Welke BD's kun jij nauwelijks op wachten?

Started by svmnb, December 28, 2009, 21:23:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maximus_Aurelius

Quote from: fugazi_2009 on January 12, 2011, 23:31:37
En deze komt er straks ook nog aan:



Jaws, Pink Floyd - The Wall,


Een klassieker Thelma & Louise. Jaws wacht ik ook met smart op. Wanneer de naam Jaws valt hoor ik gelijk de soundtrack(Theme) in mijn gedachte  vooral de eerste 30 seconde.:clapping:  :-*





Pink Floyd niet alleen The Wall, maar ik hoop ook Pulse concert.
Ik wacht nog steeds op Jurassic Park en Jurassic Park - The lost World.

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

daydreamer

Pink floyd, da's idd wel erg leuk! Ik vind trouwens sowieso dat er te weinig blu rays te vinden zijn van concerten van eender welke artiest! Zo ben ik echt aan 't zoeken naar blu rays van:
Kane
Anouk
Michael Jackson (een concert uit de jaren 80-90 uit de bad-tour)
En natuurlijk nog vele anderen :)

Grindtegel

Quote from: Maximus_Aurelius on January 13, 2011, 21:59:09



Pink Floyd niet alleen The Wall, maar ik hoop ook Pulse concert.





Als ie maar niet zo schandalig slecht van kwaliteit is als de laatste dvd uitgave want die was echt prut met zijn 4:3 formaat.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

maximus79

Quote from: Grindtegel on February 25, 2011, 18:16:30
Als ie maar niet zo schandalig slecht van kwaliteit is als de laatste dvd uitgave want die was echt prut met zijn 4:3 formaat.

Ga er maar wel van uit want het bron materiaal is gewoon heel slecht. :unhappy:
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

svmnb

Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

MVG


roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

bmwM3


roland p

Heb nu 'Silent Running' besteld. Een scifi uit 1971 van Douglas Trumbull, die ook aan 2001: A space odyssey heeft meegewerkt. Ik had er nog nooit van gehoord:

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

mijavere

was erg benieuwd van de Rambo serie, is ondertussen uit en sta versteld van de kwaliteit van 1e deel, zo'n oude film en dan deze kwaliteit.

m9

Quote from: roland p on June  1, 2011, 08:52:09
Zo te zien komt Brazil eindelijk op blu-ray uit!:


http://www.blu-ray.com/movies/Brazil-Blu-ray/22281/

beetje late reactie maar toch....

was ongeveer een jaar of 3 geleden bij de v&d binnen en was op zoek naar deze film.
nu moet je begrijpen dat ik al 4 of 5 zaken was binnengestapt om deze film te zoeken en toen ik eindelijk bij v&d de dvd zag liggen dacht ik natuurlijk hehe eindelijk.
eenmaal bij de kassa aangekomen gaf ik het hoesje waarna de employee de dvd ging pakken, althans dat was de bedoeling want na goed en wel 15 minuten kam hij eindelijk terug om me mede te delen dat hij de dvd niet kon vinden :nowink:.
daarna heeft een andere employee de taak overgenomen om de dvd verder te zoeken maar deze gaf het ook op na 15 minuten :dry:.

grappige is dat juist brazil het enige hoesje was dat er nogal groezelig uitzag omdat het er natuurlijk al erg lang stond of wellicht erg lang in het magazijn opgeborgen heeft gelegen en juist die dvd waar ze moeilijk vanaf komen raken ze kwijt.

nu de blu ray uit is ga ik hem zeker opnieuw in hd bekijken.

corival

Quote from: corival on September 16, 2010, 18:51:22
Ik wacht nog steeds met smart op Lawrence of Arabia, July 2007 verwacht.

Maar het schijnt nog een behoorlijke klus te zijn om hem in HD uit te brengen...
http://forum.blu-ray.com/wish-lists/9482-lawrence-arabia.html

Eindelijk. 13 November is de release
http://www.blu-ray.com/movies/Lawrence-of-Arabia-Blu-ray/52492/
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

VTEC_genieter

Een budget prijs van de film "Twilight: Breaking Dawn Part I"

Die blu-ray staat nog steeds boven de 20 euro!!!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

W.Otter

Quote from: VTEC_genieter on September 11, 2012, 22:46:52
Een budget prijs van de film "Twilight: Breaking Dawn Part I"

Die blu-ray staat nog steeds boven de 20 euro!!!

maak die prijs maar 100 euro dan koopt niemand het en hoeven we er ook nooit meer mee belast te worden
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Lightspeed

Nu ff wachte nog.... Prometheus!
Er komt ook nog een 6 disc box met alle Alien films erbij.  :sigh:
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

nielsdiy

#191
Deze mag van mij eindelijk eens uitkomen op blu-ray:



Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring [IMDB]

In mijn ogen een van de mooiste films gemaakt...


