The hangover , comedy of crap?

Started by citac, December 31, 2009, 02:31:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

Superbad? Oei....... Ik had je anders ingeschat! :P ;D ;D ;D

Even serieus:
Ik heb 't niet zo met Amerikaanse comedy.
Geef mij maar Britse comedy! 8)

The Big Lebowski vind ik best een leuke film, (heb de DVD) maar nou in een deuk te liggen om ''Nobody fucks with the Jesus''.... nahhhhh ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

garmtz

Dan hebben wij duidelijk een verschillend gevoel voor humor (maar dat verbaast me niks... :P). Britse comedy is natuurlijk leuk en ik vind zeker niet alle Amerikaanse humor leuk, net zoals Britse humor ook flauw kan zijn... ;)

Joep

Ik heb wel gelachen om The Hangover, vooral om Alan. Dat was voor mij de grote man. Verder vond ik de film een beetje 'gemaakt/nep' overkomen.

celerontje

#28
Quote from: garmtz on January 15, 2010, 16:32:11
Dan hebben wij duidelijk een verschillend gevoel voor humor (maar dat verbaast me niks... :P).
Mwoahhh, dat valt nog wel mee in vergelijking met Bjorn. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JCL

Quote from: garmtz on January 14, 2010, 06:57:21
Ik vond het ook een vermakelijke film en een hoge waardering waard. Ik hou wel van dit soort humor (maar NIETS zo persoonlijk als humor!). Comedies waar ik van hou: The Big Lebowski, Get Shorty, Superbad. En deze dus ook!

Superbad is ook geniaal. Heb die film een paar maanden geleden voor het eerst gezien met wat vrienden die hem al eerder hadden gezien. Bij bijna elke scene zeiden ze weer "Oh, dit is ook een mooi stukje".

The Hangover heb ik ook hartelijk om kunnen lachen. Voor al die bolle kerel met die baard is leuk! Misschien dat het aan de leeftijd ligt, bij sommige dingen heb je zo iets van "dat gaat/is mij ook wel eens overkomen":P

Audia

Quote from: Attie on January  2, 2010, 03:57:23
Als je dit geen leuke (zelfspot) scene vindt, en dat kan natuurlijk, dan houdt alles op....
En vragen waarom iemand iets grappig vindt, dat is op zich wel grappig.... ;D

hahahahahahaha  :D
Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

Xstream

#31
QuoteMelissa: I just wish your friends were as mature as you.
Stu Price: They are mature, actually. You just have to get to know them better.
Phil Wenneck: [yelling from outside] Paging Doctor Faggot. Doctor Faggot!
Stu Price: I should go.
Melissa: That's a good idea, Doctor Faggot.

Tja, ... die scene is gewoon humor. Zo droog hoe die gasten op de achtergrond dit staan te roepen terwijl hij een serieus verhaal zit te houden over diezelfde vrienden met z'n vrouw :D
Als je daar niet om kunt lachen dan is dit niet jouw ding nee ... Maar definieer humor eens? Misschien heb je geen humor? Of een ander soort humor? Kan toch ...
Context van humor is toch dat je het niet serieus moet nemen, en het lijkt erop dat je dat wel doet ... Dus misschien heb je serieuze humor?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

TheoProton

Van de Amerikaase komedies vind ik toch wel the 40 year old virgin, knocked up, en van de engelse kant Hot fuzz  waar ik wel erg om kan lachen :clapping:

mestreech

Vond het voor een Amerikaanse komedie best wel te pruimen.

_ MarcelloW _

Quote from: TheoProton on March  7, 2010, 16:33:48
Van de Amerikaase komedies vind ik toch wel the 40 year old virgin, knocked up, en van de engelse kant Hot fuzz  waar ik wel erg om kan lachen :clapping:

WTF??!! Die vind ik echt te flauw voor woorden. Echt van die amerikaanse films waar al "gelachen" moet worden om penis en maagd.. Nee, niet mijn soort "homoristische" films.

Meet the parents (niet de hele film, maar bij vlagen) hangover, american Pie (de eerste, voor de eerst keer) dat vind ik leuk!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

PHiX

Het leukste aan deze film vond ik dat babywank moment, aangezien ik met een vriend en zijn zwangere vrouw (en nog wat vrienden) in de bios deze film zat te kijken. De komedie zat hem niet zozeer in de film, maar eerder het feit dat we ze wijs maakten dat we dat ook met hun baby zouden gaan doen (gevolgd door enige doodsbedreigingen onze kant op)  O0 :clapping:
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

MasterW

Quote from: _ MarcelloW _ on March 15, 2010, 19:46:55
WTF??!! Die vind ik echt te flauw voor woorden. Echt van die amerikaanse films waar al "gelachen" moet worden om penis en maagd.. Nee, niet mijn soort "homoristische" films.

Meet the parents (niet de hele film, maar bij vlagen) hangover, american Pie (de eerste, voor de eerst keer) dat vind ik leuk!

