iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tinus_

Rebuilding my HT


Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

HAL

Quote from: Hanky Panky on May 31, 2010, 14:15:11
Vergelijkbaar met een trekhaak op je Mercedes SLR voor een aanhangertje om je zaterdagboodschappen van de Appie in te vervoeren...

Die vergelijking gaat mank. Diehard Applefans rijden in Volvo's, de Toyota Prius of Franse auto's. :)

Tinus_

Quote from: HAL on May 31, 2010, 14:20:44
In de Amerikaanse Applestore. In de NL store kan ik hem zo snel niet vinden.

http://store.apple.com/us/product/MC531ZM/A
klopt maar de iPad zelf staat er ook nog niet in.  ;)


Quote from: Hanky Panky on May 31, 2010, 14:21:39
Geen porum en érg onhandig

Inderdaad, net zoals dat er een front camera mist. Maar goed, een apparaat moet ook niet direct alles bezitten, anders verkoopt de 2e generatie niet meer.  :-\
Rebuilding my HT

HAL

Quote from: Tinus_ on May 31, 2010, 14:27:13
klopt maar de iPad zelf staat er ook nog niet in.  ;)


Inderdaad. In de Duitse Applewinkel staat hij al wel want daar is de iPad al wel leverbaar.

Hanky Panky

Quote from: Tinus_ on May 31, 2010, 14:27:13
klopt maar de iPad zelf staat er ook nog niet in.  ;)


Inderdaad, net zoals dat er een front camera mist. Maar goed, een apparaat moet ook niet direct alles bezitten, anders verkoopt de 2e generatie niet meer.  :-\


Zou het dan een terechte conclusie zijn dat ipad kopers kortzichtig zijn en in de marketing honey-trap van Apple zijn gevallen ?  ;) :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Tinus_

Nee hoor, ze willen gewoon een leuk speledingetje hebben.
Rebuilding my HT

HAL

Quote from: Hanky Panky on May 31, 2010, 14:31:21
Zou het dan een terechte conclusie zijn dat ipad kopers kortzichtig zijn en in de marketing honey-trap van Apple zijn gevallen ?  ;) :D

Zou het helpen als we als Apple-fans deze vraag met "ja" beantwoorden? Blijven de Apple-haters dan voortaan allemaal weg uit dit topic? :)

Hanky Panky

Quote from: HAL on May 31, 2010, 14:35:58
Zou het helpen als we als Apple-fans deze vraag met "ja" beantwoorden? Blijven de Apple-haters dan voortaan allemaal weg uit dit topic? :)

Erkennen van je probleem is de eerste stap op weg naar genezing  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

HAL

Quote from: Hanky Panky on May 31, 2010, 14:46:43
Erkennen van je probleem is de eerste stap op weg naar genezing  :D

Ik heb inderdaad een probleem. Ik heb last van jullie.

J.A.F._Doorhof

 
Waarom een cardreader ?
Als je dat doet moet je ook CF ondersteunen.
Ik zie daar echter geen toepassing voor buiten inderdaad wat foto's bekijken.
Maar goed je kan altijd iets vinden wat hij NIET doet ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

peterrr

Het mooiste is altijd, als Apple het er niet "bij" doet ( applicatie,appendage e.d).

In no time is er wel een bedrijf dat op de markt zet.. ;D

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

celerontje

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 31, 2010, 15:12:31

Waarom een cardreader ?
Als je dat doet moet je ook CF ondersteunen.
Hoeft niet, de meeste mensen gebruiken gewoon een compact cameraatje met een SD kaartje.
Er zijn zoveel producten waar alleen SD kaartjes ingaan, zoals bij Laptop, bv.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HAL

Hoezo heeft de iPed/APad geen aansluitingen? Hij heeft er wel 12!!

http://www.youtube.com/watch?v=Q599sQ41_cI&feature=player_embedded#!

Hanky Panky

Quote from: HAL on May 31, 2010, 15:48:35
Hoezo heeft de iPed/APad geen aansluitingen? Hij heeft er wel 12!!

http://www.youtube.com/watch?v=Q599sQ41_cI&feature=player_embedded#!

Steve Jobs: watch and learn  :D

Die Iped heeft bovendien een ingebouwd alarm als er weer eens een TBS'er is ontsnapt ( kijk maar eens bij 1 min 23 sec)  :headbanging:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Robbert54

Quote from: Hanky Panky on May 31, 2010, 14:31:21
Zou het dan een terechte conclusie zijn dat ipad kopers kortzichtig zijn en in de marketing honey-trap van Apple zijn gevallen ?  ;) :D
denk dat het voor een groot gedeelte ook wel echt is: "Kijk mij, ik heb een iPad"

neemt niet weg dat de iPad ontzettend veel potentie heeft en dat ik hem zelf eigenlijk ook wel wil :D maar die eerste generatie wordt 'm gewoon niet. Net als de eerste generatie Iphone. Was er oh zo blij mee en was er helemaal lyrisch over, tot ik erachter kwam dat ik er eigenlijk geen donder mee kon ??? maar nu wil ik toch weer een iPhone :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Hanky Panky

Quote from: The Vampire on May 31, 2010, 19:24:37
denk dat het voor een groot gedeelte ook wel echt is: "Kijk mij, ik heb een iPad"

neemt niet weg dat de iPad ontzettend veel potentie heeft en dat ik hem zelf eigenlijk ook wel wil :D maar die eerste generatie wordt 'm gewoon niet. Net als de eerste generatie Iphone. Was er oh zo blij mee en was er helemaal lyrisch over, tot ik erachter kwam dat ik er eigenlijk geen donder mee kon ??? maar nu wil ik toch weer een iPhone :D



