24: seizoen 8 is begonnen.

Started by svmnb, January 18, 2010, 14:10:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

svmnb

Gisteren en vandaag dubbele afleveringen, zoals gebruikelijk bij deze serie.
Ben benieuwd of Sjek weer wat ass gaat kicken. ;D
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Tinus_

Rebuilding my HT

reMC


lestat1234

Ow dikke pret.
Vanavond maar eens even opzoeken.

Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

AllStar


Hanky Panky

Quote from: reMC on January 18, 2010, 14:50:59
Waar kijken jullie het? ;)

Op a.b.mm of a.b.teevee - dat zijn erg goede 'zenders'  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Tinus_

 :withstupid: en zonder de irritante reclame's  :devil:
Rebuilding my HT

Hanky Panky

Quote from: Tinus_ on January 18, 2010, 16:55:38
:withstupid: en zonder de irritante reclame's  :devil:

Vergeet het DD 5.1 geluid ook niet. Wat een genot, daar heb je tenslotte een HT voor. Hier in NL snappen ze het nog steeds niet  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

svmnb

Nou, vier afleveringen verder.....wat een aanfluiting tot nu toe. :(
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

lestat1234

Quote from: svmnb on January 20, 2010, 13:21:57
Nou, vier afleveringen verder.....wat een aanfluiting tot nu toe. :(
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Agh slechter dan seizoen 6 kan toch niet?
De rest was naar mijn mening vermakelijk tot leuk
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Douma

QuoteNou, vier afleveringen verder.....wat een aanfluiting tot nu toe.  :(

QuoteAgh slechter dan seizoen 6 kan toch niet?
De rest was naar mijn mening vermakelijk tot leuk

Het zesde seizoen was inderdaad matig. Bij het zevende seizoen ben ik na 6 afleveringen gestopt met kijken. Ik neem aan dat ik het achtste seizoen niet eens hoef te proberen dan.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

lestat1234

Ik ben nog niet begonnen aan het s8, maar vond s7 zeker wel de moeite.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

jantje112

Ik kwam het gisteren tegen op F(ree) T(o) (D)isk :) Als ik hier de reacties lees eerst maar eens afwachten wat de andere afleveringen gaan doen..

Speelt die "chick" van seizoen 7 nog weer mee?

the witchking

Ben nu 5 afleveringen onderweg, en ik vermaak me er uitstekend mee. Heb zelfs weer een beetje dat gevoel van de eerste paar seizoenen weer :-X. Als het zo door gaat prima en ik zou dan ook weer rijkhalsend naar een seizoen 9 uitkijken :wub:.

jantje112

Gisteren ook per ongeluk nog even 3 weggekeken. Zeker een stuk beter dan wat we de laatste tijd gewend zijn..

mradem

Ik vind ieder seizoen altijd geweldig. Ik denk dat ik er fan van bent ;D

svmnb

#16
Quote from: jantje112 on February  2, 2010, 13:16:52
Ik kwam het gisteren tegen op F(ree) T(o) (D)isk :)

Als je FTD bedoelt, dat staat voor Fill Threads Database ;)
ONTOPIC: dit wordt zeer waarschijnlijk het laatste seizoen. De studio is aan het leuren bij andere omroepen, maar productie is te duur. Waarschijnlijk komt er nog wel een film.

Bron: http://www.variety.com/article/VR1118016256.html?categoryid=14&cs=1&nid=2562&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+variety/headlines+%28Variety+-+Latest+News%29
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

the witchking

Dat zou wel heel erg jammer zijn, net nu ze de weg naar boven weer zijn ingeslagen. Vindt dit seizoen tot nu toe erg sterk. Zeg maar rustig een van de betere. Kijk nu al uit naar as dinsdag, dan komt aflevering 12 online :wub:. Nu maar hopen dat er flink wat negatieve reacties opdit bericht komen bij Fox, en hopen dat ze gewoon doorgaan.

mradem

En aflevering 12 is ook geweldig spannend! Oh weer een week wachten ;D

the witchking

@mradem

Wat is dit vreselijk, dat wachten damm...overgens wat was dit weer een gave aflevering.


Raymen

ja zo heb ik seizoen 7 ook gedaan, elke keer 1 aflevering,    nooit meer.

Ik pak ze eerst alle 24, en dan in 2 dagen in 1keer afkijken.

Kan niet elke week 1 aflevring kijken hoor,vervelend :crazy:
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

TornadoGo

Ik heb deze week afleveringen 1 en 2 gekeken, zondag ga ik verder...  :headbanging:
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

ccpl

Voorspelbaar
Saai
steeds idem elementen: vrouw die in de weg loopt, iets wordt opgeblazen rond aflevering 12, ze kunnen NOOIT hun mannetje pakken (dit moet terroristen toch op ideeën brengen als je ziet hoe incompetent die mannen allemaal zijn)

AllStar

Quote from: ccpl on March 19, 2010, 16:07:13
Voorspelbaar
Saai
steeds idem elementen: vrouw die in de weg loopt, iets wordt opgeblazen rond aflevering 12, ze kunnen NOOIT hun mannetje pakken (dit moet terroristen toch op ideeën brengen als je ziet hoe incompetent die mannen allemaal zijn)

Tip: je moet je verstand op 0 zetten en er niet bij nadenken, dan gaat het beter  :D

the witchking

@ccpl

Kom op het blijft wel een tv serie. Je kan toch niet verwachten dat ze in de eerste aflevering al meteen de hele groep terroristen oppakken. Ze hebben 24 afleveringen dus er moet natuurlijk een hoop fout gaan.