Geen beeld

Started by TSAR, December 29, 2009, 18:09:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TSAR

Ik heb een SC-LX81 waaraan ik via hdmi oa de Telenet HD Digicorder heb aangesloten.  Sedert gisteren heb ik eindelijk mijn Philips 52PFL9704H.

Deze speelt goed de gewone analoge zenders af, maar wanneer ik nu kies voor de digicorder (dus digitale zenders) dan krijg ik geen beeld (er komt wel klank uit mijn surround luidsprekers).  Wanneer de tv op de analoge zenders staat en ik de pioneer op de digicorder zet, dan verdwijnt de klank van de tv (beeld van de analoge zender blijft).  Wanneer ik de pioneer uitzet, dan gaan ook mijn tv uit.

Ga ik in de menu instellingen van de pioneer, dan krijg ik wel beeld.

Enig idee ?

bmateijsen

Staat in het menu van de SC-LX81 de HDMI aan voor de digitale decoder?

groet,

Bjorn

TSAR

Kun je wat specifieker zijn aub  :confused:

TSAR

OK, toch beeld... (geen geduld genoeg  :))

Als ik naar de digicorder kijk (hdmi 1 zowel op de receiver als de tv) en ik daarna op de tv switch naar de analoge zenders (source = televisie), dan heb ik wel beeld maar geen klank.  Ik merk dat de receiver op TV/Sat komt (wat eigenlijk goed is, maar wellicht moet ik een supplementaire audio kabel voorzien ?).

Wanneer ik daarna opnieuw de tv op hdmi 1 plaats, dan heb ik noch beeld noch klank gezien de Pioneer op TV/Sat blijft staan.  Kan ik ervoor zorgen dat de Pioneer meekomt ?