Samsung DCB850 bestanden afspelen op Humax 5050

Started by Arieson, December 1, 2009, 19:41:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arieson

Vorige week crashte de Samsung DCB850 ontvanger met harde schijf voor de vierde keer. Reden voor een upgrade naar een Humax 5050 HD ontvanger met HD.  :angel:

De harde schijf uit de Samsung is niet defect. Ik zou echter graag de tv series en films die daar nog op staan toch nog wel graag kijken. De Humax heeft de mogelijkheid om bestanden via de USB aansluiting te importeren of direct af te spelen. Deze herkent de schijf ook wel, die inmiddels in een USB doosje zit, maar niet de bestanden die Samsung gebruikt.

Heeft er iemand ervaring met het eventueel omzetten van de bestanden om deze videobestanden alsnog te kunnen importeren of afspelen ?



JeKa

Quote from: Arieson on December  1, 2009, 19:41:03
Vorige week crashte de Samsung DCB850 ontvanger met harde schijf voor de vierde keer. Reden voor een upgrade naar een Humax 5050 HD ontvanger met HD.  :angel:

De harde schijf uit de Samsung is niet defect. Ik zou echter graag de tv series en films die daar nog op staan toch nog wel graag kijken. De Humax heeft de mogelijkheid om bestanden via de USB aansluiting te importeren of direct af te spelen. Deze herkent de schijf ook wel, die inmiddels in een USB doosje zit, maar niet de bestanden die Samsung gebruikt.

Heeft er iemand ervaring met het eventueel omzetten van de bestanden om deze videobestanden alsnog te kunnen importeren of afspelen ?




Wat voor bestandstype is het?

CineSmurf

Je moet het zien te converteren naar speciale Humax TS bestanden. Ik heb het zelf ooit geprobeerd, maar ben gestrand.... Wellicht kom jij erachter hoe je het op de juiste manier kan doen. Je mag dat natuurlijk altijd dan even posten.  :angel:
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Arieson

#3
Quote from: JeKa on December  1, 2009, 19:44:08
Wat voor bestandstype is het?

Achter de bestanden staat een '.tv' extensie.

Zie bijlage. Ik heb een pdf gemaakt van het screenshot van de inhoud dat ik op de pc te zien krijg.


Arieson

Mmm, echt niemand die eerder een gecrashte Samsung HD ontvanger heeft gehad en een succesvolle file reddingsactie voor elkaar heeft gekregen?  :nowink: :unsure:



Automaat

Als eens op het Ziggo Gebruikersforum gekeken?
Reading the HTForum is learning every day!!