iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

aMUSEd


Erik

#328
Is dat ding ook bruikbaar op een strand of in de tuin in de volle zon? wil je eens kijken want mijn oled scherm is onbruikbaar als de zon erop schijnt

Quote from: NewHT on April 16, 2010, 00:14:02
Gisteren in de V.S. speciaal naar de Apple Store in Dallas gereden om de I-Pad te kopen maar deze waren voor minimaal 2 dagen uitverkocht. Ik was niet zo verbaasd, ging destijds met de I-Phone net zo. Doorgereden naar de Best Buy en tot mijn verbazing hadden ze daar een ruime voorraad. Dus gelijk een 32 gb versie aangeschaft.

Nu mijn terugvlucht ook nog geannuleerd is i.v.m. de NL luchtruim sluiting, heb ik ineens alle tijd om er mee te spelen. Het is werkelijk een über gadget. Echt super gaaf! In een handomdraai keurig gesynchroniseerd en automatisch in het Nederlands opgestart.

Wat dan weer ontzettend jammer is, is dat de App Store met mijn NL account niet toegangelijk is. Daarvoor heb je minimaal een creditkaart in de U.S. nodig geloof ik. Is ook al zo'n pain in the ass op de Apple TV. (dat video content nog steeds niet beschikbaar is via I-tunes).

Ik kijk met belangstelling uit naar een goede oplossing om deze met RF als afstandbediening voor de hele set te kunnen gebruiken.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

sj0er-D

Stukje + filmpje + foto's over/van de toekomstige tegenhanger van de Ipad die het wat mij betreft zoals het er nu naar uitziet op alle vlakken gaat winnen.

http://www.6voor1.nl/2010/04/microsofts-aanval-op-de-ipad/

Robbert54

Quote from: sj0er-D on April 16, 2010, 23:28:13
Stukje + filmpje + foto's over/van de toekomstige tegenhanger van de Ipad die het wat mij betreft zoals het er nu naar uitziet op alle vlakken gaat winnen.

http://www.6voor1.nl/2010/04/microsofts-aanval-op-de-ipad/
jammer dat het 2 beeldschermen zijn.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

aMUSEd


Nosoforos

Ja... Jammer dat ie er nooit gaat komen...

Kom op zeg.

sj0er-D

Quote from: The Vampire on April 16, 2010, 23:36:51
jammer dat het 2 beeldschermen zijn.
jammer? heb je de mogelijkheden gezien ;)

sj0er-D

Quote from: Nosoforos on April 17, 2010, 00:10:58
Ja... Jammer dat ie er nooit gaat komen...

Kom op zeg.
prototype is er al...

Robbert54

Quote from: sj0er-D on April 17, 2010, 01:43:01
jammer? heb je de mogelijkheden gezien ;)
ja dat is wel leuk. maar je kunt er niet fatsoenlijk een filmpje op kijken. als ze hem nou zoals de ipad hadden gemaakt en dan met dezelfde mogelijkheden :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Quote from: sj0er-D on April 17, 2010, 01:43:01
jammer? heb je de mogelijkheden gezien ;)

Inderdaad jammer. Op een single screen kun je toch ook heel simpel een dual screen simuleren?
Bovendien vind ik het apparaat zelf er een beetje shabby uitzien.
Het ding is nog flink dik ook, al helemaal als je hem 'dubbelvouwt'.
Leuk wat ie allemaal kan, maar met behulp van wat software moet de iPad het net zo goed of zelfs beter kunnen doen.
En een eBook dat echt een boek is... ehr no, I think I'll pass (wordt wakker M$... we zitten inmiddels al in de 21e eeuw hoor! :devil: )
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Nosoforos

#337
Ach jongens... een prototype. Van de prototypes die Microsoft zogenaamd of echt heeft maar die nooit eindigen in een daadwerkelijk product dat echte mensen kunnen kopen en gebruiken kun je een trap naar de maan bouwen. Vaporware, noemen ze dat ook wel.
Wat trouwens erg grappig is, dit conceptfilmpje van MS van nu doet me denken aan filmpjes uit de tijd dat Apple in de jaren negentig onder slechte leiding ook aan vaporware- filmpjes deed:
http://www.youtube.com/watch?v=QRH8eimU_20&feature=related (absurd  ;D)
http://www.youtube.com/watch?v=WPS1DMlzz0M&feature=player_embedded#!

Maar goed, sorry, laten we weer on-topic gaan

NewHT

Quote from: Erik on April 16, 2010, 23:16:34
Is dat ding ook bruikbaar op een strand of in de tuin in de volle zon? wil je eens kijken want mijn oled scherm is onbruikbaar als de zon erop schijnt

De zon schijnt hier op dit moment niet. Als ik er met kunstmatig licht op schijn valt me wel op dat het glas een behoorlijk speigelende werking heeft. Ik denk dat e.e.a. zeer vergelijkbaar zal zijn met de I-Phone (zelfde materialen?)

road rebel

#339
Ik heb nu een iPad 16gb en het is wel min of meer bruikbaar in de zon (reflecties als je er recht op kijkt vallen wel mee) maar echt comfortabel is het niet, een groot deel van contrast en kleur valt namelijk weg (zoals dat altijd het geval is met lcd schermen in de zon). Door de grootte van het scherm vind ik het wel iets handiger dan een iPhone (heb wel maar een 2G ter vergelijking) om buiten te gebruiken!

road rebel

Quote from: sj0er-D on April 17, 2010, 01:43:19
prototype is er al...

al 10 jaar ja! Microsoft is al jaaaaren bezig met prototypes en toch komen ze nooit uit. Dat de hardware er destijds niet was is een zaak... maar hun OS.... pfff...
Als je ziet wat voor gebruiksgemak een nettop op windows 7 basic en een smartphone op windows mobile hebben, dan kan iets daar tussen in onmogelijk goed zijn, toch?

sj0er-D

hmm ok.. Als die courier er komt.. issie van mij!

road rebel


treky22

Wanneer komt ie dan hier in Nederland in de handel ?
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Tinus_

Quote from: treky22 on April 19, 2010, 11:13:45
Wanneer komt ie dan hier in Nederland in de handel ?
Het is nog altijd onduidelijk wanneer de iPad naar Nederland komt.
Rebuilding my HT

treky22

Quote from: Tinus_ on April 19, 2010, 11:18:58
Het is nog altijd onduidelijk wanneer de iPad naar Nederland komt.

Kan natuurlijk altijd een keer op en neer naar Duitsland rijden.
Daar komt ie wel, toch ?
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

road rebel

Tegen eind mei zou die in de grootste europese landen op de markt moeten komen.

Jackol

Lees net dat de i-pad waarschijnlijk pas in september komt en 420,- gaat kosten.
Duurt nog wel lang, maarja niet erg betrouwbaar nieuws en alleen maar geruchten.

Zie:http://tweakers.net/nieuws/66842/ipad-gaat-in-nederland-420-euro-kosten-en-komt-in-september.html

Erik

Jezus hoe moeilijk kan het zijn een fatsoenlijke fabriek te kiezen en die dingen met genoeg voorraad te leveren. 6 maanden wachten tot er genoeg is om ook aan NL te leveren klinkt nogal belachelijk.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Robbert54

Quote from: Erik on April 19, 2010, 19:23:25
Jezus hoe moeilijk kan het zijn een fatsoenlijke fabriek te kiezen en die dingen met genoeg voorraad te leveren. 6 maanden wachten tot er genoeg is om ook aan NL te leveren klinkt nogal belachelijk.
tja blijkbaar is Nederland nog steeds niet interessant genoeg
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo