Alleen vandaag 2/1/2010: LOTR Trilogie Extended edition voor €35

Started by Bart_M, January 2, 2010, 11:29:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bart_M


rogue

Import vanuit Engeland komt op €22 - €24, zie Play en amazon uk. Wel alleen Engelse subs geloof ik.
Hier en hier ben ik wat bekender....

haythijs

In de Telegraaf van vandaag staat een bon welke je kan inleveren bij Musicstore. De Bluray versie van de totale trilogie kost je dan 29.95.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

Audiofiel

Quote from: haythijs on July  1, 2010, 13:49:53
In de Telegraaf van vandaag staat een bon welke je kan inleveren bij Musicstore. De Bluray versie van de totale trilogie kost je dan 29.95.

Zal dan niet de Extended versie zijn, want die komt pas op zijn vroegst in 2011. Ze proberen ons gewoon weer 2x te laten kopen. :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

ajbeefde

Quote from: Audiofiel on July  1, 2010, 14:30:09
Zal dan niet de Extended versie zijn, want die komt pas op zijn vroegst in 2011. Ze proberen ons gewoon weer 2x te laten kopen. :-\

Dat was toch al algemeen bekend...  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Audiofiel

Ja, maar ik meld het even als waarschuwing. Kijk maar naar de topictitel. Je zult versteld staan hoeveel mensen er dit keer weer in zullen trappen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

haythijs

Quote from: Audiofiel on July  1, 2010, 14:37:11
Ja, maar ik meld het even als waarschuwing. Kijk maar naar de topictitel. Je zult versteld staan hoeveel mensen er dit keer weer in zullen trappen. ;)

Denk je? Als je een echte "fan" bent van de reeks valt het je snel genoeg op ( info vergaren, doosje kijken etc) en zoals aangegeven, die weten ook wel dat het niet de extended kan zijn. Voor de "leek" die graag een koopje scoort, maakt het niet zoveel uit denk ik, die doet graag zijn voordeel ermee, wat tevens de reden is dat ik het post. Dus of ze erin trappen is maar de vraag, die willen gewoon de film voor weinig, en weten wellicht niks van die versie.
Overigens had ik niet scherp genoeg gelet op het feit dat het topic specifiek om de extended version gaat, waarvoor excuus.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

Audiofiel

Quote from: haythijs on July  1, 2010, 18:55:32
Denk je? Als je een echte "fan" bent van de reeks valt het je snel genoeg op ( info vergaren, doosje kijken etc) en zoals aangegeven, die weten ook wel dat het niet de extended kan zijn.

QuoteOverigens had ik niet scherp genoeg gelet op het feit dat het topic specifiek om de extended version gaat, waarvoor excuus.

Ik mag hier dus uit opmaken dat jij geen echte 'fan' bent? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

haythijs

Wat versta je onder fan ;)
Ik heb de dvd's en wist dat de aanbieding de bluray's betrof die niet de extended versie kunnen zijn daar ze ( nog) niet gereleased zijn. Dus die knowhow heb ik dan weer wel ;).

Overigens bedoelde ik vooral met die opmerking die je aanhaalt te zeggen, dat een klein stukje zelfwerkzaamheid soms ook wel mag als consument. Als een kledingwinkel haar assortiment in de uitverkoop heeft, kijk je toch ook of er een shirt tussenzit wat voldoet aan bijv je smaak wat betreft kleur,opdruk,stof en maat ipv blindelings eruithalen en meenemen omdat het zo lekker goedkoop is en je achteraf bekocht ( of ingetrapt zoals je noemt) te voelen omdat het niet je ding is ;)

Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

Audiofiel

Er zijn 2 instinkers in dit verhaal: als eerste de aanbiedende partijen waar je als consument in kunt trappen als je wat koopt zonder nadenken. Maar de grootste instinker die ik bedoel is dat je naar dit topic wordt gelokt wat als titel heeft "Alleen vandaag 2/1/2010: LOTR Trilogie Extended edition voor €35".

Als dan andere forumleden nieuwe prijzen gaan posten voor Blu-ray worden mensen op het verkeerde been gezet. En daarvoor wilde ik even waarschuwen.  ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

skank1

Quote from: Audiofiel on July  2, 2010, 14:38:24
Dat is een klamboe. :shaun:

waar is die lotr dan?
want ik heb de normale versies nog niet op bluray
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Audiofiel

De aanbieding van 'onedayonly.nl' is slechts 1 dag (of korter) geldig. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

skank1

Quote from: Audiofiel on July  2, 2010, 15:49:02
De aanbieding van 'onedayonly.nl' is slechts 1 dag (of korter) geldig. ;)

ja en?

edit: ohja had niet gezien dat de post van 2 january was..
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Audiofiel

Quote from: celerontje on July  2, 2010, 15:57:27
Sommige mensen kunnen nou eenmaal geen Engels. ;)

Sommige mensen kennen ook geen Nederlands. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

haythijs

Quote from: Audiofiel on July  2, 2010, 14:33:05
Er zijn 2 instinkers in dit verhaal: als eerste de aanbiedende partijen waar je als consument in kunt trappen als je wat koopt zonder nadenken. Maar de grootste instinker die ik bedoel is dat je naar dit topic wordt gelokt wat als titel heeft "Alleen vandaag 2/1/2010: LOTR Trilogie Extended edition voor €35".

Als dan andere forumleden nieuwe prijzen gaan posten voor Blu-ray worden mensen op het verkeerde been gezet. En daarvoor wilde ik even waarschuwen.  ;)

Uiteraard mag jij waarschuwen ;)  De een noemt het instinken en wil er voor waarschuwen, de ander verwacht van hemzelf dat hij als consument ook zijn best probeert te doen, een derde partij noemt het weer een koopje, weer een ander laat zich altijd op het verkeerde been zetten  etc etc....

Maar misschien reken je ook wel teveel bij jezelf af als fan zijnde in deze en ik mezelf als oplettende lezende consument terwijl beiden zeker niet voor iedereen geldt.  Als er dan tenminste 1 persoon is die blij is met deze aanschaf dmv deze actie, zonder het gevoel te hebben dat hij/zij ergens is ingestonken, ben ik blij voor hem/haar  ;)
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

roland p

Quote from: Audiofiel on July  2, 2010, 14:33:05Als dan andere forumleden nieuwe prijzen gaan posten voor Blu-ray worden mensen op het verkeerde been gezet. En daarvoor wilde ik even waarschuwen.  ;)

Lijkt me prima! Ik was ook even in de veronderstelling dat er een blu-ray extended versie was, ondanks dat ik dagelijks op blu-ray.com etc. aan het kijken ben.

Als je echt fan bent van deze series, koop je toch gewoon álles? :D
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

ajbeefde

Heb vanochtend de "gewone" versie toch maar even opgehaald bij de Music Store voor 29,95, uiteraard met de bon uit de Telegraaf   ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

skank1

Quote from: ajbeefde on July  3, 2010, 13:03:00
Heb vanochtend de "gewone" versie toch maar even opgehaald bij de Music Store voor 29,95, uiteraard met de bon uit de Telegraaf   ;)

ah ok :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

DVDGuy

Quote from: ajbeefde on July  3, 2010, 13:03:00
Heb vanochtend de "gewone" versie toch maar even opgehaald bij de Music Store voor 29,95, uiteraard met de bon uit de Telegraaf   ;)

Toch maar even de oude kranten nagekeken en de bon eruit gehaald; is t/m 9 juli 2010 geldig  ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

ajbeefde

Quote from: DVDGuy on July  4, 2010, 11:28:34
Toch maar even de oude kranten nagekeken en de bon eruit gehaald; is t/m 9 juli 2010 geldig  ;)
Slim  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI