Afmelden van een topic, het niet langer willen volgen. Kan dat?

Started by BarcoCRT, January 2, 2010, 13:31:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BarcoCRT

Hoi,

Ik heb lang geleden een keer gereageerd in een topic wat ik gewoon niet meer wil volgen, er staat niets van nut in voor mij en er wordt erg veel in gepost. Het resultaat is dat het elke keer in de lijst komt te staan met Toon nieuwe reacties op jouw berichten. Zo schiet deze functie voor mij zijn doel voorbij. Is hier een oplossing voor?
(Of bestaat die al en ben ik er niet van op de hoogte?)
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Vin_cent

Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Attie

Als je op 'notificatie' klikt kun je afmelden. Ik neem aan dat deze dan ook niet meer in de door jouw aangegeven lijst zal verschijnen. But don't kill me if i am wrong...

Dirk

@ Attie : als ik op "notify" klik onderaan een post, dan krijg ik een melding/vraag-venstertje of ik zeker ben dat ik moet worden "genotifieerd" telkens er een nieuwe reactie komt op die specifieke post.

Tenzij mijn begrijpend lezen tegenwoordig zó slecht is, bekom ik dan precies het omgekeerde van wat BartcoCRT wou (en ik eigenlijk ook wel wil  ;))

misschien een idee voor een volgende update ?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

DVDGuy

Op de zelfde manier waarop je de Notificatie hebt geactiveerd, kun je hem ook weer deactiveren of is dat niet wat je bedoelt?
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

BarcoCRT

Quote from: riwi on January  2, 2010, 13:46:50
Die vraag is al eerder gesteld, en dat schijnt niet mogelijk te zijn.
Bummer

Quote from: riwi on January  2, 2010, 13:46:50
Ik reageer niet in topics waarvan ik denk dat ze lang gaan lopen en ik denk dat ik er later niet meer in geinteresseerd ben.
Dat is dan mogelijk de beste oplossing, alleen nu te laat voor mij!

Quote from: riwi on January  2, 2010, 13:46:50
Je kan volgens mij wel je 'oude' reacties verwijderen, dan verdwijnt het topic wel uit de lijst.
Net getest maar dat werkt niet. Een post wijzigen en dan een lege post terugplaatsen wordt niet geaccepteerd door de forumsoftware.

Even zoeken of er een ignore functie is, dat is misschien de oplossing.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Attie

Quote from: Dynky on January  2, 2010, 13:48:24
@ Attie : als ik op "notify" klik onderaan een post, dan krijg ik een melding/vraag-venstertje of ik zeker ben dat ik moet worden "genotifieerd" telkens er een nieuwe reactie komt op die specifieke post.

Tenzij mijn begrijpend lezen tegenwoordig zó slecht is, bekom ik dan precies het omgekeerde van wat BartcoCRT wou (en ik eigenlijk ook wel wil  ;))

misschien een idee voor een volgende update ?

als je je ooit hebt genotificeerd en je drukt weer op de notificatie dan krijg je de optie om het uit te schakelen. Zolang je niet hebt genotificeerd en je drukt dan op notificatie, dan krijg je uiteraard wat jij aangeeft. Maar blijkbaar werkt notificatie onafhankelijk van hetgeen de ts aangeeft. Dus is mijn oplossing... In dit geval géén oplossing.

Ghosty J

=> profiel => Notificaties en e-mail => topic aanklikken en weggooien?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Jeroen de Waal

Toon nieuwe reacties op jou berichten blijft ten alle tijde topics tonen waarin je ooit een keer hebt gereageerd.
Het uitzetten van notificaties heeft alleen maar invloed op of je al dan niet een mail ontvangt bij een reactie in het desbetreffende topic.

Dit is een "gebrek" in de forumsoftware(versie). Er wordt druk getest of we dit in de nog te verschijnen versie (release medio 2010 verwacht ik) kunnen oplossen.


Jeroen.

S@m

Quote from: Jeroen de Waal on January  2, 2010, 15:33:49
Toon nieuwe reacties op jou berichten blijft ten alle tijde topics tonen waarin je ooit een keer hebt gereageerd.
Het uitzetten van notificaties heeft alleen maar invloed op of je al dan niet een mail ontvangt bij een reactie in het desbetreffende topic.

Dit is een "gebrek" in de forumsoftware(versie). Er wordt druk getest of we dit in de nog te verschijnen versie (release medio 2010 verwacht ik) kunnen oplossen.


Jeroen.