Wat zijn homoristische films eigenlijk... ik weet dat er mensen in spelen  ;)

Ik heb erg, heel erg gelachen om de film The Hangover. Ik had het vooral niet meer bij de scene 'Doug wordt met een ongelovelijke kater wakker', de 'zing-met-me-mee actie gevolg door de Tyson K.O' en de vele grappige foto's die het ongeloof duidelijker maakten  ;D

Maar zo ben ik ook erg genoten van Step Brothers, The 40 year old virging (benieuwd wanneer deze in HD komt), Bruce Allmighty en

Nog even een reactie op het kijken... ik moet zeggen dat ik de 2e keer The Hangover al minder vond. En dat vind ik nog steeds niet van de overige die ik even genoemd heb. Zegt wel iets over de inhoud en houdbaarheid dus.
There's always bigger, better and more expensive stuff

Joozz

Fantastische Film.
Heb hem nu 2x gezien (over een jaar verdeeld)

Humor momenten wat mij betreft;

Vraag aan Alan; kun jij wel voor baby's zorgen, volmondig tuurlijk. Vervolgens in de auto stappen en het kind met het hoofd tegen de deur aan laten klappen. (toen viel ik van de bank van het lachen)

Als phil bij school wordt opgehaald en een leerling probeert hem nog een vraag te stellen.

Mr. Chow uit de kofferbak springt, met z'n ballen in het gezicht van Phil


De meeste comedy's zijn super voorspelbaar, deze juist niet.

Kan niet wachten om due  date te gaan zien

Tag Mclaren AV32R DP, Mark Levinson ML335 *Fronts*, Tag Mclaren 100x5R Bi-amp Center + Rear, Tag Mclaren DVD32R, Tag Mclaren CD20R, Pioneer LX71 Bluray, Pioneer PDP-LX5090H, Tannoy TD10 "Front", Elac CC241 "Center", Elac IW-1230 In-wall "Surround", Elac SUB 211.2 ESP, Art speak cables.

clicquot

Niet hilarisch, maar toch wel goed gelachen, vooral een plezante film. Hangt vooral af van hoe je je kan inleven in een prent denk ik zo. Ever been to Vegas??  ;D
Ik dacht ooj spontaan terug aan de Very Bad Things movoe toen ik deze prent zag, en toen die uitkwam lag ik ook wel redelijk in een deuk... Vegas nietwaar...  :xmas:

Peerless Monster

Quote from: garmtz on January 14, 2010, 06:57:21
Ik vond het ook een vermakelijke film en een hoge waardering waard. Ik hou wel van dit soort humor (maar NIETS zo persoonlijk als humor!). Comedies waar ik van hou: The Big Lebowski, Get Shorty, Superbad. En deze dus ook!

The Big Lebowski: tha dude!!
Dat is pas een comedy.

Jeff Bridges rules!!!!!!!

(heb zelfs TRON uit het jaar blok in limited edition daarvoor gekocht!! ;D)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

addy

Quote from: citac on December 31, 2009, 02:31:47
Vanavond The Hangover gekeken, hoge waardering op IMDB en Moviemeter.nl , dus een goede comedy dacht ik.
Na een half nog niet een lachmoment! Had ik wel de goede dvd in de speler gestopt? Dit was toch een comedy?
Met veel moeite heb ik de film afgekeken, snap echt niet wat er zo leuk of onderhoudend aan deze film is.
Kan iemand mij vertellen hoe het komt , dat de The Hangover zo goed wordt beoordeelt en zoveel geld heeft binnengebracht?





Ik sluit mij daar helemaal bij aan, veel poeha, komedie v/h jaar en die crab.
Zonde van de tijd geweest, ergelijk zelfs.

Xstream

Quote from: Peerless Monster on November 18, 2010, 15:13:01
The Big Lebowski: tha dude!!
Dat is pas een comedy.

Jeff Bridges rules!!!!!!!

(heb zelfs TRON uit het jaar blok in limited edition daarvoor gekocht!! ;D)


Helemaal mee eens. Dit is samen met Fear and Loathing in Las Vegas wel 1 van m'n favo comedies.
Maar ik vond There's something about Mary ook altijd een geweldige onderbroek comedy. Sowieso vind ik vrijwel alles van de Farrelly broeders komisch. 40 year old virgin heb ik me ook prima vermaakt.
Very Bad Things heb ik ook herhaaldelijk gekeken, geweldige film ook :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

german

Pathos Ethos geïntegreerde versterker. Audio-GD-D77 dac. Atrium Initio luidsprekers. SVS SB3000.
ROON Rock.

neverywhere

Welnee, orgineel script , niet overacted..........aftiteling heel erg nodig voor het verhaal maar hilarisch.  Ja, zo zouden meer amerikaanse comedy's mogen zijn....maar helaas.
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Joppietersen

"Remember, what happens in Vegas stays in Vegas.
Except for herpes.
That shit'll come back with you. "

Briljante film!

Moest ook aan The Big Lebowsky denken, zelfde soort humor....

FDLARRY

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Loki999

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

FDLARRY

Quote from: Loki999 on July  1, 2011, 15:47:43
Deel 2 vond ik nog beter
Mooi, ga ik die eens volgende week kijken. :popcorn:
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Tomek


Robbo

#49
Voor de liefhebbers van The Hangover, kijk ook naar Bridesmaids.