iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

@angel,
Voor mails en forums (ook langere replies) is de iPad enorm geschikt.
Op dit forum BV geen gezoom meer en natuurlijk veel sneller typen ;)

Probleem is dat sommige mensen zich niet realiseren of willen realiseren dat hoewel je alles met een notebook kan doen, het soms gewoon veel handiger is om het met een iPad te doen, denk aan op de bank, lekker in het park etc.

3G heb ik trouwens opgelost door mijn iPhone aan mijn ipad te tetheren, kost je us 9.95 en je kan je telefoon gewoon in je zak houden, dient als Wifi accesspoint.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

angel1978

Quote from: celerontje on May  9, 2010, 19:53:51
Ik heb een keer op 't balkon van een theater gezeten waar amper beenruimte was, 2 uur ononderbroken.
Man, wat een crime was dat! >:( (dat ze daar geld voor durven te vragen, zeg! :o)

Zo zat ik gister nog opeen gevouwen op een stoeltje bij het Davis Cup tennis..
Kon me benen niet eens rechtuit steken, maar of gespreid of schuin wegsteken..

Dan daar nog geld voor neerleggen ( gelukkig had ik vrijkaartjes :D ) en nog verliezen ook.. het zit ook niet mee  :unsure:

J.A.F._Doorhof

#577
Twee uur is een makkie, probeer dat 10 uur in een vliegtuig waar je voorbuurman ook nog eens gewoon zijn stoel in de maximale achteruitstand zet. Ik krijg daar echt geen notebook tussen ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Voortaan maar business class? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

angel1978

QuoteVoor mails en forums (ook langere replies) is de iPad enorm geschikt

Ik geloof je, maar wil het graag eens zelf uitproberen..
Ik dacht altijd dat dat met een notebook ook zou moeten kunnen werken.. Voor mij werkt dat echter niet ( en zie ook zelden iemand dat doen ).. Hij is gewoon te groot, log en warm..

Een mini-laptop leek dit gat te kunnen opvullen, maar ook dat is het NET niet...

J.A.F._Doorhof

Was dat maar betaalbaar. We zitten er wel aan te denken om drie stoelen te boeken. Dat is echt heerlijk Annewiek scheef en ik scheef en dan is het goed uit te houden..
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

@angel,
Gewoon uitproberen bij iemand die ermee gewend is, het duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik eraan gewend was, maar type nu bijna net zo snel als op mijn notebook.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

#582
Quote from: J.A.F._Doorhof on May  9, 2010, 19:59:09
Was dat maar betaalbaar. We zitten er wel aan te denken om drie stoelen te boeken. Dat is echt heerlijk Annewiek scheef en ik scheef en dan is het goed uit te houden..

Wel heel erg offtopic, maar ik kan het gewoon niet laten . . . . . erg dubbelzinnige tekst Frank (scheve schaats . . )  :devil:

ik haal het zo wel weer weg :P  :police:  :police:

Quote from: celerontje on May  9, 2010, 19:57:54
Voortaan maar business class? ;)

Frank verkoopt zoveel beamers, die kan een eigen Boeing kopen :P :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

@be,
Ik heb wel al een miniatuur versie, en een simulator op de iPad. De echte moet even wachten, moet nog even eBay in de gaten houden. Maar heb nu mijn budget voor dit jaar in de iPad zitten vrees ik. Mag geen dingen meer kopen van Annewiek.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

angel1978

Ik wacht nog heel even tot ie in Duitsland op de markt komt..
Is hier om de hoek, dus even oversteken is zo gebeurd :D

celerontje

Jawohl, volle fahrt über die Autobahn! :headbanging: :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Perfectionist

Sprak gisteren een groepje jongeren op een feestje met allen Blackberries. De blackberry is van suffe zakentelefoon nu enorm hot en de IPhone kennelijk uit. Ben ik even blij dat ik nooit aan trends mee doe en gewoon neem wat het handigste is (of wat mijn bedrijf me aanbiedt), in dit geval dus een Blackberry.
Een beter forum begint bij jezelf.

celerontje

Vreemd...
Volgens mij is de iPhone toch echt ''hipper'' dan die zwarte bes! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

angel1978

Quote from: Perfectionist on May  9, 2010, 20:40:43
Sprak gisteren een groepje jongeren op een feestje met allen Blackberries. De blackberry is van suffe zakentelefoon nu enorm hot en de IPhone kennelijk uit. Ben ik even blij dat ik nooit aan trends mee doe en gewoon neem wat het handigste is (of wat mijn bedrijf me aanbiedt), in dit geval dus een Blackberry.

