snelheid HTForum

Started by audiolover, November 13, 2009, 08:00:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Je kan natuurlijk wel roepen neem een betere hoster maar die kosten ook meer geld. Als je bij de buren een kopje koffie komt drinken ga je toch ook niet zeggen dat ze beter een groter huis kunnen kopen omdat jij graag meer ruimte hebt. ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kingpin

#526
Quote from: Erik on March  1, 2011, 13:16:00
Je kan natuurlijk wel roepen neem een betere hoster maar die kosten ook meer geld. Als je bij de buren een kopje koffie komt drinken ga je toch ook niet zeggen dat ze beter een groter huis kunnen kopen omdat jij graag meer ruimte hebt. ;)
Dan moet je ook niet klagen als het af en toe wat trager is  ;)
Daarnaast slaat de vergelijking echt nergens op.
Er wordt geklaagd dat het forum op sommige tijdstippen traag of niet bereikbaar is, erger nog, ik zie foutmelding langskomen die je als designer niet wilt zien !
Aan de hand daarvan kun je concluderen dat (en gezien de feedback op andere site bmt genoemde hoster) je mag afvragen of het niet eens zin heeft om ergens anders te hosten.
Ik weet niet wat ze betalen, maar alternatieven kun je vergelijken en afvragen of het zin heeft om te switchen.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Post!

#527
@erik,

Beter is niet altijd duurder ;-)
Misschien is Leaseweb een optie, een van de grotere in hostingland :)

En ik hoop toch echt voor het forum software dat die per pagina het opsplits (dus in SQL met een limit).
Dus geen select *  O0

PS : Mijn eerste post zal iig de server niet vertragen  8)

silent cinema

 :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Niet normaal vandaag
Sony 75" - Sonos - B&W

EJ

En toch begrijp ik het niet. Draai zelf een forum, met SMF 2.0.1, best veel bezoekers, en echt nooit, nooit dit soort problemen. Zelfs niet op een oude compaq dl360.

Nou was die wel goed ingericht... Net als mijn huidige quadcore. Gewoon als 2 tier sql database lokaal. Misschien zit het hem daarin? Tuning?

Of is de san oplossing niet goed? Slecht getunede vmware omgeving op een slecht ingerichte san kan enorm gezeur opleveren.

morca

TTTTTTtttttttttttttttttttRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggg  :(

cerenzop

Ook heb ik op het werk veel minder problemen met Chrome en een mySQL database dan met IE.