Ik heb dezelfde vraag idd eerder gesteld en bovenstaande blijkt zo te zijn...

Snowmaster

Quote from: Jeroen de Waal on January  2, 2010, 15:33:49
Dit is een "gebrek" in de forumsoftware(versie). Er wordt druk getest of we dit in de nog te verschijnen versie (release medio 2010 verwacht ik) kunnen oplossen.


Jeroen.

Dat zou fijn zijn, want ik zit ook elke keer met zo'n lijst die ik niet meer hoef te zien.

Het lullige is dat door deze post ook deze topic er weer bijkomt :-\.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

riwi

Quote from: BarcoCRT on January  2, 2010, 14:00:08
Bummer
Dat is dan mogelijk de beste oplossing, alleen nu te laat voor mij!
Net getest maar dat werkt niet. Een post wijzigen en dan een lege post terugplaatsen wordt niet geaccepteerd door de forumsoftware.

Even zoeken of er een ignore functie is, dat is misschien de oplossing.

Naast de modify knop zit bij mij in mijn eigen posts een "remove" knop. Dan is je posting echt weg. Misschien niet ideaal voor de continuiteit van het forum, maar wel een oplossing voor je probleem met een irritant topic :)

blue-eyes

Quote from: riwi on January  2, 2010, 18:58:08
Naast de modify knop zit bij mij in mijn eigen posts een "remove" knop. Dan is je posting echt weg. Misschien niet ideaal voor de continuiteit van het forum, maar wel een oplossing voor je probleem met een irritant topic :)

Zou je zo vriendelijk willen zijn daar een printscreen te willen maken en deze naar mij te mailen? Alvast dank!
Dit omdat als ik toon permissies bekijk deze optie voor jouw op disabled staat . . . . ? ? ? ?

Gr Eisse
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

riwi

Ik wil de optie graag houden hoor.

Ik heb hem ook helemaal niet... eueu ik heb alles verzonnen, hoe red ik me hier weer uit :)

Ik heb die vorige posting van mij in deze thread ook niet verwijderd  ;D




blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

riwi

Nee dat was niet de goede optie. Zet maar weer terug :)


blue-eyes

:D

Dank voor de tip. Zat in de instellingen van de HT Donateur's.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

riwi

Quote from: Blue-Eyes on January  2, 2010, 19:41:53
:D

Dank voor de tip. Zat in de instellingen van de HT Donateur's.

Is ook een goede donateurs optie. Mag ik m'n donatie weer terug? :)

BarcoCRT

Quote from: Blue-Eyes on January  2, 2010, 19:41:53
:D

Dank voor de tip. Zat in de instellingen van de HT Donateur's.
Het kan dus wel. Kan deze optie voor mij aangezet worden? Ik dank U.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

JeKa

Maar als iedereen berichten kan verwijderen kan een forum behoorlijk waardeloos worden....

riwi

Quote from: JeKa on January  2, 2010, 20:49:06
Maar als iedereen berichten kan verwijderen kan een forum behoorlijk waardeloos worden....

Dat is inderdaad zo, dus misschien is het maar beter dat het nu uit staat. Als alleen IK die optie zou hebben, dat zou fijn zijn :)

BarcoCRT

Quote from: riwi on January  2, 2010, 21:49:11
Dat is inderdaad zo, dus misschien is het maar beter dat het nu uit staat. Als alleen IK die optie zou hebben, dat zou fijn zijn :)
Ha ha, same here.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

blue-eyes

Quote from: riwi on January  2, 2010, 19:45:10
Is ook een goede donateurs optie. Mag ik m'n donatie weer terug? :)

Ja hoor. 2 cent toch?

:D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Teejoo

Quote from: Jeroen de Waal on January  2, 2010, 15:33:49
Toon nieuwe reacties op jou berichten blijft ten alle tijde topics tonen waarin je ooit een keer hebt gereageerd.
Het uitzetten van notificaties heeft alleen maar invloed op of je al dan niet een mail ontvangt bij een reactie in het desbetreffende topic.

Dit is een "gebrek" in de forumsoftware(versie). Er wordt druk getest of we dit in de nog te verschijnen versie (release medio 2010 verwacht ik) kunnen oplossen.


Jeroen.
Hoe staat het hier mee. Ik vind dit echt slecht voor de kwaliteit van het forum. Ik merk dat ik gewoon niet reageer in topics omdat ik er niet aan 'vast wil hangen'. Terwijl ik wellicht toch best iets nuttigs te melden zou kunnen hebben.