Klipsch

Started by Htleek, August 18, 2003, 19:06:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Htleek

Vorig jaar een set luidsprekers van Klipsch gekocht( 5.1 ). Ik zie dat er weinig tot geen gebruikers zijn die Klipsch gebruiken, is dit een slecht merk of zo. Tevens vorig jaar de VSX-839RDS gekocht, is dit een slechte keus geweest. (had misschien beter 7.1 moeten kopen zeker)
Alvast bedankt voor de reacties

VlisChris

Het gaat er niet om wat ik of anderen van jou set denken. Het gaat erom dat JIJ tevreden bent met je set. Als jij tevreden bent met het geluid is het voor mij allang goed. Of ik het nou bagger vind klinken: wat maakt dat uit? Jij moet er tenslotte naar luisteren. Niet ik.
Of je 5.1/6.1/7.1 MOET hebben: zelfde verhaal: 7.1 heeft in theorie ooit wel de toekomst, maar er is gewoon nog erg weinig materiaal dat echt gebruik maakt van 7 kanalen en de sub. Plus: hou er rekening mee dat 5.1 minder moeilijk te plaatsen is dan een 7.1.
je hoort met regelmaat dat je beter een goed opgestelde 5.1 kan hebben dan een slecht opgestelde 7.1. En daar ben ik het volledig mee eens. Een van mijn vrienden heeft een betere set dan ik, en een 6.1 opstelling, (ik 5.1) maar bij mij klinkt het beter omdat mijn set beter afgesteld is. 5.1 is gewoon ruim voldoende om mee te beginnen .Als je over een tijdje graag nog verder wilt kun je nog altijd extra speakers kopen en een andere receiver.
Veel plezier met je setje.
Mvg,

Christiaan
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

bryan vd B

Hi,

klipsch is zeker geen slecht merk in tegendeel zelfs.
Ik heb nu een set infinity overture staan die toch even wat meer kosten dan de klipsch waar ik helemaal weg van ben.
Ik heb de nieuwe lijk gehoord en dus ook de RF15,25en 35 vloerstaanders.
Deze speakers zijn erg muziekaal en hebben een fantastische afstraling en plaatsing in het geluid.
Ik hoop binnenkort de speakers te gaan halen.

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.