The A-Team - Trailer HD

Started by Bart_M, January 11, 2010, 19:54:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

Laten we het idd. maar op berijden houden  :clapping:

sr7000

Ha ha :worship: wat een typo al niet teweeg kan brengen  ;D

celerontje

Quote from: koosnaampje-audiofiel on January 13, 2010, 22:15:51
Celerontje......5 euro is dat alles wat je gespaard heb vanaf je jeugd..... 8)
SHUT UP, FOOL! :clapping:

:P ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

#28
Quote from: SillentWolf on January 13, 2010, 22:58:51
@ Celerontje

Iemand die jou flink in het donker bereid  :hehe:

Zeg maar:

Een grote harige Harry, met een leer fetish ... die in het donker ...............  :crazy:

Het plaatje zal nou toch wel duidelijk worden, toch ?
Ik herhaal mijn vorige post maar eens:
Quote from: celerontje on January 14, 2010, 00:05:35
SHUT UP, FOOL! :clapping:

:P ;D
:D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

squeek

enkele weken geleden al wezen kijken op het grote scherm.

ik was erg aangenaam verrast toch wel  ??? , verhaal was erg ver uitgewerkt, mooie introductie van de karakters, het geheel was enorm aangenaam en vlot gemonteerd en keek daardoor erg vlotjes. de humor zat er goed in en feitelijk was de gehele film boeiend. aangename cast.

minpunten vond ik dat sommige actie te overdreven was gemaakt, dingen die in real life anders zouden lopen of gewoon niet kunnen. de visual fx waren ook wat te zichtbaar aanwezig wat soms wat stoorde. enkel als je deze dingen wat door de vingers kijkt dan merk je dat je hier duidelijk met een sterke A-film te maken hebt en niet een vlug ineengestoken filmpje. ik vond het een zeer waardige verfilming van een toch erg leuke serie van vroegere tijden.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

celerontje

Quote from: squeek on July 31, 2010, 02:32:30
minpunten vond ik dat sommige actie te overdreven was gemaakt, dingen die in real life anders zouden lopen of gewoon niet kunnen.
Ehhhhhh.... ehhhhhhh..... ehh...... weet je wel wat je hier schrijft? ;D
Ooit de oude serie gezien? ;D

En btw, actiefilms zijn doorgaans onrealistisch/over the top! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79