Rotel - B&W

Started by henk-albert, November 29, 2009, 09:18:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aanschaf nieuwe set Rotel - B&W

Rotel set
5 (55.6%)
B&W set
4 (44.4%)

Total Members Voted: 9

henk-albert

Beste mensen

Ik wil een nieuwe hifi set aanschaffen. Nu was mijn keuze op deze set gevallen. Graag jullie mening over mijn keuze.

ROTEL RSP 1570 - 7.1 Home Theater Surround Processor/Preamplifier
ROTEL RB-1562 - 2 channel stereo power amplifier, 2 x 100 watts
ROTEL RB 1510 - 2 channel power distrubition amplifier, 2 x 65 watts (3x)
ROTEL RCD 1520 CD player

Nog een tuner en een dvd naar keuze die er bij past.

BOWERS & WILKINS 804 S Cherry
BOWERS & WILKINS CM 1 rosenut (4x)
BOWERS & WILKINS CM CENTRE rosenut

Nog kabels naar keuse.

ik ben een leek dus niet met termen gaan gooien.

mvg henk-albert.

Vin_cent

Quote from: henk-albert on November 29, 2009, 09:18:20
BOWERS & WILKINS 804 S Cherry
BOWERS & WILKINS CM 1 rosenut (4x)
BOWERS & WILKINS CM CENTRE rosenut

Wil je een 7.1 set met de 804 als fronts?

Dan zou ik een beter matchende speaker gebruiken voor de surrounds en center.
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

henk-albert

bedankt voor je reactie.

doe eens een voorstel.



Vin_cent

Wat is je budget voor de speakers. Ik ga er vanuit dat je niet 6x een 804 S gaat kopen  ;D

Wil je sowieso de 804 of zou je ook een stapje lager willen om dan meer harmonie met 7.1 te verkrijgen?
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

henk-albert