The hangover , comedy of crap?

Started by citac, December 31, 2009, 02:31:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

citac

Vanavond The Hangover gekeken, hoge waardering op IMDB en Moviemeter.nl , dus een goede comedy dacht ik.
Na een half nog niet een lachmoment! Had ik wel de goede dvd in de speler gestopt? Dit was toch een comedy?
Met veel moeite heb ik de film afgekeken, snap echt niet wat er zo leuk of onderhoudend aan deze film is.
Kan iemand mij vertellen hoe het komt , dat de The Hangover zo goed wordt beoordeelt en zoveel geld heeft binnengebracht?



Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

koosnaampje-audiofiel

Quote from: citac on December 31, 2009, 02:31:47
Vanavond The Hangover gekeken, hoge waardering op IMDB en Moviemeter.nl , dus een goede comedy dacht ik.
Na een half nog niet een lachmoment! Had ik wel de goede dvd in de speler gestopt? Dit was toch een comedy?
Met veel moeite heb ik de film afgekeken, snap echt niet wat er zo leuk of onderhoudend aan deze film is.
Kan iemand mij vertellen hoe het komt , dat de The Hangover zo goed wordt beoordeelt en zoveel geld heeft binnengebracht?





Ik ben anti-komedie naja anti....valt meestal buiten mijn intresse.

Leuke thriller of aktie, waargebeurd verhaal (geen RTL4) ligt meer mijn hart.

Maar hangover vond ik wel zon goeie, orginele en leuke film........kijkt lekker weg, hier en daar lachen tja echt top.

Maargoed als jij jezelf niet kan vinden in de grapjes of wat de jongens meemaken snap ik dat je er niks vind.....


Klipsch, Denon.

citac

Maar wat vind je grappig dan aan de film?
Ik zat te kijken en maar te wachten tot er iets leuks zou gebeuren....
Tijger in een kamer......
de tandarts die zijn eigen tand uittrekt.......( meer iets voor een film als SAW)
dezelfde tijger achterin de auto.......
de baby ,die zogenaamd mastr.... .....( geen comment)
Mike Tyson.......( pijnlijk)
Homo aziaat ......( nog pijnlijker)
Grappig?

Heb gisteravond een oude comedy van Charlie Chaplin gezien, dat was grappig.
There is something about Mary/Airplane/Monthy Python etc. (en zelfs Dude where is my car ,) zijn grappig.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Attie

Quote from: citac on January  1, 2010, 23:47:57

Mike Tyson.......( pijnlijk)

Als je dit geen leuke (zelfspot) scene vindt, en dat kan natuurlijk, dan houdt alles op....
En vragen waarom iemand iets grappig vindt, dat is op zich wel grappig.... ;D

Davey

Quote from: citac on January  1, 2010, 23:47:57
Maar wat vind je grappig dan aan de film?
Ik zat te kijken en maar te wachten tot er iets leuks zou gebeuren....
Tijger in een kamer......
de tandarts die zijn eigen tand uittrekt.......( meer iets voor een film als SAW)
dezelfde tijger achterin de auto.......
de baby ,die zogenaamd mastr.... .....( geen comment)
Mike Tyson.......( pijnlijk)
Homo aziaat ......( nog pijnlijker)
Grappig?

Heb gisteravond een oude comedy van Charlie Chaplin gezien, dat was grappig.
There is something about Mary/Airplane/Monthy Python etc. (en zelfs Dude where is my car ,) zijn grappig.

Je geeft zelf precies de grappige stukjes aan uit de film. Het was lang geleden dat ik hard gelachen heb bij een film en bij deze film ging dat vanzelf.

Als je over CC en MP begint krijg ik wel een beetje jeuk. Het gevoel dat vroeger alles beter was, dat was pas humor en nog meer van dat slappe geneuzel. Wil je aangeven dat je wat hoogbegaafder bent dan de rest  :sarcasm:

PietB

Quote from: citac on January  1, 2010, 23:47:57
Maar wat vind je grappig dan aan de film?


There is something about Mary


Je haalt deze film aan, wat voor grappige momenten zaten daarin ?

Starred

Quote from: PietB on January  2, 2010, 11:04:58
Je haalt deze film aan, wat voor grappige momenten zaten daarin ?


De klodder 'gel' in haar haar

PietB

heb je ook niet meer grappige momenten kunnen ontdekken buiten die klodder dan ?  ;)

LexiconLogan

ik heb echt gelachen om de hangover, vond hem best vermakelijk
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

joske

Ook hier hebben we wel moeten lachen om deze film, vondt het zelfs 1 van de betere comedys die ik gezien heb in 2009. Maar ja smaken verschillen. Gelukkig maar.
Pioneer 4280XA, Oppo bdp-83, Samsung DCB-H380, Pioneer dvr-530Hs, Pioneer vsx-1015, Pioneer S-v70IV speakers, Xbox360, Kabels QED, Monster, Viablue, Vd Hul, Audioquest

marz01

pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

koosnaampje-audiofiel

En het was zeker een vernieuwend script.....smaken verschillen.

