Harry Potter tip?

Started by searcher, May 15, 2002, 19:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher

via het collega Forum  ;D las ik het volgende.

Harry Potter wordt in Duitsland wel in anamorphic uitgegeven tevens schijnt de dvd Nederlands gesproken en ondertiteld te zijn.

Voor diegene met kinderen is er nu het voordeel dat je je niet hoeft te beperken tot het 4:3 beeld formaat.
En dan ook nog eens een regio1 erbij moet kopen voor widescreen ect....

                                                          m.v.g Searcher



J.A.F._Doorhof

#1
Is hij in Nederland alleen maar als 4:3 te krijgen ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

#2
Er liep hier net iemand over de radio te schreeuwen dat de widescreen versie bij de FRS zou liggen.
Waanzinnig trouwens dat er nog iets in pan en scan uitgebracht word tegenwoordig.


jeroen

Bram

#3
ALs het aan de studio's zou liggen zouden het liefst alleen maar Pan/scan uitbrengen. DVD in widescreen komt veel te dicht bij het orgineel. Daarom zullen er naar mijn mening nooit HD DVD's uitkomen omdat de consument op die manier bijna een master kopie krijgt en daarmee kunnen weer veel te mooie kopieen worden gemaakt. En als rede geven ze natuurlijk op dat er te weinig consumenten zijn met een breedbeeld. Ze vergeten daarbij dat mensen misschien later wel overgaan op een breedbeeld. Kunnen ze later weer de widescreen versie kopen. Maar door mensen dom te houden weet men vaak niet dat ze +- de helft van de film zien... Ook de verpakkingen zijn vaak zo onduidelijk mogelijk. Schande !!!

Bram

QuoteEr liep hier net iemand over de radio te schreeuwen dat de widescreen versie bij de FRS zou liggen.
Waanzinnig trouwens dat er nog iets in pan en scan uitgebracht word tegenwoordig.


jeroen
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

engelsje

#4
Hoi.
Op een andere rubriek"hometheater algemeen"
vermelde ik al dat ik hem vandaag gekregen had.
Het is de widescreen version UK import,maar geen NL ondertitels en geen keuze voor nederlandse taal.

John

bmateijsen

#5
ik heb ook een UK-edition... wilde geen sorcerer's stone om de kaft hebben :) Maar deze editie is gewoon widescreen 2:35:1 en volgens mij anamorphic... maar dat staat niet op de kaft.

Verder een mooie editie... en de ondertiteling in het nederlands... die mis ik toch niet!

Groet Bjorn

searcher

#6
Quoteik heb ook een UK-edition...
Verder een mooie editie... en de ondertiteling in het nederlands... die mis ik toch niet!

Groet Bjorn

Maar helaas nog niet Nederlands gesproken (kids ;))
zoals de Duitse versie dat wel schijnt te zijn en anamorphic.

                                         m.v.g Searcher



searcher

#7
It's magic time een gevoel bekruipt je .....

De dubbel dvd is binnen en het Formaat 16:9 en Nederlands ondertiteld of gesproken en ook engels.
De achterkant van de dvd vertelt hier niets over sterker nog DUITS.

Maar de set-up vertelt het bovenstaande de going prijs is 22 euro in Duitsland.
Ik heb geen links omdat een mede forumer van het dvd forum deze voor mij heeft gekocht en toegestuurd.

                                           m.v.g Searcher