Mijn Home Theater

Started by Vulpecula, August 19, 2003, 20:36:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vulpecula

Ik kijk de laatste tijd nogal vaak hier op het forum. Ik ben namelijk bezig om een hometheatre te bouwen. Alleen ik ben een arme student dus dat wordt een jaren plan. Ik heb in de vakantie hard gewerkt voor deze boxen + versterkers. Hierbij de foto's hoe het er nu bij staat.



Klik op de foto voor een grote versie van de foto

De boxen moet nog afgewerkt worden. Maar dat zal binnenkort ook gebeuren.

Jinsu

Hoi,

waarom zo grote speakers? Invergelijking met de tv een lichte overkill ;) .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Scarp

Wow... wat een enorme speakers. Klinkt dat nou een beetje? Staan ze niet wat dichtbij elkaar trouwens?

Vulpecula

Quote from: Scarp on August 19, 2003, 20:55:28
Wow... wat een enorme speakers. Klinkt dat nou een beetje? Staan ze niet wat dichtbij elkaar trouwens?

Eigenlijk wel. Maar anders gaat de deur van mijn kamer niet open. Daarom heb ik ze maar dicht bij elkaar gezet.

Ik heb de speakers zelf gemaakt. Alleen nog een kleurtje en 4 stelpootjes eronder en dan zijn ze helemaal af. En geluid zit erin.

Hertog_Martin

ik zie geen deur? en als de deur buiten beeld is en hij slaat dus open tegen de speaker dan zou ik een stop ergens plaatsen en dan gewoon zo dat je nog net je kamer in kan :) dus als ik jou was zou ik toch alles eraan doen om ze zo ver mogelijk uit elkaar te zetten voor een beetje stereoeffect.



Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

Bart_M

Hoi,

Waarom heb je gekozen om er 2 keer een tweeter in te zetten?

Grtn,
Bart

MrPink

Wow, kolossale speakers... :)

Groetjes,
Oscar

kermit

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Spacebass

Je hebt er hard aan gewerkt zie ik.....

Arno P