600 cd's) gebruiken die staat op de Apple Mini?
Roon Rock server, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Atlas Mavros, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

aMUSEd

Quote from: HuubF on July 23, 2010, 12:58:56
Maarrr kan ik, met de iPad als beeldscherm, op de iPad ook de iTunes (waarin mijn 600 cd's) gebruiken die staat op de Apple Mini?
Je bedoelt zoiets als ipeng maar dan voor de mac mini?
Kan je via itunes op de pad verbinding maken met de mini?

Job

Geen seconde in de rij gestaan. Meteen geholpen bij de iCentre.

htjan160756

#984
Hallo,

Mijn lieve vrouwtje heeft vanochtend om ± 6:00 bij de Mediamarkt gezeten met koffie, toen de MM open ging waren ze met ongeveer 30 mensen.
Ik had gevraagd of ze de 32Gb wou kopen voor me, maar heb een 64Gb gekregen van mijn vrouw.

Groetjes J@n

PS: het was vroeger ± 5:15.

Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Raphie

JBL PRX Power!

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

aMUSEd


danielo

Quote from: aMUSEd on July 23, 2010, 13:20:02
Je bedoelt zoiets als ipeng maar dan voor de mac mini?
Kan je via itunes op de pad verbinding maken met de mini?


Iets als remote app van apple zelf, alleen nog niet een speciale ipad versie van. Die werkt op alle itunes en appletv's.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Nosoforos

Ik heb er net even mee gespeeld bij de MacHouse in Amsterdam. Was wel een gezellige sfeer daar, iedereen kwam natuurlijk voor een iPad.
Het viel me op dat er ook erg veel enthousiaste vrouwen waren, kennelijk raakt het apparaat inderdaad ook een snaar bij een niet standaard geeky gadget-publiek  ;D.
Het is zeker een mooi ding, als ik geen laptop had dan zou ik erg geneigd zijn er een te kopen. Maar nu kost het me weinig moeite om te wachten tot generatie 2 of 3.

Raphie

Quote from: Nosoforos on July 23, 2010, 14:46:50
Ik heb er net even mee gespeeld bij de MacHouse in Amsterdam. Was wel een gezellige sfeer daar, iedereen kwam natuurlijk voor een iPad.
Het viel me op dat er ook erg veel enthousiaste vrouwen waren, kennelijk raakt het apparaat inderdaad ook een snaar bij een niet standaard geeky gadget-publiek  ;D.
Het is zeker een mooi ding, als ik geen laptop had dan zou ik erg geneigd zijn er een te kopen. Maar nu kost het me weinig moeite om te wachten tot generatie 2 of 3.
Jij géén iPad?!? na al die tumult de afgelopen maanden?!?jij?!? jij?!?  :devil:
JBL PRX Power!

DVDGuy

Quote from: Raphie on July 23, 2010, 12:21:24
gekocht? of alleen maar kijkuh, kijkuh, kijkuh, nie kopuh, kopuh, kopuh ?

Ik heb een 32 Gb 3G gekocht  :pompom:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Raphie

Quote from: DVDGuy on July 23, 2010, 15:16:23
Ik heb een 32 Gb 3G gekocht  :pompom:
wel mooi! ik vind hem nog net te duur, heb voor mijzelf behalve de hoge aaibaarheidsfactor nog geen concreet doel kunnen vinden
JBL PRX Power!

Nosoforos

Degene die hier op het forum heeft beweerd dat ie er een zou nemen wat jij Raphie!!  ;D
(Check voor mijn part al mijn posts -ik heb altijd beweerd dat ik er voorlopig geen hoef, en daar ben ik ook na hem te hebben gebruikt niet anders over gaan denken.) Ik heb alleen ook altijd gedacht dat het zeker weten een succes zou worden, omdat daar in mijn ogen alle reden voor is. Ik zie enorm veel potentieel. Maar dat is iets anders dan 'm gelijk zelf in huis halen.  ;)

ajbeefde

Uurtje terug bij de MM in Hengelo stonden er nog een stuk of 40 à 50.

Geen rijen en alles relaxed.

Wacht wel tot ik jarig ben, zakelijk zie ik geen nut voor de IPad met een goed MacBook en een iPhone.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Raphie

m'n vriendin vind het wel een mooi interactief fotolijstje
JBL PRX Power!

ajbeefde

Quote from: Raphie on July 23, 2010, 15:25:27
m'n vriendin vind het wel een mooi interactief fotolijstje
:worship:
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Raphie

Quote from: ajbeefde on July 23, 2010, 15:27:06
:worship:


Maar ze vraagt zich ook af hoe die dan op z'n kant moet blijven staan, want er zit geen voetje bij, zo lijkt het  :D
JBL PRX Power!

ajbeefde

Quote from: Raphie on July 23, 2010, 15:30:33
Maar ze vraagt zich ook af hoe die dan op z'n kant moet blijven staan, want er zit geen voetje bij, zo lijkt het  :D

Zal me niet verbzen dat er al iemand op het forum een houdertje/beugeltje heeft gefrabriceerd.

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

yorkie13