Dit is volgens mij zo'n hype die van Amerika is overgewaaid..

DE manier om te kijken wat de echte volgers van hypes zijn nu natuurlijk..
Iedereen die nu ineens overschakelt van een iphone naar de blackberry... Tja :P

J.A.F._Doorhof

Blackberry heb ik nooit echt gesnapt, voordeel is het keyboard volgens vele maar schermpje vind ik weer veel te klein voor internet.  
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

In NY zie je trouwens wel veel Blackberry's maar als je vraagt waarom zegt 90% dat ze wachten op de verizon iPhone en dan switchen.  Heeft te maken met de slechte dekking van AT&T.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Waar heb jij de jouwe vandaan, Frank?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JeKa

Quote from: Perfectionist on May  9, 2010, 20:40:43
Sprak gisteren een groepje jongeren op een feestje met allen Blackberries. De blackberry is van suffe zakentelefoon nu enorm hot en de IPhone kennelijk uit. Ben ik even blij dat ik nooit aan trends mee doe en gewoon neem wat het handigste is (of wat mijn bedrijf me aanbiedt), in dit geval dus een Blackberry.

Vreemde logica; je bent blij dat je nooit aan trends meedoet, maar aan de andere kant ben je nu dus blij dat je bij toeval het toestel hebt wat (volgens één ervaring op een feestje) de trend is....?   ::)

Perfectionist

Quote from: JeKa on May  9, 2010, 20:55:34
Vreemde logica; je bent blij dat je nooit aan trends meedoet, maar aan de andere kant ben je nu dus blij dat je bij toeval het toestel hebt wat (volgens één ervaring op een feestje) de trend is....?   ::)

Zeg ik ergens dat ik blij ben dat ik toevallig een telefoon heb die de trend is...? Niet dus, begrijp best dat je wilt interpreteren maar hier zit je er dus toch naast.  ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

JeKa

#594
Quote from: Perfectionist on May  9, 2010, 21:02:54
Zeg ik ergens dat ik blij ben dat ik toevallig een telefoon heb die de trend is...? Niet dus, begrijp best dat je wilt interpreteren maar hier zit je er dus toch naast.  ;)

Ja dat zeg je in mijn ogen, maar misschien bedoel je het niet zo.  :D Waarom koppel je de nieuwe trend dan aan je blijdschap dat je een BB hebt en geen iPhone die uit is?

Edit: maakt eigenlijk ook niet uit. Ik interpreteerde je opmerking gewoon anders dan jij het bedoelde.  :)

Perfectionist

Het was echt een feitelijke vaststelling en een enorme verbazing en verwondering die ik gisteren had dat trends zo lopen kennelijk. Het schijnt met het pingen te maken te hebben dat met de BB kosteloos kan?

Een telefoon/PDA boeit me totaal niet, moet functioneel en makkelijk zijn that's all.
Een beter forum begint bij jezelf.

Durk

ik denk dat ik ook voor een ipad ga. Enige toepassing: Even surfen als ik met de vrouw op de bank zit en mijn vrouw is verdiept in een boek. Heb ik nu een netbook voor -> netbooks zijn echter zwaar waardeloos.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

JeKa

Quote from: Perfectionist on May  9, 2010, 21:09:26
Het was echt een feitelijke vaststelling en een enorme verbazing en verwondering die ik gisteren had dat trends zo lopen kennelijk. Het schijnt met het pingen te maken te hebben dat met de BB kosteloos kan?

Een telefoon/PDA boeit me totaal niet, moet functioneel en makkelijk zijn that's all.

Pingen kan ook gratis met de iPhone.  ;)

angel1978

Quote from: JeKa on May  9, 2010, 21:14:09
Pingen kan ook gratis met de iPhone.  ;)

Idd.. Dat zou ik wel een heel slechte reden vinden  :dontgetit:
Dacht zelf dat het gewoon een tegenbeweging ( tegen de hype over de iphone in gaan ) zou zijn...

JeKa

Quote from: angel on May  9, 2010, 21:17:35
Dacht zelf dat het gewoon een tegenbeweging ( tegen de hype over de iphone in gaan ) zou zijn...

Dat is ook wat ik denk en is ook logisch. Je hebt er altijd groepen bij die persé "uniek" willen zijn. Mijn telefoon wordt zonder enige twijfel weer een iPhone, al loopt de hele wereld er mee.