Afmelden van een topic, het niet langer willen volgen. Kan dat?

Started by BarcoCRT, January 2, 2010, 13:31:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joep

Ik zou dat ook wel graag willen kunnen.

Ook zag ik op een ander forum (www.fredmiranda.com) dat gewijzigde posts altijd nog een linkje hebben naar het origineel. Dat lijkt me een hele chique optie om mensen iets langer over hun post na te laten denken en daarmee de kwaliteit van het forum op te krikken.

Jeroen de Waal

De nieuwe forumversie is nog steeds in release candidate fase bij de ontwikkelaars.
Er is vooralsnog geen definitieve datum bekend.........jammer genoeg.
Wij zitten er ook met smart op te wachten.


Jeroen.

MaxxMark

Misschien een heel omslachtige en arbeidsintensieve methode, maar als HTForum het echt zou willen (evt beperkt tot donateurs) zou je een alternatieve naam kunnen hebben van een persoon (evt met een vaste prefix als 'trash_') waarna  mensen op aanvraag de postende user van een post van hen  kunnen laten veranderen naar hun 'trash_' gebruiker.

Op die manier blijven posts bestaan, blijft de continuïteit gewaarborgd en ben je van de notificaties af.

Evt een simpel PHP paginatje waarop het aan te vragen is waarop de poster zijn username en het postid opgeeft. En een beheer pagina waarop een mod de change kan accorderen.

Ik heb geen idee hoe netjes SMF in elkaar zit, maar in theorie zou het (nadat de trash_ user is aangemaakt) dan alleen een kwestie zijn van user_id's bepalen en omwisselen.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

MaxxMark

Edit: Na even goed te hebben gekeken zie ik dat deze niet compatible is met 1.1.12  :nopompom:

Naar aanleiding van een topic in de klaagplek van Jowi over de "posts voor het volgen van een topic" was ik door de mod's gaan bladeren voor SMF.

Ik kwam de volgende mod tegen die precies doet wat hier gevraagd wordt (tenzij ik heel scheef aan het kijken ben) namelijk de "ignore topic" mod, waarmee je een topic kunt markeren zodat hij niet meer in je RecentPosts/Recent/UnreadReplies/Unread sections.

Misschien dat dit een oplossing is:

http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1193
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Jeroen de Waal

Mod is bekend binnen het team. Bedankt voor je input!
Echter conflicteert de mod met een andere toepassing die we geïmplementeerd hebben. Ik ben bezig om de gehele code te herzien, maar dit kost tijd.


Jeroen.

J.A.F._Doorhof

Werkt ook niet vrees ik.
Je wilt namelijk vaak wel op de hoogte blijven alleen niet als iemand volg intypt toch ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MaxxMark

nee dit topic ging over het kunnen afmelden van een topic :P Niet over het "volg" verhaal van jowi. Ik zat naar een dergelijke oplossing te zoeken, maar kwam deze tegen en moest denken aan dit topic. Vandaar
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

danny373

Marantz-B&W-SVS-Samsung-Apple-Nikon