WACHT MET HD-AUX

Started by J.A.F._Doorhof, July 10, 2003, 09:48:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Wacht aub met het aansluiten van de HD-Aux kaarten.
Ik krijg hier geen beeld op de HD-Aux ook niet met Pre-7 we zijn rechtstreeks met Immersive in contact hoe dit op te lossen.

Als je de HD-Aux monteerd is loshalen zeer moeilijk en je verlies de overlay op de ATI dus je kunt dan geen film kijken.

Waarschijnlijk is het een voedings probleem, op de HD-Aux zit een extra aansluiting voor power, maar zonder aanduidingen, we wachten even op antwoord en gaan dan verder met testen, ik hoop voor het weekend een oplossing te hebben.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#1
We hebben beeld en goed, zeer goed.

Alleen op NTSC op dit moment, PAL volgt één dezer dagen bij de officiele release.

Let er bij de montage op dat je GOEDE powersupply gebruikt en gebruik een rechtstreekse kabel naar je H3DII dus niet waar bv een HDD aanhangt, dan start de HD-Aux namelijk niet op.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass


J.A.F._Doorhof

Ligt eraan, als je kan leven met een kleine lopende balk van beneden naar boven dan kan het.
Op zich zou ik even wachten totdat Mark de software van de H3DII GUI aan de gang heeft, op dit moment kun je kijken en werkt alles, in die positie zou ik nu ook graag zitten  :-[.

Maar er is licht aan het eind van de tunnel.
Op zich ziet alles er de laatste paar dagen beter uit, PAL werkt nu bv en alle andere bronnen behalve DVD hebben geen last van de balken. En ze hebben me gemailed dat ze het probleem gevonden hebben en het aan het oplossen zijn.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

OK, heb de boel ingebouwd en de software geinstalleerd.
Zal vandaag kijken of alles werkt...

pietnoeck

Is het orde woord nog steeds om te wachten met inbouwen ?

Ik bedoel is de software en zijn de drivers voldoende stabiel en gebruiksvriendelijk om tot inbouwen over te gaan.
Ik wil namelijk ook nog steeds mijn desktop willen zien en satelliet kijken via een satkaart ed.
Wegens te weinig plaats moet de RGBHV extensie op de VGA kaart echter wijken voor de RGBHV extensie van de H3DII.

Loopt die loopthrough nu al vlot ?

Of wacht ik nog (enkele weken-maanden) voor alles op punt staat ?

J.A.F._Doorhof

Hi,

Er zit een bug in de Fli2300 daar zijn ze nu achter en er worden nieuwe kabels met een weerstand verstuurd naar de dealers, wacht in ieder geval totdat je die kabel hebt.

Via videoproc werkt alles nu redelijk makkelijk, Marc verwacht echter binnen nu en een kleine week alles binnen de GUI te hebben, ik zou daar even op wachten. De ECHTE problemen zijn echter opgelost, nu gaat het nog om het gebruiksgemak.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

pietnoeck

Frank,

Ik kan nog wel een weekje wachten.

Dank voor de update

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview