Versterker klinkt niet helemaal lekker met de speakers

Started by NWitkamp, November 19, 2009, 19:04:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rage

Misschien heb je je systeemvolume laag ingesteld :P ik heb zelf ook een versterker via een jack - tulp kabel op de pc aangesloten en dat gaat prima qua volumes, misschien omdat ik er een (vrij goede) geluidskaart er tussen heb hangen maar dit maakt bij mij geen verschil in volume uit.

Robbert54

als jij je daarvoor schaamt, dan moet ik mij doodschamen met mijn kamer...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

NWitkamp

Quote from: The Vampire on November 21, 2009, 01:30:50
als jij je daarvoor schaamt, dan moet ik mij doodschamen met mijn kamer...

Moet nog steeds even nieuwe foto's maken, maar heb geen oplader voor de accu van mijn nieuwe camera  ???
Dus zal de oude eens even keer opzoeken, om goede foto's te maken waarom je de ruimte beter ziet.

Nu opzoek naar een squeezebox duet, had hem besteld bij Raf in amsterdam waar ze aangaven dat het ongeveer 2/3 dagen zou duren. Ik gister gebeld, werd mij verteld dat er bij hun in het systeem 4 december stond als aankomst... Nu dus maar ergens anders kopen als ik hem ergens nog kan vinden  :mellow:

koosnaampje-audiofiel

Quote from: NWitkamp on November 20, 2009, 00:41:02
Zojuist even mijn 360 erop aangesloten met een cd erin en dit klinkt inderdaad wel veel beter.
En 30 cm minimaal wordt lastig, aangezien ik een student ben met een dus lekkere kleine kamer en hou al zo weinig ruimte over  :hmmm:

Denk dat ik ook inderdaad maar is opzoek moet gaan naar betere muziek downloads, want de kwaliteit is vrij slecht allemaal.

Morgen bij de Raf in Amsterdam langs, want ze hadden nog 1 squeezebox op voorraad en houden ze dus appart. Ga ook nog even verder kijken of dat ze nog andere muziek stream apparaten hebben staan voor de zelfde prijs.

Als je dan toch download (wat niet iedereen hier opprijs stelt)

Download dan 320 kbps mp3 of probeer eens flac bestanden die laatste ben ik voorstander van.....lossless.
Klipsch, Denon.