Het grote SVS topic

Started by mel, November 28, 2009, 16:38:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ralf67

Heb er in Groningen overigens wel mijn PB12+ gekocht, dat was die van Shadowvox die eerst de verkeerde plate amp van een SVS sb13 ultra had.

Ene meneer R . van Willigen.

Keurig geholpen, en deze subwoofer doet het prima.

jossie

Quote from: Ralf67 on September 18, 2020, 13:33:06
Helaas in een verkoop van defecte SVS plate amps getrapt

Een STA500 wordt als nieuw verkocht.

Bij aansluiten gelijk de aardlekschakelaar eruit.

Niet goed dus.

Worden verkocht door ene Advance op marktplaats.
Het gaat hier vermoed IK om oude defecte plate amps van de voormalige importeur van SVS

Dit omdat er meerdere plate amps nog steeds worden aangeboden.

Gewoon niet zo stom zijn als mijn persoon, en deze plate amps niet kopen.
Aardlek of zekeringautomaat Ralf?
Omni !

Ralf67

Zekering automaat dus 1 groep

Contour

Hij verkoopt ook nog foam pluggen, daar zal dan weinig mis mee kunnen zijn gelukkig.

Gr. Walter

jossie

Quote from: Ralf67 on September 19, 2020, 13:43:36
Zekering automaat dus 1 groep
Een keer geprobeerd? Als je al meer verbruik op die groep hebt (wasmachine bv die aanstaat) kan het net teveel zijn...
Omni !

fluissie

R van willigen is René , de eigenaar van voormalig hifi Corner

Uiterst vriendelijke en eerlijke man die volledig buiten de activiteiten van 'advance' staat

Ralf67

Alleen de audio erop.

Op andere groep ook gelijk eruit met alleen subwoofer erop.

Contour

Kan jossie hem repareren? Of weten we al van deze sta serie dat reparatie geen optie is?

Ralf67

nee helaas, jossie had 3 defecte exemplaren gekocht, te complex om te repareren.

Net even alleen plate amp aangesloten op groep van de tuin.

Noem, groep eruit en knal uit amp en rook.

Plate amp nu in kliko gedumpt.

Ben er klaar mee.

Contour

Melding bij MP maken of aangifte doen, zeer link van de verkoper, je huis had wel kunnen afbranden.

HJ

Quote from: PascalP on September 19, 2020, 10:44:11
Klopt, zat ook een factuur bij van een audiozaak in Groningen dacht ik?
Maar heb even mijn Marktplaats 'ervaringen' teruggezocht en heb inderdaad een beoordeling gekregen van dezelfde usernaam 'advance' dus dat is hem zeker.

Vind het toch vreemd hoor, toen daar thuis opgehaald, vader/zoon meegeholpen alles in de auto laden.
Hij verkocht hem toen omdat ie een SB16-Ultra had aangeschaft.
Goed gevoel bij toen en niks 'verdachts'...
Jorian heet die jongen, woont bij zn ouders. Had pas ook mooi spul van parasound te koop. Alles met aankoop nota's, niets mis mee voor zover ik kon bepalen.

Ralf67

Was de nota op naam van Hificorner dan ?

PascalP

Quote from: Ralf67 on September 20, 2020, 12:52:44
Was de nota op naam van Hificorner dan ?

Nee van mijn SB13 was geen hificorner
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Pallenmans

Heb uit betrouwbare bron begrepen dat Overgaauw HIFI in Leiden nu ook SVS dealer is geworden .
Ze hebben nog niks in de winkel staan maar dat zal snel veranderen
Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel

Rens

#3639
Iemand een idee waar ik een woofer van een PC12-plus kan laten repareren of een andere kan halen?
Helaas heeft die van mij het begeven, het lijkt erop dat de draad tussen de connector en de spoel defect is. Als ik die aanraak (voorzichtig indruk) dan komt er geluid uit.

Groeten, Rens

Ralf67

Benader Jossie eens

Is het met de Bash of de Sledge amp ?

HJ

Plots is mijn sb16 kapot gegaan, werkelijk geen idee waarom.
Display deed het nog gewoon, ook via de app maar geen geluid.
Contact gezocht met svs Amerika, kreeg ik rap bericht terug en ik moest een bump test met 9v battery doen om uit te sluiten dat de driver kapot zou zijn.(omdat het display wel werkte)

Ik moest contact opnemen met JVB digital, zij zijn dealer sinds hifi corner dat niet meer is.
JVB heeft me echt heel snel en netjes geholpen,  binnen een paar dagen had ik een nieuwe amp liggen incl inbouw instructies, echt top service en een heel vriendelijke meneer :-)

Enige, de pareq instellingen zaten nog in de oude amp en was ik vergeten op te schrijven, Opnieuw inmeten dus.

Beestje doet t nu weer prima [emoji3]


Ralf67

Had je de sb16 altijd uit staan, of in stand by ?

Fijn dat het snel is opgelost .

HJ


Ralf67

Ok. Hier ook beide SVS in stand-by.

HJ

Quote from: Contour on September 18, 2020, 14:24:37
Ik denk dat hij hier meeleest, de advertentie is verwijderd van marktplaats.
Hij staat er nu weer op met diverse plate amps.

Ralf67

#3646
Ok
Zijn helaas weer defect, heeft er zelfs 4 van 1 model, de sta300

Contour

Is dit weer die oplichter die jou getild heeft Ralf?

Ralf67

Laat ik het voorzichtig zo zeggen.

Ik ga van deze gast geen defecte Svs plate amps kopen.

Toni ( JVB Digital )

#3649
Beste lezers

Onze oprechte excuses dat wij als sponsor dit Topic een beetje "Kapen" , het is eenmalig en bedoeld als waarschuwing.

Wij willen een ieder met klem adviseren geen Amp plates of andere SVS spare aan te schaffen via bijvoorbeeld MP !
Dit zijn geen SVS geautoriseerde verkopers! het aangebodene werkt veelal niet, zijn niet altijd juist geprogrameerd etc. etc.

Nieuwe geautoriseerde en juist geprogrameerde! versterkers zijn uitsluitend via SVS distributeurs leverbaar.

Niet alles zal onder garantie vallen maar SVS en wij als distributeur zijn erg coulant en zorgen ervoor dat het geleverde wel nieuw en juist geprogrammeerd is.
En bij (evt) aankoop of upgrade weer voorzien is van 5  Jaar SVS garantie of de nog resterende garantie periode.

Neem voor vragen gerust contact met ons op.

JVB Digital
Official reseller and distributor in the Netherlands
For OPPO, SVS, Zappiti, Vanity HD and Emotiva

Office phone  +31 (0)33 4655 366
OPPOstore : https://www.oppostore.nl
SVSound:  SVSound.nl