DVDPost.nl ?

Started by Icarus314, December 22, 2009, 15:58:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Icarus314

Heeft iemand ervaring met deze dienst?

http://www.dvdpost.nl/

De positieve kant is dat ze erg goedkoop zijn maar als ik de voorwaarden lees zie ik:

'Deze opzegging is slechts geldig wanneer het door de betrokken klant verricht wordt per telefoon, op het nummer +31 208908005, tussen 9,00 en 17,00 uur'

Als je dat nummer belt krijg je iets in het koeterwaals te horen over een code.

Is dit een oplichterbende?

Edit vermoedelijk wel betrouwbaar en erg voordelig in Nederland.

bast

Enkele jaren geleden ook eens lid van geweest.
Is zeker geen oplichters bende.
Maar ik vond het een omslachtig gedoe altijd dvd's ontvangen en daarna terug opsturen.
En goedkoop vind ik het ook niet.




Icarus314

Ok maar hoe heb je het dan opgezegd via de telefoon of gewoon schriftelijk?

Ik vond 5 euro per maand voor twee toezendingen relatief goedkoop. Ik vond het ook erg slim dat ze twee dvd's in één postpakketje deden wat de porto halveert.

Vin_cent

Als ik het zo bekijk wordt voor blu-ray niks extra gerekend. Bij ons in de videotheek kost een blu-ray 5 eurp per dag :(
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Icarus314

Is eigenlijk te goed om waar te zijn niet  ???

Icarus314

#5
Artikel 3 – Einde van het contract met Cameo Entertainment BV
Het contract kan op elk ogenblik door de klant worden opgezegd, zonder kosten onder de hieronder vermelde voorwaarden. Deze opzegging is slechts geldig wanneer het door de betrokken klant verricht wordt per telefoon, op het nummer +31 208908005, tussen 9,00 en 17,00 uur. Tenzij de klant de onmogelijkheid kan bewijzen om het abonnement op deze wijze stop te zetten, wordt er geen rekening gehouden met een schriftelijke opzegging.


Als je dat nummer belt krijg je in een heel rare taal een vraag om een code.

Vin_cent

Het is een Belgisch bedrijf, ik weet niet of je Vlaams een hele rare taal vindt?
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Icarus314

Quote from: Vin_cent on December 22, 2009, 20:38:56
Het is een Belgisch bedrijf, ik weet niet of je Vlaams een hele rare taal vindt?

Ne hoor  :D Maar als ik bel hoor ik: 'Welkom. Toets ontien (?) code in.'  en daarna kun je niets meer   :P

Vin_cent

Quote from: Icarus314 on December 22, 2009, 21:01:30
Ne hoor  :D Maar als ik bel hoor ik: 'Welkom. Toets ontien (?) code in.'  en daarna kun je niets meer   :P
Ja moest ff checken :D
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Icarus314

Ik wil niet te snel een conclusie trekken en heb vandaag nogmaals het nummer in België gebeld en kreeg gewoon iemand aan de lijn en ik kon bij hem het abbonement opzeggen. In Nederland zijn de tarieven inderdaad lager maar het toezenden kan iets langer duren hoorde ik. Ik ga het proberen  8)

Vin_cent

Hou ons op de hoogte! Dit lijkt me ook wel wat. Zeker als Blu-rays niet duurder zijn.
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Icarus314

Wat ik in ieder geval al zie is dat je als je eenmaal lid bent een heel andere zoekpagina krijgt waar je wel alles kunt zien en niet alleen een random selectie!

Icarus314

Zo recente blu-ray titels zeg   :popcorn:

Vin_cent

Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Icarus314

#14
Ik zie films als terminator 3, the proposal, ice age 3. In totaal 507 blu-rays.

Het lijkt er op dat ze gewoon de meest recente collectie hebben al ben ik natuurlijk benieuwd hoe lang het duurt voor je ze echt thuis hebt.

muzikant

Quote from: Icarus314 on December 23, 2009, 13:54:45
Ik zie films als terminator 3, the proposal, ice age 3. In totaal 507 blu-rays.

Het lijkt er op dat ze gewoon de meest recente collectie hebben al ben ik natuurlijk benieuwd hoe lang het duurt voor je ze echt thuis hebt.
'k ben al meer dan een jaar lid zonder problemen,alles wordt ook eerst met e-mail bevestigd bij ontvangst en verzenden,wanneer ze een bericht geven van verzenden duurt het max. twee dagen vooraleer het pakket thuis is,er is ook een goede controle mogelijk over wat U al gehuurd hebt zodat men niet dezelfde blu-ray/dvd's aanvraagd.Ook komen er regelmatig nieuwe titels bij.PS.'k ben woonachtig in Belgié.

Vin_cent

Maakt het uit of je blu-ray's of dvd's besteld?
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

muzikant

Neen,prijs en verzendstatus blijven hetzelfde.

