-

Started by kef-freak, November 3, 2009, 20:37:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kef-freak

-
- :sneaky2:
Receiver: Pioneer VSX LX-60 
-- Front Speakers KEF IQ9 / KEF XQ5 -- Rear Speakers KEF Q7

mikeske

euhm is dat niet iets dat je zelf moet beslissen ?
ze staan beiden opgesteld dus je kan ze uitgebreid vergelijken.
De speakers die jij het beste vind hou je gewoon als fronts ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

jslaman

prijstechnisch zou je verwachten dat de xq's beter zijn. Aangezien je beide sets in huis hebt kun je prima vergelijken en beslissen welke set je wilt houden.

timp

Ik vind het eigenlijk een beetje een vreemd verhaal. Je hebt afgelopen week nieuwe speakers gekocht? Ik neem aan ter vervanging omdat je deze beter vindt? Vervolgens ga je deze testen en vraag je -terwijl je ook al tot aanschaf over gegaan bent (of testperiode)- aan mede forumleden welke speaker je moet houden.

Er ontbreekt hier enige logica, verklaar u nader ;).

jankees

Ik heb mijn Kef Q7 ge-bi-ampt, door middel van deze kabel http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=92572.0 Ik merk duidelijk verschil. Er zit wat meer power achter en de scheiding van hoog en laag en de kanalen is iets beter. Voor het geld hoef je het niet te laten. Ik zeg dus; doen!

Met vriendelijke groet,

Jan-Kees

Jbrouwer

Quote from: timp on November  8, 2009, 02:04:32
Ik vind het eigenlijk een beetje een vreemd verhaal. Je hebt afgelopen week nieuwe speakers gekocht? Ik neem aan ter vervanging omdat je deze beter vindt? Vervolgens ga je deze testen en vraag je -terwijl je ook al tot aanschaf over gegaan bent (of testperiode)- aan mede forumleden welke speaker je moet houden.

Er ontbreekt hier enige logica, verklaar u nader ;).

Die gedachte kwam bij mij ook op.

Groet,Jan

rexp

Date Registered:  November 3, 2009, 20:17:33
Last Active:  November 3, 2009, 20:59:43

Lijkt me meer een post van 'kijk mij nou eens met m'n nieuwe speakers'.
Yamaha - Oppo - Focal - BK - Epson