ISF certificaat

Started by home@the movies, December 1, 2009, 12:21:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA


home@the movies

QuoteIk kom zeker

Fijn, stuur ten gepaste tijde een mailtje dan bezorg ik je de kaarten, je mag ze uiteraard ook komen ophalen hé ;)

squeek

volgens mij staat de firma waar ik voor werk er ook. ik ga eens polsen hier thuis of ze eens wil meekomen, dan kom ik zeker ook eens af.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Dirc

#28
hier ook interesse voor kaarten (min 2 pers)!

celerontje

Damn it, waarom moet ik zonodig zo ver van zulke evenementen vandaan wonen? >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

home@the movies

Hi iedereen,


Zeer fijne reacties, dank u, niet allemaal tegelijk komen hé ik heb maat twee Roma zetels staan  ;D en eens je daarin zit kom je er nooit meer uit ;)



Dirc

opstellen in rijen van 2 dus :P

Pieter-Jan

Van harte proficiat ... zal hier ook even kijken of het zou lukken om langs te komen ...
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

donaldk

Quote from: home@the movies on December  2, 2009, 18:26:30
Hi

Inderdaad, we kijken er echt naar uit ik heb de afgelopen maanden wat gezondheidsproblemen gehad en ben mijn huisgenoten wat verschuldigd. ;)

Bij deze wil ik ook nog even het volgende melden, begin Februari 2010 nemen we samen met onze domotica partner Domo@vantage deel aan de beurs Wonen 2010 in de Nekkerhallen te Mechelen.http://www.wonen.eu/( grote bouw en interieur beurs)

Wij hebben een stand van 16 bij 4 meter waarvan 4 bij 4 zal worden ingenomen door een volledig pikzwart HT, de nieuwe Epsons zullen er hangen, de audio zal worden verzorgd door Onkyo versterking in combinatie met Klipsch luidsprekers, verder zal de nieuwe popcorn C-200 er werkend te zien zijn alsook de Niveus media servers.
Het volledige HT zal worden aangestuurd door domotica van Vantage, vermoedelijk met een combinatie van een pronto remote.
De lekker zachte Roma zetels zullen voor het nodige zitcomfort zorgen en uiteraard mag de nodige popcorn niet ontbreken.

Voor iedereen van het HT-Forum die interesse heeft om langs te komen liggen er bij ons vrijkaarten klaar, geef ons gewoon een seintje per mail en ze worden jullie via post tijdig bezorgd.
Uiteraard zullen er tijdens deze periode de nodige promoties verschijnen, ik zou het zeer fijn vinden om wat ht forum leden over de vloer te krijgen om eens kennis te maken en indien we tijd hebben een babbel te slaan.

Bij deze zijn jullie van harte uitgenodigd. :pompom:

Vriendelijke groeten

Werner

Christine

Home@The movies
www.homeatthemovies.be

Ik denk dat ik rond die tijd wel even ga kijken op de ISE, is stuk dichterbij;-).

Stefke_toyo

Quote from: home@the movies on December  2, 2009, 18:26:30
Hi

Inderdaad, we kijken er echt naar uit ik heb de afgelopen maanden wat gezondheidsproblemen gehad en ben mijn huisgenoten wat verschuldigd. ;)

Bij deze wil ik ook nog even het volgende melden, begin Februari 2010 nemen we samen met onze domotica partner Domo@vantage deel aan de beurs Wonen 2010 in de Nekkerhallen te Mechelen.http://www.wonen.eu/( grote bouw en interieur beurs)

Wij hebben een stand van 16 bij 4 meter waarvan 4 bij 4 zal worden ingenomen door een volledig pikzwart HT, de nieuwe Epsons zullen er hangen, de audio zal worden verzorgd door Onkyo versterking in combinatie met Klipsch luidsprekers, verder zal de nieuwe popcorn C-200 er werkend te zien zijn alsook de Niveus media servers.
Het volledige HT zal worden aangestuurd door domotica van Vantage, vermoedelijk met een combinatie van een pronto remote.
De lekker zachte Roma zetels zullen voor het nodige zitcomfort zorgen en uiteraard mag de nodige popcorn niet ontbreken.

Voor iedereen van het HT-Forum die interesse heeft om langs te komen liggen er bij ons vrijkaarten klaar, geef ons gewoon een seintje per mail en ze worden jullie via post tijdig bezorgd.
Uiteraard zullen er tijdens deze periode de nodige promoties verschijnen, ik zou het zeer fijn vinden om wat ht forum leden over de vloer te krijgen om eens kennis te maken en indien we tijd hebben een babbel te slaan.

Bij deze zijn jullie van harte uitgenodigd. :pompom:

Vriendelijke groeten

Werner

Christine

Home@The movies
www.homeatthemovies.be

Hey Werner !

proficiat met je ISF certificaat !! Nog betere service die me te wachten staat...

Wat betreft de beurs, wil ik zeker een keertje langskomen ! Altijd leuk om nog eens een paar setups te bekijken !

Groeten

Stef

neptune

Nog gefeliciteerd Werner (& Christine)

Goed bezig.... :clapping:
zet hier iets neer

squeek

#36
pm voor home@themovies
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

home@the movies

Hi iedereen,

Mag ik vragen aan diegenen die interesse had voor gratis kaarten voor de woonbeurs Wonenen 2010 waar we met onze zaak aan deelnemen om mij even een mailtje met de nodige adresgegevens te sturen, dan komen da kaarten jullie richting uit.


Groeten
Werner
Christine
Home@The movies
www.homeatthemovies.be

gunny

Pioneer KRP500M - JVC RS400 - Xtrem screen DBS daylight 0.9 - Trinnov altitude 16 -  Apollon 3x DM 500 front - Ncore 7x surround + heights + VOG - HDFury vertex 2 (dolby vision hack) – Arendal 1723 S THX Tower front - Arendal 1723 S THX center - Arendal 1723 S THX surround - Arendal 1961 height 4x - Arendal 1961 center VOG -  Arendal sub 1723 S1 2x- Panasonic UB9000 - Apple TV 4K- Audioquest Rocket 88 - audioquest powerquest 3

Pieter-Jan

Mailtje in je bus :)

Grtz,
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V