Planet Earth draait niet op de Oppo BD83 !

Started by addy, December 6, 2009, 21:00:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

addy

Net geprobeerd, de eerste schijf deed niets, de 2e startte wel op, gaf nog even wat haperende beelden, en stopte ook.
Hoop niet dat dit soort gezeik regelmatig met blu-ray voor gaat komen.
Ook nog even de nieuwe Terminator geprobeerd, gaat tot het menu en dan kom je niet verder.
Maar goed, had begrepen dat voor de Terminator software beschikbaar komt.

Maar Planet Earth, met die schitterende beelden, die zou ik zou graag beeldvullend willen zien, iemand
bekend of dit op te lossen is ?

Gr Ad


celerontje

Welke versie heb je van Planet Earth?
De NL versie van Dutch Filmworks of de UK versie?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jasjenl

Net nog even getest voor de zekerheid maar op mijn Oppo draaien alle schijfjes probleemloos (NL versie). Dus het zal toch of aan jouw speler of schijfjes moeten liggen, het is in ieder geval geen 'algemeen' probleem.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

addy

Quote from: jasjenl on December  6, 2009, 22:24:51
Net nog even getest voor de zekerheid maar op mijn Oppo draaien alle schijfjes probleemloos (NL versie). Dus het zal toch of aan jouw speler of schijfjes moeten liggen, het is in ieder geval geen 'algemeen' probleem.

Bedankt voor de genomen moeite.
Ik heb de nl ondertitelde versie, op de playstation draait hij zonder problemen.

Wat nu te doen, leverancier berichten ?

celerontje

Ja.
Mocht een ruilexemplaar niet helpen, stuur dan een mailtje naar Dutch Filmworks.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!