Pioneer PDP LX5090H met schotel advies gewenst

Started by Sk, January 5, 2010, 13:57:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sk

Over een paar weken krijg ik mijn Pioneer PDP LX5090H binnen. Ik wil gaan experimenteren met schotel en zit te denken aan de TechniSat Multytenne 45. Als ik het goed begrijp heb ik verder nog een CI module nodig. Welke is dan aan te raden? De Canal Digitaal module of de Aston 1.07 twin? Hier gaat dan vervolgens de Canaal Digitaal kaart in die ik b.v. via marktplaats kan kopen? Er is mij verteld dat ik een SECA3 kaart nodig heb.

Kan ik deze combinatie zo gebruiken? of zie ik nog wat over het hoofd? Ook ivm de compatibiliteit met de pioneer? Als dit bevalt, is het dan mogelijk om over te gaan naar een dreambox 800HD oid? of komen er dan weer andere dingen bij kijken?

Advies van jullie is heel erg gewenst :)
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

master30

Ik zou zeggen kijk eens bij http://www.satbox4all.nl/

hier heb je veel info bij vragen over satelliet ontvangst etc
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Sk

Quote from: master30 on January  5, 2010, 19:07:22
Ik zou zeggen kijk eens bij http://www.satbox4all.nl/

hier heb je veel info bij vragen over satelliet ontvangst etc

Ja thanks heb inmiddels daar ook een topic geopend. Ik had verwacht dat er hier ook genoeg schotel fanaten zouden zitten.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

vertmaori

Ik draai al een jaar of anderhalf met een Topfield 7700 HD ontvanger op de 5090. Dit werkt zeer goed. Mijn moeder draait sinds augustus 2009 met een 5090H met een Technisat Multytenne, dit is net even mooier en werkt prima met de Aston module die je op het oog hebt.
Sony 65A1,
Denon AVR X4100W, Denon DBT 3313UD, B&W CM7 afronts, B&W CM Centre, B&W CM1 rears
MJ Acoustics Reference 100 Mk II
PS4 pro

Sk

Quote from: vertmaori on January 13, 2010, 20:02:54
Ik draai al een jaar of anderhalf met een Topfield 7700 HD ontvanger op de 5090. Dit werkt zeer goed. Mijn moeder draait sinds augustus 2009 met een 5090H met een Technisat Multytenne, dit is net even mooier en werkt prima met de Aston module die je op het oog hebt.

Dank voor je reactie! Ik zit steeds meer te overwegen om toch direct te gaan voor een andere ontvanger zoals de Dreambox 800HD hoe is hiervan de beeldkwaliteit vergeleken met de ontvanger die in de Pioneer zit? Op deze manier hoef ik dan ook geen CI module meer te kopen.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Berend Botje

Quote from: Sk on January 14, 2010, 08:57:56
Dank voor je reactie! Ik zit steeds meer te overwegen om toch direct te gaan voor een andere ontvanger zoals de Dreambox 800HD hoe is hiervan de beeldkwaliteit vergeleken met de ontvanger die in de Pioneer zit? Op deze manier hoef ik dan ook geen CI module meer te kopen.


Hallo, ik gebruik de pioneer KRP-500A en heb een schotel met 3 quad lnb's. Ik gebruik de hd-schotelontvanger van de krp met daarin een originele canaldigitaal ci-module met veel genoegen.


Groet,

Bert