Ik vond het comedy.... ;D
Klipsch, Denon.

citac

#12
QuoteJe geeft zelf precies de grappige stukjes aan uit de film. Het was lang geleden dat ik hard gelachen heb bij een film en bij deze film ging dat vanzelf.

Als je over CC en MP begint krijg ik wel een beetje jeuk. Het gevoel dat vroeger alles beter was, dat was pas humor en nog meer van dat slappe geneuzel. Wil je aangeven dat je wat hoogbegaafder bent dan de rest  sarcasm

Ben je misschien mijn "Dude where is my car"  :pompom: vergeten??
Geeft alleen een aantal voorbeelden aan van wat ik leuke comdies vind.
CC had ik toevallig de avond ervoor gezien.
Opmerkelijk is dat veel mensen erg op hun teentjes getrapt zijn als iemand Hangover niet leuk vind  :-X.

Vind ik ook leuk:
Jimm Carrey,
The Naked Gun,
Robin Hood Men in Tights
Ferris Bueller's Day Off
Scary Movies,
Austin Power,
etc.....










Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

gerard1

leuke film voor de zondagmiddag,vond hem wel tegenvallen wat betreft comedy,was eigenlijk meer benieuwd wat er gebeurd was.
Het hoge cijfer op moviemeter snap ik ook niet helemaal.
Maar ik bleef nieuwschierig genoeg om niet af te haken.
Voor mij net geen comedy genoeg.

_ MarcelloW _

Quote from: citac on January  3, 2010, 01:33:08

Vind ik ook leuk:
Jimm Carrey,
The Naked Gun,
Robin Hood Men in Tights
Ferris Bueller's Day Off
Scary Movies,
Austin Power,
etc.....

Ah, vandaar...
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Attie


squeek

Quote from: citac on December 31, 2009, 02:31:47
Vanavond The Hangover gekeken, hoge waardering op IMDB en Moviemeter.nl , dus een goede comedy dacht ik.
Na een half nog niet een lachmoment! Had ik wel de goede dvd in de speler gestopt? Dit was toch een comedy?
Met veel moeite heb ik de film afgekeken, snap echt niet wat er zo leuk of onderhoudend aan deze film is.
Kan iemand mij vertellen hoe het komt , dat de The Hangover zo goed wordt beoordeelt en zoveel geld heeft binnengebracht?


Iedereen heeft een andere vizie van hoe ze naar een film kijken. Ik heb nog nooit geweten dat iedereen een bepaalde film goed vond en dat er niemand was die het niet goed vond. Je hebt dus altijd voor en tegenstanders.

Maar ik denk dat binnen genres de meeste varianten in het humorgenre zit. Ik vind ook niet elke comedy goed, en zeker ook niet elke stand up comedy. Maar het aanbod comedy is zo uitgebreid dat er altijd wel iemand een film goed kan vinden. The hangover is idd niet het standaard comedy maar er is zeker een hoop volk voor te vinden.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

fastlex

Gisterenavond gekeken en ik vond de film erg vermakelijk!
Ik vond vooral de aftiteling geweldig!

Maar een nummer 2 op moviemeter, nou nee.
Heb niet de hele avond zitten lachen, veel momenten gehad van komt er nog iets leuks.
Toch mezelf betrapt met 5 keer bijna tranen van het lachen.
Je leeft gewoon ook een beetje met ze mee.
Wel aan te raden vind ik!
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

jaco

Gisteren de film ook gezien. Was wel een leuke film vond ik.

Hanky Panky

Deze film wordt nog leuker als je hem met een paar jolige vrienden kijkt onder het genot van een paar biertjes  :D

Film met een knipoog, typisch een love it or hate it verhaal. Ik vond hem wel lachen maar het was geen dijenkletser   :headbanging:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

THX-UltraII


Tinus_

Volgens mij loop ik achter, ik heb 'm namelijk nog niet gezien.  :butbut:
Rebuilding my HT

DrSmith

Ik vind het een zeer leuke film.
Hij moet het hebben van het verhaalverloop dat er voor zorgt dat je constant met een glimlach om je mond zit te kijken naar wat er nu weer gebeurd is, haast net zoals bij "burn after reading".

garmtz

Quote from: DrSmith on January 14, 2010, 01:40:38
Ik vind het een zeer leuke film.
Hij moet het hebben van het verhaalverloop dat er voor zorgt dat je constant met een glimlach om je mond zit te kijken naar wat er nu weer gebeurd is, haast net zoals bij "burn after reading".

Ik vond het ook een vermakelijke film en een hoge waardering waard. Ik hou wel van dit soort humor (maar NIETS zo persoonlijk als humor!). Comedies waar ik van hou: The Big Lebowski, Get Shorty, Superbad. En deze dus ook!