~[ Hulp Gezocht ]~ Slaapkamer Home Theatre

Started by JoeriB, December 8, 2009, 18:54:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JoeriB

Hallo,

Ik ben Joeri en ik woon in de buurt van Eindhoven, ik ben gewoon een student dus een extreem groot
budget heb ik zeker niet. Ik heb jaren een Goedkoop Sinterklaas Vision setje gebruikt maar vind het toch
wel eens tijd voor iets nieuws. Ik zou ook graag het verschil tussen de surround sound op mijn eigen kamer
en de surround sound in de woonkamer wat verkleinen. Ik weet dat dit onmogelijk is met mijn budget maar
toch, Home Cinema Woonkamer + Keuken + Buiten (Ouders):

BOSE LIFESTYLE® 48 DVD home entertainment-systeem
BOSE ACOUSTIMASS® 15 home cinema-luidsprekersysteem
BOSE 151 weerbestendige luidsprekers
BOSE LIFESTYLE® RoomMate® actief luidsprekersysteem
5x BOSE PERSONAL® music center

Terug naar mijzelf want deze set kost me teveel geld :)

Wat ik op het moment heb:


LG 32 Inch Full HD 100HZ (Wordt tevens gebruikt als Pc Monitor)
XBOX 360 Elite 250gb (HDMI)
HUMAX 160gb Receiver
Triple LNB Schotel op het dak
PC: Niets Speciaals
Vision Receiver (vervangen)
5.1 Vision Speaker Set (vervangen)
Speakers: Geen gegevens Bekend
Subwoofer: 50-150 HZ / 4-8 Ohm

Wat ik graag zou willen:

- TV / DVD's kijken met mooi geluid
- Gamen met mooi geluid
- Films van PC kijken op LG TV met mooi geluid
- Muziek luisteren (Hardcore dus goede bass ^^)

Ik heb zelf al een kastje in elkaar geknutseld en dit kastje wil ik dus zowiezo gebruiken
als tv meubel. (Foto's met Telefoon gemaakt wegens kapotte Camera)

Foto's van het zelf gemaakte meubel:

http://i129.photobucket.com/albums/p218/NL-JOERI/08122009131.jpg
http://i129.photobucket.com/albums/p218/NL-JOERI/08122009134.jpg

En wat foto's van mijn slaapkamer:

http://i129.photobucket.com/albums/p218/NL-JOERI/08122009136.jpg
http://i129.photobucket.com/albums/p218/NL-JOERI/08122009137.jpg

Oppervlakte Home Cinema gedeelte: 475x400 ~19m2