iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

Bart_M


Raphie

JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

Raphie

#683
nog eentje dan, dan stop ik er mee  :D

JBL PRX Power!

Job

Die laatste is wel erg niet grappig.

Raphie

Voor niet fanboyz extreem grappig  :D
JBL PRX Power!

Job

Quote from: Raphie on May 12, 2010, 22:23:44
Voor niet fanboyz extreem grappig  :D
Voel mezelf absoluut geen fanboy, vond er 3x niets aan. Geen seconde gelachen. Gewoon omdat ik de humor er niet van inzie.

Nosoforos

#687
De grap is dat al - maar dan ook echt al deze plaatjes allang op alle mac-fan sites tot in den treuren zijn geplaatst. Durf te wedden dat ze zelfs door mac-fans zijn gemaakt. Sommige zijn best grappig, maar het is wel de humor van eer-eergisteren. Verder vind ik het wel verontrustend, voor een volwassen man om in zijn vrije tijd dit als aandeel aan een discussie te bieden (mijn mening).

Raphie

Nou, vind het wel een beetje verontrustend dat jij 10min plaatjes plakken verontrustend vind...  :D
JBL PRX Power!

road rebel

Wie was dat weer die in een ander topic vond dat enkel mensen mogen reageren op een bepaalde topic als die daadwerkelijk dat product hebben en er iets zinnigs over te vertellen hebben?  :lookaround:

Starsky

Dit topic dreigt  een welles nietes kwestie te worden...

Een beetje humor moet toch kunnen...?
Ik begrijp ook dat daar weer andere topics voor zijn ;)

J.A.F._Doorhof

Ach ik hoorde ook bij die groep van had meer verwacht.
Tot je hem in je handen hebt gehad. Nu heb ik er 1 en kan zeggen dat het absoluut een schot in de roos is van Apple. Alleen het seen total nieuw product en niet iets als een grote iPhone of kleine laptop.

Over de spiegeling van het scherm.
Hij spiegelt maar niet storend. Verander de hoek en de spiegeling is weg.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Starsky

Kijk toch nog een positieve reactie ;D

Toch fijn om te horen dat het "spiegelen"niet echt storend is...
Binnenkort zelf maar eens een blik werpen...

Ralph71

Deze week eens eentje mogen proberen, het is toch wel een zeer fraai hebbeding, al heb ik zo snel niet echt meer functies kunnen ontdekken dan bij mijn eigen Ipod. Design vond ik erg fraai, lekker stevig gemaakt. Toepassingen kan je rechtsonder 2 keer vergroten zodat ze schermvullend zijn. Batterij gaat volgens mij best lang mee voordat je weer moet opladen. Nadeel vond ik het scherm, je blijft aan het poetsen...
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

VlisChris

Quote from: Bart_M on May 12, 2010, 21:37:14
Raphie gaat los. ;D

Het voegt gelukkig ook echt wat toe in dit topic.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raphie

Quote from: Christiaan S on May 21, 2010, 14:47:45
Het voegt gelukkig ook echt wat toe in dit topic.
Fijn dat jij dat ook ziet Christiaan  ;D
JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

@ralph
Heb je ook native Ipad apps gezien ?
De iPhone apps vergroten is leuk maar geeft geen toegevoegde waarde boven de iPhone.
De native apps wel, vergelijk BV de IMDB apps maar eens, dat is gewoon een enorm verschil. Alsof je vanaf DOS naar Windows gaat. 
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ralph71

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 21, 2010, 18:06:43
@ralph
Heb je ook native Ipad apps gezien ?
De iPhone apps vergroten is leuk maar geeft geen toegevoegde waarde boven de iPhone.
De native apps wel, vergelijk BV de IMDB apps maar eens, dat is gewoon een enorm verschil. Alsof je vanaf DOS naar Windows gaat. 

Nope, enkel een beetje gestoeid met de toepassingen van Telegraaf en teletekst.
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

J.A.F._Doorhof

Dat verklaar alles.
Telegraaf is een native iPhone app en ziet er echt niet uit op een iPad, zelfde voor teletekst.
Zo kun je toch NOOIT een conclusie maken ?
Is zoiets als een projector beoordelen met een youtube filmpje.......

Je had even moeten kijken naar bv Newsy, IMDB etc. maar native iPad apps, dan zie je echt wat hij kan.
De iPhone apps zijn ronduit lelijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ralph71

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 24, 2010, 19:43:20
Dat verklaar alles.
Telegraaf is een native iPhone app en ziet er echt niet uit op een iPad, zelfde voor teletekst.
Zo kun je toch NOOIT een conclusie maken ?
Is zoiets als een projector beoordelen met een youtube filmpje.......

Je had even moeten kijken naar bv Newsy, IMDB etc. maar native iPad apps, dan zie je echt wat hij kan.
De iPhone apps zijn ronduit lelijk.

Beoordeel jij altijd apparatuur op basis van applicaties die je niet tot nauwelijks gebruikt?
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro