Dexter vanaf 8 november elke avond in HD op Ned. 3

Started by Shorty, November 6, 2009, 13:14:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shorty

Je hebt helemaal gelijk, Jowi. Ongelooflijk hysterisch van mij om "Zou aardig zijn als je hier geen spoilers zou plaatsen..." hier te posten.  :sleepy:

VrGr,

Bart J.

celerontje

Nee, hij reageert hierop:
Quote from: Shorty on January 13, 2010, 22:12:18
Jowi,

Zó ingewikkeld is het toch niet? Laat alle downloaders die al vier series gezien hebben niet in deze draad de boel verzieken voor mensen die nog old-skool de serie op de televisie volgen. Djieeezus.......   :-X
Best een heftige reactie, toch? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Shorty

Nou.... lees even terug....mijn reactie naar de spoiler van Peerless Monster was heel ingetogen. Daar kreeg ik om onbekende reden een onbegrijpelijke, honende reactie van Jowi op..... :devil:  :unhappy: Ja, dan ben ik niet te beroerd om 'm uit te leggen wat hij kennelijk niet begrepen heeft.  ;D En eerlijk gezegd snap ik nog steeds niet waarom hij die opmerking plaatste - 't zal hopelijk een misverstand zijn....

Als jij mij vertelt dat je vanavond naar een spannende film gaat en ik vertel jou dan alvast hoe die afloopt...  Dan heb ik jouw avondje uit aardig verziekt, toch? En als jij mij dat verwijt, en iemand die naast jou staat en meegeluisterd heeft zegt dan tegen jou dat je hysterisch doet.....  :wacko:

VrGr,

Bart J.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Onne

Allemaal kijken, begint zo !!!

((heb net de vorige aflv. gekeken en nu de nieuwe dus, geniaal !!))

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

J.A.F._Doorhof

we gaan hier niet lopen zieken toch hoop ik ?
Aub respect voor elkaar.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Snutchz

Frank.. wie zit te spoilen, krijgt 'n scheve kaak  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

J.A.F._Doorhof

Laat ik het zo zeggen als we doorgaan met scheve kaken ga ik spoilen met een waarschuwing.
Heb de thread doorgelezen en je kan het zien als spoiler maar geen reden voor een reactie als deze.

Maw gewoon netjes blijven. 
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Onne

Quote from: Onne on January 29, 2010, 23:16:34
Allemaal kijken, begint zo !!!

((heb net de vorige aflv. gekeken en nu de nieuwe dus, geniaal !!))
Talking about evil, wat een goede aflevering weer !!!  O0

Snutchz

..ga 'm zodadelijk om 00:30 effe online bekijken  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Wat doen die ukkels.. zetten ze aflev. 3 weer neer  :crazy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Onne


J.A.F._Doorhof

@Jowi,
Ik heb het niet over jouw post maar over de post die inderdaad als spoiler gezien kan worden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Shorty

Quote from: jowi on January 29, 2010, 23:22:58
Joh, doe nou niet zo raar. Er wordt niets verklapt. Heb ik of anderen ook nooit gedaan, ook niet in dat andere topic. Als we al iets loslieten deden we dat tussen SPOILER tags. Volgens mij snap je iets niet helemaal. Wordt een beetje moe van je insinuaties.

@snutch
Stoer zeg. pfffffff....... wees maar blij dat IK niet zo snel op die report-to-mod knop druk, ventje.

Wéér een onbeschofte en denigrerende reactie. Op slot dan maar. Bah.

VrGr,

Bart J.