Edit: schijnt inmiddels verkrijgbaar te zijn, maar niet in regio 2/B
Bowers & Wilkins CM5 // Yamaha A-S1000 // Yamaha CD-S1000 // Sonos

Ronin79

#192
@ Lightspeed

Die is al geruime tijd te koop.

Wat ik zou adviseren, qua prijs ..

De Alien box bij Amazon.uk kopen, daar zitten alle Alien films + de extended of director cuts.
+ los de film Prometheus kopen. Ten eerst heb je ze dan allemaal compleet, voor een betere prijs, ten
tweede; Prometheus heb je dan ook ondertiteld. Dit heb ik afgelopen weken ook gedaan.

Ik had alle Alien films al in een mooie box (9 DVD's), maar die heb ik eergisteren aan mijn Pa gegeven, nog
nooit gebruikt.

Alien vs Predator 1 en 2 had ik al op BR, en vandaag binnen gekomen; Predator 1 en 2 + predators in een Box.
De DVD Box van Predator wat ik al had (1x gebruikt, in de afgelopen 10 jaar), is ook voor mijn vader.

Hij was van de week wel blij; hij kreeg de afgelopen 2 maanden al 15 Films, waaronder de meeste BR (allemaal nieuw, omdat hij van mij de Pioneer LX 08 kreeg), en van de week nog een stuk of 30 films op DVD meegegeven.
Maar omdat ik de Tarantino XXL box ook heb, krijgt hij van mij alle gelijknamige steelbook DVD's (waaronder ook 2 BR's)
die ik hier heb liggen. Nog nooit gebruikt. Hij blij, en ik vind het leuk dat hij er blij mee is. Mooi toch.  ;)

knubbe

Silentwof, de post van lightspeed is 4mnd oud :)

Heb zelf laatst ook de 6disc set gekocht. Ik heb ze van het dvd.nl forum, nieuw in seal.
Had vroeger ook de 9 disc set, maar dan wel de Alien Head uit japan :D

Leuk dat je pa d'r blij mee is :D
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Ronin79

Thx  ;)

Ik had niet gezien dat vorige post al zo oud was.
Maakt ook niet zoveel uit ... beter laat dan nooit  ;D

LuPo

Sillentwolf ik vind dat jij erg gul bent naar je vader toe. :clapping:
Ik verkoop altijd mijn films als ik ze zelf niet meer nodig heb/wil hebben. :D

VTEC_genieter

Verkopen?
Dan moet je éééééén keertje een BD film gratis naar me sturen  ;) :D :D
*denk dat ik al weet welke film*
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#197
Thx.  ;)

Films geef ik altijd af. Maar ook andere zaken verkoop ik nauwelijks.
Zo had ik mijn Pa en Ma mijn Pioneer LX08 gegeven. Maar bijvoorbeeld ook mijn vorige beeldscherm bij de pc.
Ik ben altijd zuinig op mijn spulletjes, dus die deden het nog uitstekend.
Als ik hun, of bijvoorbeeld anders mijn schoonouders er blij mee kan maken ... vind ik dat leuk.
Daar hoef ik dan geen geld voor te hebben, al kan ik het zelf best goed gebruiken. Maar zo ben ik eigenlijk altijd al geweest.

Mijn broertje vroeg laatst nog; wanneer hij mijn TV nou eens mocht hebben. Tja .... dan begrijp je het niet helemaal :P


Ronin79

#198
Aangezien we geen Topic hebben over; Steelbook, Metalpaks, Digibooks en bijvoorbeeld Digipacks.
Vermeld ik het maar even hier, omdat het om een aankomende release gaat.

Voor de mensen die Star Wars nog niet op Blu-Ray hebben, zoals ik zelf .... en van een leuk doosje houden,
dat is dit wellicht iets voor jou. Als ik het goed heb ligt de release in Q2.

Dit is de Steelbook voor; deel 1 t/m 3:

   

   


Dit is de Steelbook voor; deel 4 t/m 6

   

   

We weten natuurlijk allemaal dat er een aardige winst op zulke Books worden gemaakt.
Want je had eerst een Box, toen de DigiPacks, met dezelfde design als de Steelbooks, en nu
komt er rond April ook nog de Steelbook versies uit. Als je Star Wars niet hebt, zoals ik (behalve op DVD, maar
niet origineel. Meende dat ik ze ooit van mij Pa had, of jaren geleden eens geleend van een videotheek)
... dan zou dit een mooie optie kunnen wezen.  De Digipacks liggen op de 32,08 Pond, de Steelbooks
vermoedelijk op de 30 Pond (bron: Sansbury). Ook zijn ze te krijgen via Amazon.

Voor zover ik het kan zien, zijn de films NL ondertiteld (Bron: bluray-disc.de)

Persoonlijk vind ik ze wel wat hebben.  ;)

roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®