iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nosoforos

#276
Op dit moment wordt iPhone OS 4.0 aangekondigd! Onder andere multitasking voor 3rd party apps (om iedereen eindelijk zijn kop te laten houden  ;))
En nog een heleboel andere nieuwe mogelijkheden.

Het nieuwe OS voor de iPad is in de herfst verkrijgbaar. OS 4.0 voor de iPhone en iPod Touch deze zomer.


jaco

Quote from: The Vampire on April  5, 2010, 23:50:17
WHAT....THE..... F... :nopompom:
Het mooiste was de video waar ze een ge-blende iphone terug brachten naar de winkel voor garantie:

Iets in de trend van: Hij doet het niet meer, ik was in de keuken bezig en toen viel hij in de blender, mag ik een nieuwe ?

Wuppy32

One apple to rule them all  8)

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

christa

is er al bekend wanneer de ipad in nederland komt zit er toch aan te denken om er 1 aan te schaffen
groetjes christa
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

danielo

Quote from: christa on April 10, 2010, 09:06:55
is er al bekend wanneer de ipad in nederland komt zit er toch aan te denken om er 1 aan te schaffen
groetjes christa

Nee je mag hopen dat we dit eind van de maand weten, zoniet dat gaat er denk ik veel grijs import komen vanuit onze oosterburen. Ik heb er 1 in bestelling staan en wacht nog even af omdat je nooit helemaal zeker weet dat als je hem uit een ander land haalt je niet weet of alles 100% werkt in itunes/store/syncen...

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

XXlerator

Quote from: christa on April 10, 2010, 09:06:55
is er al bekend wanneer de ipad in nederland komt zit er toch aan te denken om er 1 aan te schaffen
groetjes christa

Begreep gisteren van mijn zwager (iFactors store manager) dat dat nog wel een paar maanden kan duren... hij baalt er zelf ook erg van, want hij moet ontzettend vaak nee verkopen op dit moment.

christa

das balen wou hem wel graag hebben
groetjes christa
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

htjan160756

Hallo,

Ik wil hem ook kopen, maar dat het misschien iets langer duurt kan ook zijn voordeel hebben.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel (wie zei dat ook weer).
Want als de IPad in de Herfst komt is de kans wel groot dat er OS 4.0 op zit.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

GH

Kost inderdaad al snel 5 minuten om de software te upgraden...

JeKa

Quote from: GH on April 10, 2010, 17:51:01
Kost inderdaad al snel 5 minuten om de software te upgraden...

Precies. Het zal dezelfde iPad zijn.

Erik

Voordeel is dat de kinderziektes er dan wel uit zijn als hij eindelijk hier uitkomt en bovendien wat maakt die paar maanden extra wachten nou uit. Dat gejank de hele tijd van we zijn zo zielig want we moeten even wat langer wachten.  :(


;D

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

aMUSEd

Quote from: Erik on April 10, 2010, 21:07:05
Voordeel is dat de kinderziektes er dan wel uit zijn als hij eindelijk hier uitkomt en bovendien wat maakt die paar maanden extra wachten nou uit.
Precies, en in de tussentijd worden ze de klachten over het ontbreken van flash-ondersteuning zo zat dat ze het van ellende maar in de nieuwe OS verwerken.  :pompom:

celerontje

Geen flash-ondersteuning betekent voor mij meteen: EXIT!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

aMUSEd

Quote from: celerontje on April 10, 2010, 22:48:02
Geen flash-ondersteuning betekent voor mij meteen: EXIT!
Gezien de laatste ontwikkelingen mbt de relatie tussen Apple en Adobe zou ik maar alvast een alternatief zoeken.  :-\

danielo

Quote from: celerontje on April 10, 2010, 22:48:02
Geen flash-ondersteuning betekent voor mij meteen: EXIT!

Nou dag dan....

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

celerontje

Ook een prettige dag verder! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

danielo

Quote from: celerontje on April 10, 2010, 23:39:21
Ook een prettige dag verder! ;)

Sorry hoor maar iedereen die nu nog niet weet en ineens er achterkomt dat de iphone,touch,ipad geen flash doet en waarschijnlijk ook
niet gaat doen is op zijn minst een beetje laat. Ik ben voor mijn boterham gedeeltelijk afhankelijk van flash dus heb er een dubbel gevoel
bij maar het is helaas accepteren of iets anders kiezen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

celerontje

Ik wist het allang, btw.
Maar het is inderdaad zeer sneu, zeker voor jou! :nopompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

danielo

Quote from: celerontje on April 11, 2010, 00:06:13
Ik wist het allang, btw.
Maar het is inderdaad zeer sneu, zeker voor jou! :nopompom:

Ach nee als developer(s) moet je in kunnen schatten wanneer iets uitgaat en wanneer iets nieuws
voldoende body krijgt om de nieuwe richting te zijn. Helaas drukt jobs nu html5 sneller naar de voorgrond
terwijl dat eigenlijk nog niet af is ten kosten van flash (video). Hier worden we als bedrijf niet blij van
maargoed het is voor iedereen gelijk moeten alleen de html5 ontwikkeling versnellen. Zelfs dan duurt het nog zeker 2 jaar voor html5 kan/doet wat flash kan voor video applicaties en dat is jammer voor ons allemaal.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

christa

kent iemand deze site want daar kun je volgens mij voor normale prijzen hem uit amerika halen als je op marktplaats kijkt schrik je je rot van de prijzen www.skikker.com/nl
groetjes christa
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

Wuppy32

Quote from: christa on April 11, 2010, 11:27:10
kent iemand deze site want daar kun je volgens mij voor normale prijzen hem uit amerika halen als je op marktplaats kijkt schrik je je rot van de prijzen www.skikker.com/nl
groetjes christa

Hier (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1399545) kan je ook veel info halen over het importeren van de ipad

Nosoforos

Er zijn echt wel hele goede redenen dat ze nooit flash zullen ondersteunen. Maar ik vind dat jij er wel goed op reageert als ontwikkelaar, Danielo. Inderdaad moet er nog werk gebeuren aan html5, maar het is goed dat daar nu druk achter gezet wordt. Knap als je ook als ontwikkelaar daarin flexibel bent.