Bruno

Started by hifiman, November 9, 2009, 10:12:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

Iemand deze al gezien? Ik heb gisteren gekeken en vond hem ronduit hilarisch  :D

Oscar® nominee and Golden Globe® winner Sacha Baron Cohen (Borat, Da Ali G Show and Talladega Nights) brings you the comedy that has started more conversations, generated more controversy and dared to go further than ever before! As brüno travels the world in search of fame, everyone he encounters ? celebrities, politicians, Hasidic Jews, terrorists and cage fighters ? becomes a stepping-stone to stardom, with hilarious results! So prepare yourself for nonstop laughs in the film Peter Travers of Rolling Stone says should be ?Numero uno on your funny-time list!?


ksi

Hij is wel leuk, maar er is volgens mij vrij veel in scene gezet. Daardoor toch minder dan borat vond ik.

Marvin....

tenen krommend slechte film, inderdaad erg veel in scene gezet.
maar gewoon echt te stom om nog leuk te zijn.....

gelukkig was de rest bij me thuis het met me eens, héél erg slecht.
die paar leuke stukjes maken dat niet goed..... !

MarkD

Nog slechter dan Ali G en Borat! :o

R.E.S.T.E.C.P.! :worship:
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

celerontje

Quote from: Audioloog on November  9, 2009, 10:12:11
Iemand deze al gezien? Ik heb gisteren gekeken en vond hem ronduit hilarisch  :D

Oscar® nominee and Golden Globe® winner Sacha Baron Cohen (Borat, Da Ali G Show and Talladega Nights) brings you the comedy that has started more conversations, generated more controversy and dared to go further than ever before! As brüno travels the world in search of fame, everyone he encounters ? celebrities, politicians, Hasidic Jews, terrorists and cage fighters ? becomes a stepping-stone to stardom, with hilarious results! So prepare yourself for nonstop laughs in the film Peter Travers of Rolling Stone says should be ?Numero uno on your funny-time list!?


Ik dacht dat je smaak had, Ronald... :-X

:P :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Quote from: celerontje on November 15, 2009, 20:46:35
Ik dacht dat je smaak had, Ronald... :-X

:P :D
Sorry je teleur te stellen, ik heb dubbel gelegen  :D

BenWfan

Quote from: Audioloog on November 15, 2009, 21:03:25
Sorry je teleur te stellen, ik heb dubbel gelegen  :D


Idd een super lachen film...
Classé CAP 2100

jeepee

Smaken verschillen, maar op de BBC werd deze film door zeer serieuze mensen besproken en erg leuk maar ook orgineel bevonden. Dus om het af te doen als flauw en simpel is denk ik een beetje te makkelijk.

Marvin....

en zo is 'leuk' en 'origineel' nogal overdreven.....
beide woorden kwamen totaal niet in me op...

Mellow

#9
Vond hem zelf erg "flauw" zeker omdat de film voornamelijk draaide om hetzelfde thema  :police:.... Mijn verwachtingen waren een stuk hoger gezien Borat een zeer geslaagde film is.

WilcoL

Quote from: Marvin.... on November  9, 2009, 12:46:10
tenen krommend slechte film, inderdaad erg veel in scene gezet.
maar gewoon echt te stom om nog leuk te zijn.....

gelukkig was de rest bij me thuis het met me eens, héél erg slecht.
die paar leuke stukjes maken dat niet goed..... !

Helaas: +1

Waar Borat nog leuk was, sloeg Bruno de plank wat mij betreft helemaal mis!

Alleen het velcro-pak vond ik wél heel grappig en dat roze konijnenpak lijkt me wel wat voor carnaval  :clapping: ;D!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

neptune

tenenkrommend slecht is een goede omschrijving.
Helaas was ie nog wel zo 'goed' dat ik de neiging heb bedwongen het ding na 15 minuten af te zetten.
Maar beter ging het helaas ook niet worden.
Terwijl ik Ali G echt te gek vond en ook Borat nog wel kon waarderen ???
zet hier iets neer

Tube-freak

Deze nichten film kon ik echt niet aanzien.  Ik heb het 10 minuten geprobeert te kijken tegen heug en meug.  nee dit is echt een slechte film.  Ook vrij onsmakelijk bovendien.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

theflo

Dit was echt een aanfluiting vergeleken bij zijn vorige

Poetsertje

Ik ben naar juiste woorden aan het zoeken om aan te geven hoe slecht ik
die film wel niet vond.
Het toppunt van wansmaak en slechte humor dat het predicaat komische film
totaal niet verdient, bah.

En ik ben normaal niet zo kieskeurig.

12-15  minuten en toen heb ik hem zeer geergerd uitgezet. :sneaky2:

hifiman

Quote from: Poetsertje on March  7, 2010, 12:25:12
12-15  minuten en toen heb ik hem zeer geergerd uitgezet. :sneaky2:
Dan is toe nog niet eens op stoom gekomen  :D

mestreech

Niet mijn smaak die Borat. >:(