HT "The Attic" Opgedoekt.. Verder in de Woonkamer

Started by flash1982, November 11, 2009, 16:54:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flash1982

Ben erg benieuw wat dit moet voorstellen dan...

van een post van /www.homecinemacentral.co.uk


"Those with an 886 should keep watching my posts.........

I am days away from some VERY excellent news on the 886,

I want to tell you all but I just can't, not just yet.......(Because I have been asked not to just yet.............By a higher power.........)

All I can say is the 886 has some serious power that to date has not been used......By anyone that Onkyo UK/Europe know about !!!

I will keep you all posted........Andy. "


Davey

Zag je PM en dacht eerst......oh nee, wat is er voor probleem met de 886.........maar dit is wel heel gaaf nieuws. Effe afwachten dan maar. Ik zou niet weten wat als ik zo zijn berichtje lees. Misschien iets wat met 3D te maken heeft?

flash1982

Quote from: Davey on February 26, 2010, 15:41:24
Zag je PM en dacht eerst......oh nee, wat is er voor probleem met de 886.........maar dit is wel heel gaaf nieuws. Effe afwachten dan maar. Ik zou niet weten wat als ik zo zijn berichtje lees. Misschien iets wat met 3D te maken heeft?

ben ook benieuwd...  



ff snel een paar foto's

hmm wel erg onscherp zie ik nu... :-X  zal morgen wel ff beter maken..





MLCinema

Je zou ook kunnen kiezen voor een setup met 4 keer de 805 op een mooie standaard, juiste center erbij met een goede sub als aanvulling. Een velodyne bijvoorbeeld. Al is dit wel afhankelijk van je wensen. Met stereo zou je achteruit kunnen gaan echter denk ik dat in surround dit echt een mooie combi kan zijn als de b&w sound je aanstaat. Verder mooie ruimte met mooie componenten.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

flash1982

Quote from: Kamidioblitz on February 26, 2010, 16:59:35
Je zou ook kunnen kiezen voor een setup met 4 keer de 805 op een mooie standaard, juiste center erbij met een goede sub als aanvulling. Een velodyne bijvoorbeeld. Al is dit wel afhankelijk van je wensen. Met stereo zou je achteruit kunnen gaan echter denk ik dat in surround dit echt een mooie combi kan zijn als de b&w sound je aanstaat. Verder mooie ruimte met mooie componenten.


Heb ik ook over nagedacht maar wil er met stereo er niet op achteruit gaan.
al wil ik niet zeggen dat de 805 slecht zijn natuurlijk ;)   hou nou eenmaal van grote fronts :laugh: 8)

morca

Quote from: flash1982 on February 26, 2010, 11:42:57
Ben ook erg tevreden met de Krell..  zal niet snel naar een ander merk versterking overstappen iedergeval.
heb hem toen gekocht voor mn apogee scintilla's(1 ohm)   ook met kappa 9.2i gedraaid...  met beide speakers is echt ongeloofelijk wat
zoveel power en reserves met het geluid doet..

helaas kan ik niet anders dan lagere speakers nemen, als ik een groter scherm wil.
zit zelf de denken aan
een paar B&W n802  voor fronts en 803 voor surrounds   versterking weet ik nog niet, mooiste zou 5 Krell mono's zijn  :worship:

ja 5 keer een Krell mono zou erg tof zijn wel mooi als je op elk kanaal hetzelfde hebt
B&W speakers zijn ook erg mooi
tip heb je ooit Onix overwogen ben al een paar keer op de VAD show geweest deze kleine boxen klinken echt geweldig had pas visite die ook B&W heeft maar vond mijn Onixen wel mooier klinken
ik heb nog kleintjes en een panasonic versterker erop die het voor het geld erg goed doet maar is niet te vergelijken met jouw voor en eind amp daar zouden ze nog veel mooier op klinken
zou echt eens gaan luisteren 1 van de leden is sponsor en handeld in Onix en een winkel die Steenweg heet ook geloof ik die heeft ze ook
googel ze anders even

ps ik houd ook van grote fronts is echt prachtig maar wegens buget en hele goeie tweedehands heb ik nu boekenplankjes die bevallen ook erg goed

flash1982

Onix, wel eens foto's gezien maar verder ken ik het niet.
hmm ben ook op de vad geweest maar ze niet gezien volgens mij? welk jaar was dat?

mtissink

Zo, dit ht topic is alweer even geleden.
Scherm wordt mogelijk verkocht, en dan....?
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

flash1982

HT is opgedoekt,  :-X :P

is nu slaapkamer...

word nieuw project alleen dan in de woonkamer.


flash1982

Zo naar heeele lange tijd niks te hebben gedaan..

HT is nu slaapkamer dus verder in de huiskamer..


Martin logans Odysseys weg,
Krell KSA-250 weg
Onkyo 886 weg.
Pioneer bluray ook weg

Tijdenlijk, 

een Onkyo 807 reciever
en een paar Kef XQ 40
als bron nu Dune HD max.


Wil weer wat stapjes omhoog,
speakers nog niet over uit.   Martin Logan zal het iedegeval niet worden.. helaas.
alleen de grote modellen spreken me aan,  en die zijn echt te groot/hoog.

Versterking...  wil weer naar Krell.

fotos volgen..