iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Staaled

Het gonst.
Apple schijnt op korte termijn de iSlate te introduceren.

Meer hier : http://weblogs.nrc.nl/hebben/
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

svmnb

Een A4 formaat touchscreen met telefoonfunctie, heb ik ergens gelezen.
Zal er ongetwijfeld koddig uitzien, een A4 plaat tegen je oor houden. ;D
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Staaled

Quote from: svmnb on January 19, 2010, 20:29:09
Een A4 formaat touchscreen met telefoonfunctie, heb ik ergens gelezen.
Zal er ongetwijfeld koddig uitzien, een A4 plaat tegen je oor houden. ;D
"Oldschool"  :music:

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

JeKa

Quote from: svmnb on January 19, 2010, 20:29:09
Een A4 formaat touchscreen met telefoonfunctie, heb ik ergens gelezen.
Zal er ongetwijfeld koddig uitzien, een A4 plaat tegen je oor houden. ;D

Als je 'm kan opvouwen niet, maar zover is OLED voor consumenten nog niet geloof ik. Kwestie van tijd.

pietnoeck

gaat deze niet deze week worden aangekondigd daar Jobs ?

JeKa

Quote from: pietnoeck on January 19, 2010, 21:07:16
gaat deze niet deze week worden aangekondigd daar Jobs ?

Artikel gelezen?

Erik

Zou je hem nou ook als een laptop kunnen gebruiken of is het puur een content viewer zo'n tablet?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

AnubisNefer

Quote from: Erik on January 19, 2010, 23:49:30
Zou je hem nou ook als een laptop kunnen gebruiken of is het puur een content viewer zo'n tablet?
Ze denken dat het meer op het ''creatieve-gebied'' zal gaan liggen , aangezien de uitnodiging voor 27 jan heel wat verf-spatten laat zien.

Scroll even een beetje naar beneden
http://www.onemorething.nl/


Al met al ben ik toch bang dat ik mijn portemonee weer ga opentrekken.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Nosoforos

Blijkbaar zijn ze er al sinds voor de introductie van de Macintosh in 1984 mee bezig:

;D

http://www.wired.com/gadgetlab/2010/01/apple-tablet-1983

Nosoforos


Bart_M

Ben benieuwd. Apple weet altijd een hele hype te creëren via "uitgelekte" foto's en geruchten.

Apple kennende zal hij goed werken, fraai eruit zien en way overpriced zijn. ;D

oud_account_1

Quote from: Bart_M on January 27, 2010, 18:00:10
Ben benieuwd. Apple weet altijd een hele hype te creëren via "uitgelekte" foto's en geruchten.

Apple kennende zal hij goed werken, fraai eruit zien en way overpriced zijn. ;D
Deze ruimte is gereserveerd voor de fanboys die nu gaan roepen dat Apples niet duur zijn.

:baaa:
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Starred


Starred

#13





J.A.F._Doorhof

Ben toch wel teleurgesteld.
Tuurlijk fantastisch maar in feite gewoon een grotere iPhone.
Had liever gezien dat er ook dingen als aperture op zou draaien zodat het echt een vervanging van de notebook zou kunnen zijn.

Ga hem denk ik maar niet halen dus tenzij de prijs heel laag word.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Misschien maar goed ook, ik merk dat veel te veel mensen iGeil zijn... :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

DVDGuy

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 27, 2010, 19:36:30
Ga hem denk ik maar niet halen dus tenzij de prijs heel laag word.

Dat zou dan voor het eerst zijn dat een product van Apple een lage prijs heeft  ;)

Design heeft nu eenmaal zijn prijs  :pompom:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

neptune

#19
Ben ook benieuwd naar de prijs. Ik denk de eerder genoemde $900 en $500 met mobiel abo

Ook goed te zien dat ze nu eigen processors gebruiken, en dat het zo te zien heel smooth loopt, ook in hd
(althans volgens de live blog ;D )
zet hier iets neer

J.A.F._Doorhof

Ach wat is duur.
Als ik kijk naar de Ipods etc. vind ik ze niet echt duur.
Helemaal niet als je kijkt wat het kan.

Zelfde voor de MBP.
Ik gebruik dagelijks een 17" MBP en op reserve een 15"
Draait 8 uur op een accu, is sneller dan een PC notebook en best of all de 17" is dunner en weegt enorm veel minder dan een PC.
Maar goed, kost wel iets meer inderdaad, maar je moet ze vergelijken met de TOPnotebooks en die zijn toch een stuk duurder dan de weekaanbieding.

Vooral als je veel vliegt en reist is de MBP zijn geld meteen de eerste reis al waard.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

neptune

maar voor ebooks zou ik liever een e-ink scherm gebruiken...
zet hier iets neer

Koen K

#22
:laugh:

Tof apparaat, jammer dat het toch behoorlijk prijzig wordt. En helemaal jammer dat er vermoedelijk binnen enkele weken net zulke ergerniswekkende fanboys mee aan de haal gaan als bij de iPhone het geval was / is ;D

J.A.F._Doorhof

ligt eraan, als dat betekend dat je er 2 mee moet dragen.
Ik zie de iPad eigenlijk wel zitten voor lange vluchten en reisverkeer....

Was eerst negatief omdat het geen laptop vervanger was maar als entertainment centre is het toch wel erg mooi.
Maar eens even de prijs afwachten en kijken of ze simlock vrij zijn.
In het buitenland even een kaartje kopen en erin stoppen en gaan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

neptune

ach je kunt beter Apple aandelen kopen denk ik ;D
zet hier iets neer