Icarus314

Nog een heel belangrijk voordeel vind ik de kwaliteit van de website die is het beste wat ik tot dusver heb gezien. De blu-ray worden met een foto van het hoesje duidelijk gepresenteerd en als klant kun je een review toevoegen. Echt goed. De zoekfunctie werkt prima met de nieuwste of de bijna nieuwste. Met imdb er los bij kun je snel een titel beoordelen, veel beter dan in de videotheek.

Bovendien als je twee titels binnenkrijgt en je mag er een maand over doen dan vind ik dat veel beter dan morgen terug moeten brengen  :D Dan hoef ik ze niet eens te kopieren  ;)


muzikant

Quote from: Icarus314 on December 23, 2009, 20:31:11
Nog een heel belangrijk voordeel vind ik de kwaliteit van de website die is het beste wat ik tot dusver heb gezien. De blu-ray worden met een foto van het hoesje duidelijk gepresenteerd en als klant kun je een review toevoegen. Echt goed. De zoekfunctie werkt prima met de nieuwste of de bijna nieuwste. Met imdb er los bij kun je snel een titel beoordelen, veel beter dan in de videotheek.

Bovendien als je twee titels binnenkrijgt en je mag er een maand over doen dan vind ik dat veel beter dan morgen terug moeten brengen  :D Dan hoef ik ze niet eens te kopieren  ;)


volkomen juist.

Icarus314

Ik heb een aantal dagen terug twee blu-rays ontvangen van dvdpost en het zag er keurig uit. Op de envellop staat ook precies wat je moet doen als de dvd bekrast zou zijn of te laat arriveert. Mijn eerste indruk was dus echt onjuist. Geen krasje te bekennen gelukkig. Voor mij is dit ideaal om lekker rustig naar die twee films te kijken als ik er zin in heb, ik vind het altijd vervelend als ze de volgende dag weer terug moeten naar de videotheek. De prijs is dus 5 euro voor alle twee. De website is goed georganiseerd en ziet er ook goed uit. Kortom ik geef ze een dikke 10!  :D

Jep

Eerst even een hele dikke laag stof van dit topic blazen...  :wacko:

Ik wilde deze even een schop naar boven geven. Ik was namelijk op zoek naar een legaal alternatief voor downloaden, maar met een betere kwaliteit dan Netflix. Daarom heb ik enkele maanden geleden een abonnement genomen bij DVDPost en tot nu toe ben ik zeer tevreden daarover.

Aangezien ik ongeveer één film per week kijk, heb ik gekozen voor een abonnement waarmee ik 4 BD's per maand toegestuurd krijg. Inclusief (retour-)verzendkosten komt dat neer op € 3,- per BD en dat vind ik alleszins acceptabel. 10 jaar geleden een dagfilm huren bij de videotheek op BD kostte al 1,5x zo veel. Er is een uitgebreide catalogus en zelfs films, die nog in de bioscoop draaien, kun je alvast aan je eigen lijst toevoegen. Daarbij wordt ook vermeld wanneer ze in de verhuur gaan. Je ontvangt netjes een mailtje, wanneer een BD wordt verstuurd en het duurt ongeveer 3 dagen voordat die in een speciale envelop op de mat ploft. Deze envelop wordt ook gebruikt om de schijf weer retour te sturen. Tot nu toe heb ik alleen BD's ontvangen waar nauwelijks een krasje of vingerafdruk op te bekennen viel. Die zien er echt zeer netjes uit. De BD's mag je een maand houden. Wanneer je een schijf hebt terug gestuurd, duurt het ongeveer een week voordat de status van de betreffende titel in jouw account is bijgewerkt. Daarna wordt de volgende titel verstuurd. Wanneer je even een mailtje stuurt met de mededeling dat je een titel retour hebt gestuurd, dan wordt meestal de volgende dag weer een nieuwe BD op de post gedaan.

Het contact met DVDPost verloopt netjes. Op een vraag via de mail wordt meestal binnen enkele uren gereageerd. Ik had me bijvoorbeeld vergist in de gratis proefmaand. Die geldt alleen voor een abonnement met 2 BD en 2 video on demand titels. Ik had dus een ander abonnement en tot mijn verbazing werd er geld van mijn rekening afgeschreven. Ik heb er een mailtje aan gewaagd en werd vervolgens gebeld en werd me uitgelegd dat het gratis proefabbonement niet voor mijn abonnement gold. Ze hebben vervolgens de 2 gratis BD's en VOD's aan mijn account toegevoegd, waardoor ik alsnog van de aanbieding gebruik kon maken. Later schreef ik dat ik niet geïnteresseerd was in VOD (catalogus vind ik niet de moeite waard en moeilijk doen met streamen via een laptop zie ik niet zitten) en vroeg of de twee VOD titels omgezet mochten worden naar één BD. Enkele uren later kreeg ik bericht terug dat ze dat eigenlijk niet doen, maar mijn account werd toch bijgewerkt. Kan ik nog een extra BD kijken binnen het proef abonnement. Kijk, dat vind ik service!

Ik vind deze manier van films huren voor mij voorlopig prima en kan dit absoluut aanraden.  :thumbs-up:


Groeten,
Jep.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

muzikant

Na al die jaren zonder problemen ben ikzelf nog tot alle tevredenheid lid,