david gilmour, remember that night op blu-ray, €26,49?

Started by luuk, December 18, 2009, 16:05:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

luuk

Bij CDWOW staat nu de blu-ray te koop van David Gilmour, Remerber that night op blu-ray voor €26,49.
Ik heb hem ook besteld voor die prijs maar nu zag ik dat hij bij hun er 2 keer in stond. 1 maal voor €26,49 en 1 maal voor €48,49.
Als je zoekt bij alle artikelen dan vind je ze beide. Als je zoekt bij blu-ray, dan krijg je alleen maar de dure versie te zien.
Ze zijn allebei regio B volgens de website alleen staat bij de goedkope dat het kleursysteem NTSC is. Bij de dure staat niets.
Ik dacht dat wij in Europa PAL hadden. Ik hoop niet dat ik een USAversie besteld hebt en dat er bij de goedkope versie per abuis staat dat hij regio B is  :unhappy:
Zou een rare combinatie zijn denk ik: regio B (europa) met kleursysteem NTSC (usa)
Ben benieuwd.
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

egraaf

Bluray heeft geen NTSC of PAL, dus tenzij ze iets heel raars hebben gedaan met kleuren overnemen van een DVD ofzo denk ik dat je wel goed zit.

luuk

Ik zat er nog aan te denken om het eerst even na te vragen bij cdwow maar dacht dat ik dan misschien slapende honden zou wakker maken dus wacht ik eerst maar eens af wat ik in de bus ga krijgen.
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

sam922

Het beeld van deze blu-ray is 1080i 29.97 fps.
Die 29.97 is een kenmerk van NTSC, vandaar. Maar op iedere moderne TV(LCD of Plasma) kan je ook NTSC materiaal afspelen.

luuk

Ik heb een Panasonic 42G10 en een Panasonic blu-rayspeler BD80.
Ben benieuwd of deze (ntsc) blu-ray van David Gilmour er anders uitziet dan de dure versie.
We gaan het wel zien.
Eerst maar eens zien of hij binnenkomt voor die prijs.
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

Marcel_T.

Er zijn twee versies van David Gilmour, één voor regio A en één voor regio B. De meest goedkope is zeer waarschijnlijk de regio A versie. Maar laat ons vooral weten hoe het afloopt.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

luuk

Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

riwi

Ik heb zelf de (goedkopere) regio A versie (bij US shop gekocht) voor 17 euro gekocht. Die is ook echt gelimiteerd op regio A, dus hij speelt niet in een regio B speler.
Als dat zo is heb je mooi een reden om een Oppo met regiomod te kopen :)

Marcel_T.

Quote from: riwi on January  7, 2010, 20:52:32
Ik heb zelf de (goedkopere) regio A versie (bij US shop gekocht) voor 17 euro gekocht. Die is ook echt gelimiteerd op regio A, dus hij speelt niet in een regio B speler.
Als dat zo is heb je mooi een reden om een Oppo met regiomod te kopen :)

Wordt het toch nog een duur schijfje!
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

luuk

Haha. Maar ik heb al een leuke Panasonic bd80 dus voorlopig even geen andere nodig. En op de website staat dat het een regio B blu-ray is.
Ik merk het wel. En anders ga ik wel onderhandelen met ze  ;)
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW