Kraftwerk Cd box ....................

Started by RonK., December 23, 2009, 09:21:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonK.

Ik ben net terug vanuit Luxemburg, daar zit een ontzettend rommelig muziekwinkeltje met een groots, zeer groots assortiment, als je ooit in Luxemburg stad bent moet je die zeker bezoeken, deze zit recht tegenover het paleis.


Ik heb mezelf getrakteerd op de nieuwe Kraftwerk box, deze box is erg mooi uitgevoerd met 8 boekwerken, per release is er een boek met zeer mooie foto's en info.

Verder zitten in de box de 8 cd's die Kraftwerk heeft uitgebracht in een kartonnenhoesje compleet met een binnenhoes, erg mooi.

De remasters die ik tot nu heb gedraaid klinken goed, mooi, helder, open en een volle bas.


Ik ben er zeer blij mee,......


Voor de Kraftwerk fan zeker een aanrader.




WilcoL

Dat ziet er goed uit zeg! Bijna een reden om naa Luxemburg te tuffen  ;D!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

Icarus314

Wow. Geweldige muziek met numers als Radioactivity en Ohm een volstrekt uniek geluid :)

Peerless Monster

Eergisteren werd het zelfs nog opgezet door mijn vriendin... Kraftwerk.   O0
Maar dit is wel vette sjit ouwe!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

garmtz

Volgens mij gewoon verkrijgbaar in NL... Niet alleen Luxemburg.

peterrr

Ik heb ze al bij verschillende ( echte) cd zaken zien staan, variërend van E 99,- to 135,-
Maar toen ik bedacht ik me dat het meestal nooit een cd van hun helemaal draai.
Dus laten staan ( en da`s moeilijk voor een cdboxen freak  ;))

Groet en veel plezier ermee

Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

RonK.

Quote from: garmtz on December 23, 2009, 20:11:23
Volgens mij gewoon verkrijgbaar in NL... Niet alleen Luxemburg.


Dat klopt wel,..... maar als je in Luxemburg bent en je staat in een geweldige winkel waar de muziekliefde langs alle kanten naar beneden druipt laat je hem niet liggen.


Ik heb er 112 euro voor betaald, zeker niet de goedkoopste prijs maar ik heb wel een muziekliefhebber gesponserd en geen " internet multimedia reus "  O0

garmtz

Was meer info voor anderen, dat ze niet direct in de auto stappen naar Luxemburg.

rexp

Zijn dit de Engelse uitvoeringen van de platen of de Duitse versies? Das Model of The Model?
Yamaha - Oppo - Focal - BK - Epson

mestreech

Ik heb de Duitse uitvoering van die fantastische box en die schijnt toch het beste te zijn.
Google maar eens en je ziet de fans over elkaar heen vallen over de verschillen tussen de Engelse en Duitse uitvoeringen/mixes.

RonK.

Ik heb de engelse uitvoering,..................... The Model dus  :sigh:


Maar welke verscillen zijn er dan ????? buiten de taal.

Staaled

Quote from: RonK. on March  9, 2010, 19:12:15
Ik heb de engelse uitvoering,..................... The Model dus  :sigh:


Maar welke verscillen zijn er dan ????? buiten de taal.
Engelse draait linksom ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

RonK.

#12

:hehe:,.......................... ach hoe dom kan ik zijn !!!

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

mestreech

Quote from: RonK. on March  9, 2010, 19:12:15
Ik heb de engelse uitvoering,..................... The Model dus  :sigh:


Maar welke verscillen zijn er dan ????? buiten de taal.

Kijk eens op het Steve Hoffman forum en zoek voor het onderwerp Kraftwerk.
http://www.stevehoffman.tv/

Trouwens dit forum is zeer up-to-date voor alles wat ook maar enigzins met platen/cds e.d. te maken heeft. Echt een aanrader.

peterrr

Nou, was bij een klein platenzaakje in de Jordaan...

Kon hem niet laten staan...

Maar ehh, wat nu Duits of Engels?
AutoBahn daar zingen ze Duits, en ik hoor steeds afgewisseld, Engels of Duits tot nu toe in een hele hoop tracks...

Heb ik n u de "multiculti" versie.... ;D

Wel een überupgrade tov de oude versies.

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2