Bijzonder, een Apple gebruiker die aan zelf-reflectie kan doen  :worship: :worship:

:)

Precies de reden waarom ik nu voor een Android toestel ga, kan ik vast wennen aan het OS zodat wanneer de tablet uitkomt ik er zo mee aan de slag kan  :headbanging:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Nosoforos

Quote from: Hanky Panky on May 31, 2010, 19:57:36
Precies de reden waarom ik nu voor een Android toestel ga, kan ik vast wennen aan het OS zodat wanneer de tablet uitkomt ik er zo mee aan de slag kan  :headbanging:

Want? Het zit zo inconsistent en chaotisch in elkaar dat je wel wat oefentijd nodig hebt?  ;D

Hanky Panky

#794
Quote from: Nosoforos on May 31, 2010, 20:11:31
Want? Het zit zo inconsistent en chaotisch in elkaar dat je wel wat oefentijd nodig hebt?  ;D


Zou je denken?

Dan ga ik lekker ook een topic openen en iedereen op quasi-religieuze wijze door de strot rammen dat ik het ding zooooooooo überfantastisch vindt dat een ander dat ook moet vinden. Tot vervelens toe. Vervolgens noem ik jou een Droid basher als je zegt dat iets anders beter is of dat er functies missen  :D

Als die dingen volgend jaar te koop zijn heb jij met je iPad het idee dat je naar een tweedehands zwart/wit TV zit te kijken  :tongue2:


Open source, open platform, SD-slot, usb 3.0  etc etc etc en dat vanaf versie 1.0  :headbanging: :headbanging:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Nosoforos

#795
Woohoo!! Te gek!  :headbanging: :headbanging: :headbanging:
Maar please, open er vooral geen eigen topic voor! Dat zou belachelijk zijn, je kunt immers iedereen lastig vallen in een topic dat over iets heel anders gaat!
Awesome  :headbanging:

Hanky Panky

Quote from: Nosoforos on May 31, 2010, 20:28:51
Woohoo!! Te gek!  :headbanging: :headbanging: :headbanging:
Maar please, open er vooral geen eigen topic voor! Dat zou belachelijk zijn, je kunt immers iedereen lastig vallen in een topic dat over iets heel anders gaat!
Awesome  :headbanging:

Nee toch, dan krijg je off-topic politie achter je aan  :nervous:

Maar ja, omdat mijn Droid dan sneller typt dan Frank op zijn iPad krijgen ze me toch nooit te pakken  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

J.A.F._Doorhof

Aub on topic blijven voordat we weer een uit de hand gelopen discussie krijgen.
Dit is het iPad topic.
Open dan in dit zelfde board een ander topic.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

danielo

#798
Quote from: Hanky Panky on May 31, 2010, 13:43:56
Ik lig echt naast mijn stoel van het lachen  :D

Welke consument accepteert anno 2010 dat er een 1.0 versie is zonder SD-card slot. Dat is toch net zoiets als een auto kopen waarvan de kofferbak is dichtgelast en de verkoper zegt: bij het 2012 model kunt u de kofferruimte wél gebruiken, komt u dan maar terug om nóg een nieuwe auto aan te schaffen. In de tussentijd kunt u een trekhaak kopen zodat u een aanhanger achter uw auto kunt plakken.

En dat wordt door de Apple community dan gebracht als 'dit is een 1.0 release van het product'. Neen: dit is marketing om te zorgen dat iedereen de uitvoering met de meeste GB's koopt omdat je niet zelf de interne opslag kunt vergroten en niet eens zelf je foto's uit je digitale camera kunt kijken zonder tussenkomst van een pc/netwerk of een adapter. Lachen man  :headbanging:

"Welke consument accepteert anno 2010 dat er een 1.0 versie is zonder SD-card slot",

Blijkbaar de 2.000.000 mensen die er nu al 1 gekocht hebben.... Laat eerst iemand anders maar een machine maken voor de zelfde prijs en met wel een SD slot die er 2.000.000 in 60 dagen verkoopt  moet niet zo moeilijk zijn toch OS is gratis (android) nvidia/msi en andere hebben reference hardware voor je...

Wat een sukkels zijn die andere zeg, alle delen zijn voorhanden niemand houd ze tegen kom op !!! Zo moeilijk is het allemaal niet ....

Daniel.

PS: ik vind een de SD/vga/externe connector manier nu prima. Ik wil geen 9 connectors op de zijkant.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Nosoforos

#799
Precies, het argument dat "je oma" langs zou kunnen komen met een memory-schijfje is natuurlijk volslagen waanzin.
Let wel: ikzelf zie ook graag een mogelijkheid tot het direct insteken van een geheugenkaart, maar doen alsof dat een "killer feature" is getuigt echt van een gebrek aan inzicht - idem de bewering dat mensen (2 miljoen nu!) die ondanks dit gebrek er nu al een nemen, kortzichtig zouden zijn. Dan plak je je eigen wensen op de rest van de mensheid, erg kwalijk, dat doe ik ook niet (ondanks dat ik dus hetzelfde bezwaar heb en om dezelfde reden versie 1 skip).
Bovendien is het in een tijd waarin mensen Dropbox en soortgelijken in toenemende mate als een soort "floppy/usb-stick in the cloud" gebruiken, alles behalve een "killer feature" om usb of geheugenkaarten toe te voegen aan je arsenaal. Waarmee ik -nogmaals- niet zeg dat het niet leuk en handig zou zijn, maar het ontbreken ervan, daar lig ik niet wakker van. Het is echt ongelofelijk hoe mensen hun eigen specifieke gebruik als maatstaf hanteren voor de rest van de wereld.