Nieuw HT blad ????

Started by J.A.F._Doorhof, August 19, 2003, 15:17:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ja/nee

Ja
102 (81.6%)
Nee
20 (16%)
Geen mening
3 (2.4%)

Total Members Voted: 120

ThomasBelgium

Volgens mij moet het eerste nummer nu zo ongeveer naar de drukker vertrekken. Spannend! >:D

garmtz

Ik belde Henk vrijdag en ik hij had maar even tijd voor me... Was heeel druk aan het tikken... ;D

ThomasBelgium

Hey Garmt,

Ik hoorde dat er al meer dan 50 abonnees waren! Sterke prestatie voor een blad waarvan het eerste nummer nog van de persen moet rollen! :o

Ze zullen niet blij zijn bij HVT...  >:D >:D >:D

ThomasBelgium

Ik ken iemand die iemand kent die naar eigen zeggen van iemand anders gehoord heeft dan die persoon iemand kent die gezien heeft dat iemand vandaag een nieuw HT-blad bij de drukker heeft binnengebracht.

Zelf weet ik zoals gewoonlijk van niets. >:D


garmtz

Ik heb denk ik iets soortgelijks gehoord gek genoeg....  :o O0

Robert - Jan

Aha, ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

Hoe lang duurt dat normaal gesproken, drukken en verspreiden?

Groeten,
Robert - Jan
If they don't know wine is finer, let them boil water!

ThomasBelgium

Naar het schijnt duurt zoiets gewoonlijk een kleine 14 dagen. Volgens mij moet het blad toch zeker klaar zijn tegen de VAD...

Robert - Jan

Quote from: ThomasBelgium on October  6, 2004, 16:44:27
Naar het schijnt duurt zoiets gewoonlijk een kleine 14 dagen. Volgens mij moet het blad toch zeker klaar zijn tegen de VAD...

Als je in één keer een behoorlijk deel van de doelgroep wil bereiken dan is een introductie op of net voor de VAD natuurlijk wel héél logisch. Standje neerzetten, gratis exemplaren uitdelen en kortings abonnementen aanbieden ;D Zo hoort dat toch? ;)

Robert - Jan
If they don't know wine is finer, let them boil water!

Roeland

Een simpele marketing gedachte:
Om een hogere oplage te realiseren, zou het dan niet verstandig wezen om het blad engels-talig te maken? Gezien de enorme interesse in scandinavie, benelux en V.S. Vooral dat laatste, iedereen in de V.S., die zich bezig houdt met HT, weet dat de kennis van CRT's in de benelux bevindt. Daarnaast is de hobby enorm populair, dat er zelfs sprake is van een trend genoemd "home entertainment'! Nu zul je zeggen: what else is new??? Iedereen die bezig houdt met een HT spreekt en leest wel zijn woordje engels.
Kun je misschien roepen dat je meteen al bezig bent met sell-out, maar wat is er mis met geld verdienen.  ;) Hoe meer geld je ermee verdient, des te hoger je de lat kunt leggen. Ik zou het zonde vinden als zo'n unieke kans en zo veel kennis strand, omdat de effort die je ervoor moet leveren zichzelf niet terug verdiend.

Groeten,

Roeland

ThomasBelgium

Quote from: Robert - Jan on October  6, 2004, 17:09:44


Als je in één keer een behoorlijk deel van de doelgroep wil bereiken dan is een introductie op of net voor de VAD natuurlijk wel héél logisch. Standje neerzetten, gratis exemplaren uitdelen en kortings abonnementen aanbieden ;D Zo hoort dat toch? ;)

Robert - Jan


Nu je het zegt, het zit er dik in dat ze het zo ongeveer gaan doen. Tenminste, dat heb ik gehoord van iemand die iemand kent die het ergens gelezen had. O0

garmtz

Ik heb 'in de wandelgangen' gehoord dat het eerste exemplaar volgende week vrijdag op de mat ploft...  8)

searcher

#161
Quote from: garmtz on October  8, 2004, 12:46:41
Ik heb 'in de wandelgangen' gehoord dat het eerste exemplaar volgende week vrijdag op de mat ploft...  8)


Waar is het te koop?
Wat een geheimzinigheid.

           Searcher

                                                                             



garmtz

Quote from: searcher on October  8, 2004, 16:18:59
Waar is het te koop?
Wat een geheimzinigheid.

Het komt te koop volgens mij rond dezelfde tijd als dat ik mijn exemplaar in de bus krijg. Is natuurlijk gewoon te koop in de kiosk, naast de HVT...  ;D

ThomasBelgium

Ik heb ergens een gerucht opgevangen dat het eerste nummer wél op de VAD zal zijn, maar dat het niet in de winkels zal liggen.

Pas vanaf het tweede nummer zou je in de kiosk terecht kunnen...

Geen idee of deze informatie compleet en/of helemaal juist is, maar dat is wat ik opgevangen heb.

patrick_vdb

Hi,

Ik heb op de wandelgangen van iemand gehoord, die weer van iemand gehoord had dat deze had gehoord van iemand dat ik had gezegt wel te wachten totdat ik een exemplaar in m'n handen had ipv me gek te laten maken door al die had-gehoord-van-geruchten ;D

mvgr

Patrick

garmtz


ThomasBelgium

Hi Patrick,

Tiens, daar heb ik niets van gehoord ???

>:D >:D

Nee, even ernstig. Ik heb dus van iemand die iemand kent (enz enz) gehoord dat het blad op de VAD geïntroduceerd zal worden. Of dat in een sobere stijl (man met stand) of een uitbundige stijl ( champagne, halfnaakte vrouwen, ...) zal gebeuren is nog niet helemaal duidelijk. Zal ik toch nog even de wandelgangen in moeten duiken om dat verder uit te zoeken! >:D

patrick_vdb

Hi Thomas,

Quote from: ThomasBelgium on October 12, 2004, 11:12:10
Tiens, daar heb ik niets van gehoord ???

Hmmm dan zou ik die informanten van jouw maar verder niet meer op hun woord geloven ;D

mvrg

Patrick

BOUBOU

Ik heb het waarschijnlijk even gemist, maar hoe kom ik aan een abo van het nieuwe blad?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

garmtz

Quote from: BOUBOU on October 12, 2004, 13:16:35
Ik heb het waarschijnlijk even gemist, maar hoe kom ik aan een abo van het nieuwe blad?

Via de site: http://www.vi-fi.nl

bmateijsen

Quote from: ThomasBelgium on October 12, 2004, 11:12:10
Of dat in een sobere stijl (man met stand) of een uitbundige stijl ( champagne, halfnaakte vrouwen, ...) zal gebeuren is nog niet helemaal duidelijk.

Ik teken voor die uitbundige stijl!

garmtz


BOUBOU

Quote from: garmtz on October 12, 2004, 13:18:41


Via de site: http://www.vi-fi.nl

Ik heb geprobeerd me te abonneren, maar krijg helaas de melding dat de bewerking is afgebroken  :(

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

garmtz

Quote from: BOUBOU on October 12, 2004, 15:03:01
Ik heb geprobeerd me te abonneren, maar krijg helaas de melding dat de bewerking is afgebroken  :(

Heb het even aangegeven bij ze...

BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub