advies ht set bij PH 32pw9527

Started by madelon, August 15, 2003, 17:18:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

madelon

Hi,
Advies nodig.
Ik wil bij mijn Philips 32pw9527 een nieuwe ht set kopen (op dit moment heb ik de Pioneer DV 444 dvd speler prima ding, maar ik wil geen losse componenten). Ik twijfel tussen de Sony DAV S 888 (MOOIIIII) en de Philips LX8000 SA. Wie heeft ervaring met een van beide systemen.

DrBoom

Als ik jou was zou ik de Sony maar nemen, ik heb zowel de Philips als de Sony al gehoord.
De algemene kwaliteit van de DAV-S888 is veel hoger dan die van Philips, zeker de speakers.
Die LX8000 ziet er heel mooi uit op foto, maar in werkelijkheid is het maar licht spul, weegt echt niks.
Ook qua mogelijkheden blinkt de sony uit.

Ga er in elk geval eerst naar luisteren.

madelon

Mijn voorkeur gaat qua uiterlijk ook zeker uit naar de sony! Maar geluid moet natuurlijk voor dit geld ook mooi zijn.... ik ben al in veel winkels geweest maar deze staat nergens opgesteld om te luisteren

raginus

het duitse audio is lovend over de JVC Qp-ES 1al, de sony dav-s 888 vinden ze duidelijk veel minder.
op verlanglijst staat: Panasonic s35 of Sony ns330 dvd speler, Marantz SR4300 en bij BNSe14 passende speakers

Rob Vl

Hoi,

Beantwoord niet je vraag, maar ik heb dezelfde tv, met daarop een Denon ADV1000 (ook combi dvd/receiver) en daarop een Canton CD1 set. Klinkt beduidend beter dan de Sony....
Gekocht bij Audioklang in Vierssen, is daar véél goedkoper dan bv. Stassen in Venlo....