Nieuw Feedback-systeem

Started by Jeroen de Waal, January 13, 2010, 13:04:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Ik zag idd dat dit recht op N staat ipv J. Ik heb dit net aangepast, kan iemand dit even testen of het weer werkt?

Naar de oorzaak wordt uiteraard nog verder gezocht.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Alex Groningen

Weet niet precies wat er fout was. Maar hier doet die het goed. Net even weer 2 positieve feedbacks gegeven.

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

James T. Kirk©

Ik kan nu het oude feedbacksysteem niet meer terugvinden, of ligt dat aan mij?  :(
take care,
____________________________Jim©

Jeroen de Waal



screw

Forum was net niet te bereiken tussen 14:10 en 14:28 ?
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

fugazi_2009

Volgens mij lag die er net weer uit.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Bant


Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Hammer46

netjes  ook bij Tweakers een groot succes  daar draait het ook al een aantal jaren , Grote klasse !! :headbanging:
Rotel
Rb-1080 / Rc-1070/ Rcd-1072/ Rt-1080 / Wharfedale Valdus 500/ Oehlbach NF1 / NF 214 / Canare 4S11


piwwu

#88
Vragen hierover kunnen naar een van de admins met voorkeur aan "Dirc I" of "MadHouse" mits deze online zijn.
:threadclosed: :threadclosed: :threadclosed:


Commerciele links zijn niet toegestaan naar niet forum sponsoren.

SV..S

Als je ooit een negatieve feedback gehad hebt, blijft ie dan altijd staan of kan (bv een mod) deze later weer verwijderen?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Nahpets

Vragen naar de bekende weg.
Antwoord is inmiddels, en helaas, duidelijk.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

SV..S

Dan is dit misschien de plek om dat toe te lichten?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S

Quote from: SV..S on June  9, 2014, 21:28:06
Als je ooit een negatieve feedback gehad hebt, blijft ie dan altijd staan of kan (bv een mod) deze later weer verwijderen?
ik hoop niet dat dit als trollen gezien word, maar mag ik hier nog een antwoord op?

en dan liever niet per pm want ik denk dat het voor alle gebruikers interessant is.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

beunky

Het is geen trollen. Ja, deze blijft altijd staan tenzij uit hoor en wederhoor is gebleken dat deze niet terecht is.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

SV..S

En weer is er een negatieve feedback zonder overleg verwijderd  :confused:
Lastig om jezelf aan regels te houden die jezelf opstelt?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

solitaire

Jammer dat er maar zo weinig gebruik gemaakt wordt van het feedback-systeem. Als ik op de helft van de transacties feedback krijg is het veel ... Volgens mij is de maatschappelijke trend 'geef je mening niet want voor je het weet heb je bonje' ook op HTf van toepassing. Zelf gebruik ik mijn feedback-info regelmatig als laatste push om een verkoop te bezegelen, en dan is het jammer dat je niet voor alle transacties feedback krijgt.

Kom op mensen, feedback is een recht, gebruik het !
Hinterm Horizont geht's weiter.

Dirk

imo wordt het gewoon vaak vergeten, dus als je dan zelf ff als eerste feedback geeft (kan zowel als koper dan wel als verkoper!), volgt de andere partij toch wel in 90% vd gevallen...da's althans mijn ervaring ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

knubbe

#97
De helft? Das nog serieus veel :)

Heb ook vaak genoeg meegemaakt dat mensen er specifiek om vragen, dat is natuurlijk ook een optie.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

solitaire

Dat is idd ook een optie. Gebeurd op bv. eBay ook vaak. Ga ik eens proberen.
Hinterm Horizont geht's weiter.