Audio Quest en Cinema Quest nu ook te krijgen bij ITC.....

Started by J.A.F._Doorhof, August 19, 2003, 15:27:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Vanaf volgende week zullen we ook de bekabeling van Audio Quest en Cinema Quest gaan voeren als vervanger van Oehlbach.

Eichmann blijft onze hoofdactiviteit.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

He! Zeer goede keuze!  8)  Zowel de audio-als video-kabels vind ik persoonlijk zeer goed!

Selmar_Cleef

Paar vraagjes.
Ga je de complete Audio en Cinema Quest lijn voeren?
Prijzen komen op de website?

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Selmar_Cleef


garmtz

Ikzelf omschrijf het als behoorlijk neutraal, met een lichte hang naar warm, tenminste, zo was het vroeger.

Selmar_Cleef

Ah mooi, lijkt erop dat dit mijn toekomstige interlinks worden.
Mijn pre-amp is al neutraal en bevalt mij erg goed dus AudioQuest zal het geluid dus niet erg kleuren, beetje warm is wel lekker.
Tegen die tijd maar eens een setje uit proberen.

Martin_M

Ik heb één ervaring met een digitale interlink van AudioQuest en meteen een hele goeie.

Iemand met een gehele stereo-set van Linn (en een Yamaha-processor extra voor het surround gebeuren) was zich aan het oriënteren op een vervangende AV-Voorversterker.
Ik ben met m'n TAG McLaren bij hem langsgeweest voor een test.
De CD-speler werd nu digitaal uitgestuurd via m'n eigen Astrada digitale interlink naar de TAG i.p.v. analoog naar zijn Linn-pre. Resultaat: een veel losser geluid met meer detail en diepte en een veeeel betere bas (was daar echt een probleem). Echter de hoge tonen werden wat harder.
Na verschillende CD's beluisterd te hebben kwamen we steeds op datzelfde resultaat. Alles klonk vele malen beter, maar het harde in het hoog was een domper.
Aan het eind van de middag zijn eigen AudioQuest interlink ertussen gezet en werkelijk alles viel op z'n plaats. Instrumenten klonken meer 3d en het geluidsbeeld werd daardoor beter. Hoge tonen (vooral bekkens) waren nu weer goed.

In deze combinatie is de AudioQuest dus een geweldige opsteker. Ik wil 'm zeker nog eens bij mij thuis proberen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

J.A.F._Doorhof

Prijslijst is nu te downloaden van :
www.xs4all.nl/~itc/opslag/cinema.zip

In de webshop zijn de meest voorkomende artikelen nu ook te vinden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview