iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Quote from: Nosoforos on June  1, 2010, 17:45:34
Google is vanaf nu officieel ook Windows-vrij, vond ik grappig om te lezen. Ze gebruiken alleen nog maar Macs en Linux.
"Microsoft we don't feel so good about." - http://www.ft.com/cms/s/2/d2f3f04e-6ccf-11df-91c8-00144feab49a.html
Lach nou niet te hard. Straks staan er allemaal macs en weet china weer binnen te hacken kirjgen we dat weer ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raphie

#826
http://www.theregister.co.uk/2010/06/01/ipad_two_million_sales/

Apple sells 2m iPads to hungry fanbois
Alert   Print  Post comment Early adopters 'experience the magic'

By Kelly Fiveash • Get more from this author

Posted in PCs & Chips, 1st June 2010 11:05 GMT

Apple has sold two million iPads since its 3 April arrival in the US, the company revealed yesterday.

The Jobsian fondle slab went on sale in the UK and eight other countries last Friday, with some saddos keen fans queuing overnight to be among the first customers to get their hands on the device.

"Customers around the world are experiencing the magic of iPad, and seem to be loving it as much as we do," said Apple boss Steve Jobs. "We appreciate their patience, and are working hard to build enough iPads for everyone."

Apple did not provide a breakdown of sales in each market where the iPad is now available. The touch-screen gadget was shipped to Australia, Canada, France, Germany, Italy, Japan, Spain, Switzerland and Blighty in the past few days, and fanbois have been tripping over each other to behold Stephen Fry's Holy Grail device of the intertubes.

The international roll-out of the iPad was in fact shoved back by about a month because Apple was struggling to meet demand for the contraption. Meanwhile, other markets such as Mexico, Ireland and Austria won't catch sight of the iPads in-store until July.

Last month seasoned Apple-watcher Mike Abramsky at RBC Capital Markets predicted that the iPad might be selling nearly twice as well as the firm's esteemed Macintosh.

The analyst said that sales of the iPad could top eight million units in 2010. ®
JBL PRX Power!

Job

#827
Volgens mij is het integraal kopiëren (ook van slecht gespelde teksten) niet zomaar toegestaan. Just saying...
Quote© Copyright 1998–2010

Job


Erik

ik hoop voor hem dat hij niet gaat optreden met deze act.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

peterrr

zie je wel....

Er kan een hele hoop met dat ding, onbegrijpelijk dat niet iedereen hem wil.  :pompom:


grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Hanky Panky

Quote from: Erik on June  2, 2010, 11:48:09
ik hoop voor hem dat hij niet gaat optreden met deze act.

Als Jobs er lucht van krijgt moet hij waarschijnlijk eerst een dure App uit de Appstore kopen, geld verdienen met een iPad is O.K. zolang Apple meedeelt  >:D >:D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

htjan160756

Hallo,

Heb vandaag ook even mogen spelen met de iPad, nou kan maar 1 ding zeggen GEWELDIG.
Het is wel een hebbeding, maar wat is ie mooi.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

J.A.F._Doorhof

Heb ondertussen ook zitten experimenteren met cloudreader en goodreader en dat is toch wel erg aan te raden als je van lezen houdt.
Via internet kun je hele verzamelingen van BV Donald Duck, trigie, storm etc downloaden en dat leest moet ik zeggen erg plezierig op de iPad (heb de series ook origineel dus het mag ;))

Maar vooral vind ik de vele PDF magazines interessant, als je zoals ik meer magazines snel doorleest dan letter voor letter uitpluist ken je het probleem van Dat je eigenlijk altijd te weinig bij je hebt, heb nu een flinke hoeveelheid op de iPad staan voor een reis over twee weken en ga dan kijken hoe het werkt als je inderdaad lang moet wachten, maar ik kijk er stom genoeg naar uit, heb normaal niet de rust qom te lezen maar als je voor een gate staat met de auto kan er weinig anders te doen zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jeroen de Waal

Frank, zijn dat normale downloads van DD's? Klinkt allemaal steeds interessanter die Ipad.
Zat zelf eerst een Ereader te overwegen maar wellicht dat de Ipad alles kan wat een Ereader kan en nog meer.


Jeroen.

J.A.F._Doorhof

Het zijn downloads via CBR en comic book reader formaat.
Ik vind het zelf altijd wel leuk om wat kleine strips bij me te hebben en Donald Duck blijft natuurlijk leuk, de serie Donald Duck als heb ik nagenoeg compleet gemaakt een aantal jaren geleden en toen ik de download zag heb ik hem meegenomen.
De iPad is precies groot genoeg om in portret mode zonder te zoomen de hele pagina te lezen, maar je kan inzoomen.

Ik ben niet echt een grote lezer (vaak te onrustig) maar dit is toch wel leuk als je ergens lang moet wachten en je hebt even geen zin in video of audio.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raphie

heb er vandaag mee gespeeld en hoewel dik, zwaar en qua standaard apps volledige nutteloos, is hij zooo sexy dat ik er toch aan denk er een te halen.
ga me nu ff verdiepen in gratis apps om te kijken of ik mijzelf een nuttig bestedingsdoel kan aanpraten..... 8)
JBL PRX Power!

Nosoforos

#839
 ;D Dat vind ik wel heel grappig, Raphie. Maar ik denk na het zien van de iPhone 4 alleen maar: dat scherm wil ik ook op de iPad! En dan nog enkele andere eventuele mogelijke toevoegingen zoals een geheugenkaartlezer en ach -waarom niet- een gyroscoop. Ik wacht wel tot versie 2.

Maar wat betreft nuttige apps; waar ben je zoal naar op zoek?

Raphie

muziekproductie en remote
JBL PRX Power!

Nosoforos

En je zoekt alleen gratis apps? Want er zijn veel remote apps en muziekproductie die wat geld kosten.

Raphie

klopt ben al even op de store aan het kijken apps van 20 < 50 euro zijn nog wel te doen.
JBL PRX Power!

JeKa

Quote from: Raphie on June 10, 2010, 17:25:15
heb er vandaag mee gespeeld en hoewel dik, zwaar en qua standaard apps volledige nutteloos, is hij zooo sexy dat ik er toch aan denk er een te halen.
ga me nu ff verdiepen in gratis apps om te kijken of ik mijzelf een nuttig bestedingsdoel kan aanpraten..... 8)

Dit siert je dan wel weer Raphie! Een echte man kan van zijn bevooroordeelde principes afstappen.  ;)

Raphie

Quote from: JeKa on June 10, 2010, 20:39:50
Dit siert je dan wel weer Raphie! Een echte man kan van zijn bevooroordeelde principes afstappen.  ;)
Ik kan er gewoon moeilijk omheen, het is gewoon een hebbeding ;D
JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

En als je hem hebt en er mee werkt veranderd het van een hebbeding naar een wow hoe kon ik zonder ding :D
Of een toch wel HEEL erg makkelijk ding.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raphie

net nog even wat research aan het doen, het volgende zet me toch wel weer aan het denken:

http://createdigitalmusic.com/2010/01/27/how-a-great-product-can-be-bad-news-apple-ipad-and-the-closed-mac/#more-9258

iTunes als ENIGE gateway voor media en Appstore als ENIGE bron voor apps (er is geen manier om shareware apps of open source apps op de iPad te krijgen.
Not authorized by Apple > not on the store > not useable.
JBL PRX Power!

Hanky Panky

Quote from: Raphie on June 10, 2010, 21:40:10
net nog even wat research aan het doen, het volgende zet me toch wel weer aan het denken:

http://createdigitalmusic.com/2010/01/27/how-a-great-product-can-be-bad-news-apple-ipad-and-the-closed-mac/#more-9258

iTunes als ENIGE gateway voor media en Appstore als ENIGE bron voor apps (er is geen manier om shareware apps of open source apps op de iPad te krijgen.
Not authorized by Apple > not on the store > not useable.

Je was gewaarschuwd  >:D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Nosoforos

#848
Als mensen genoeg zeuren en de markt volwassener wordt, kan er nog van alles gebeuren. Zoals de situatie nu is, is het logisch dat ze er mee omgaan zoals ze doen. Overigens staat het iedereen volledig vrij om een web-app te maken! Daar heeft Apple iedereen duidelijke mogelijkheden toe aangereikt. Sommige webapps lijken net native apps. Ik zou me dus geen zorgen maken om dat soort (toch een beetje tendentieuze) artikelen. Als iemand een goed idee heeft voor een app, wat echter niet binnen de richtlijnen van de appstore kan vallen, zijn er nog genoeg alternatieven.
Voor de rest moet je je afvragen of dit werkelijk een argument is voor datgene wat jij met een iPad zou willen doen. Voorlopig heeft iedereen nog een extra computer er naast waar al die eventuele dingen wel te doen zijn. Tegen de tijd dat het hele desktop-idee is overgegaan in een iPad achtig universum, zijn we al zoveel verder dat alles er compleet anders voor zal staan inmiddels. Laten we wel zijn, een iPad is een aanvulling op je andere apparatuur. Ik zie er echt geen probleem in dat je daar niet exact dezelfde toeren mee uithaalt als je momenteel wel doet met je andere computers. Tzt zien we wel verder.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"