Voor hen die de middelen hebben om de 3e dimensie toe te voegen...

Started by LittleNinja, December 12, 2009, 19:11:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sol

Quote from: Grindtegel on April 27, 2010, 19:08:26
Zijn er eigenlijk wel mensen hierzo die zo'n d-box ook daadwerkelijk hebben? Ik lees alleen maar enthousiaste verhalen van mensen die een demo hebben gehad, maar niemand die het ook echt heeft. Frustrerend voor de verkoper lijkt me  :)

LL, jij gaat toch nog een demootje doen bij BB&G?
Kunnen we bij jou zo'n D-Box opstelling gaan verwachten? ::)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Quote from: Sol on April 27, 2010, 19:20:58
LL, jij gaat toch nog een demootje doen bij BB&G?
Kunnen we bij jou zo'n D-Box opstelling gaan verwachten? ::)
LL zit toch in Afrika? denk het niet dan.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LittleNinja

K'zou wel willen maar de ruimte is er niet.. Zou die er wel zijn zou ik niet twijfelen. ( Hebben we het wel over ruim voldoende ruimte! ) ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sol

Quote from: LittleNinja on April 27, 2010, 19:24:30
K'zou wel willen maar de ruimte is er niet.. Zou die er wel zijn zou ik niet twijfelen. ( Hebben we het wel over ruim voldoende ruimte! ) ;)

Nou, hup, gauw een aanbouw maken dan! ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

LittleNinja

"Ruimte" in de ruimste zin van het woord... Dus zowel fysiek als financieel. In beide gevallen nog mijlen ver verwijderd van de omschreven wensen. Helaas. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sol

Tja, dat is een probeem waar wel meerderen mee kampen denk ik... :(
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

LittleNinja

Ik zie het niet als een probleem.. Is meer onderdeel van een acceptatieproces. Men zou hun huidige positie moeten hanteren als uitgangspunt voor hun tevredenheid. Dat scheelt wellicht wat frustratie. :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sol

Ik zeg toch ook niet dat ik ontevreden ben? In tegendeel. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

LittleNinja

Ik beweerde ook niet dat je ontevreden bent. Het is iets wat ik zelf bewust heb doorgemaakt.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Icarus314

Zag laatst een leuke bril voor bij de iPhone die prima 3D doet helaas geen HD. Maar als je in de bios ook een bril op moet doe mij dan maar een i-bril kan ik lekker op het strand 3D kijken :)

bmateijsen

Quote from: Grindtegel on April 27, 2010, 19:08:26
Zijn er eigenlijk wel mensen hierzo die zo'n d-box ook daadwerkelijk hebben? Ik lees alleen maar enthousiaste verhalen van mensen die een demo hebben gehad, maar niemand die het ook echt heeft. Frustrerend voor de verkoper lijkt me  :)

Waarom zou het frustrerend zijn? Wij hebben D-Box staan omdat we het zelf erg gaaf vinden en het een extra dimensie geeft in filmbeleving.

Verder zijn we met een aantal klanten voor D-Box bezig. Of dit ook actieve forumleden zijn, dat laat ik in het midden. (er is overigens ook nog een wereld buiten het HTforum ;D)

D-Box is in vele opzichten vergelijkbaar met high-end audio ;).

Als niemand het heeft staan, kan je het ook niet ervaren ;).

Groet,

Bjorn

Icarus314

Is er geen app dat het trilalarm van je iphone als d-box werkt  :D

bmateijsen

Quote from: Icarus314 on April 28, 2010, 10:37:29
Is er geen app dat het trilalarm van je iphone als d-box werkt  :D

Als je maar vaak genoeg op je iphone springt, dan zal die vanzelf wel gaan trillen ;D

Grindtegel

Quote

er is overigens ook nog een wereld buiten het HTforum



:crazy:  waaat?

;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon