Hoe wordt je lid van de HT club

Started by Mark Beerens, August 12, 2003, 17:52:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lone Ranger

Quote from: Robbo on August 19, 2003, 10:14:49
Wat ik begrepen heb heeft een van de initiatief nemers, Eric van Ballegoie,  de url's  www.htclub.nl  en afgeleiden geregistreerd en dat is bij een aantal mensen verkeerd gevallen.


Rob


En er vervolgens niets mee doet zeker.Guttegut,wat kinderachtig.
Dan is een andere naam verzinnen toch niet zo moeilijk??

Dit staat er op die url.      Komt binnenkort nog eens terug!
Staat ook meteen zo dom,dus daar moeten we niet zijn,want hij bedoelt natuurlijk KOM binnenkort nog eens terug.

Dat kunnen wij toch veel beter???

Lone Ranger

#26
Quote from: J.A.F._Doorhof on August 19, 2003, 10:47:22
Hi,

Wat er gebeurt is in een notendop.

Ik had een idee om een club op te zetten met 2 ledige activiteiten.

Voor de leden:
Uitjes, website, forum, meetings etc.

Voor fabrikanten:
Advisering, reviews en meedenken.

Enz enz.


FF ingekort Frankie, ;D

Duidelijk verhaal,maar volgens mij kun jij nu hulp zat krijgen.
Informeer gewoon eens bij 'jouw' leden. ;)

Gr.Fred.

suyver

Het klinkt allemaal erg kinderachtig. Maar ja, Eric v. B. is eigenaar van dvd.nl en dat tijdschrift enzo, dus hij zal wel (terrecht of niet) bang zijn voor inkomstenverlies. Misschien kan je toch nog eens wat met dit idee doen als je daar nog zin in hebt. De URL http://www.echtehtclub.nl/ is immers nog vrij... ;D

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Lone Ranger

#28

Lone Ranger

Quote from: suyver on August 19, 2003, 10:57:12
Maar ja, Eric v. B. is eigenaar van dat tijdschrift enzo,

Je bedoelt,dat super innovatieve blad???
Toch geen hond die dat leest zeker???

suyver

Ik niet nee, maar ik zie het wel overal liggen als ik in een Nederlandse winkel kom. Mijn vermoeden is dat hij er behoorlijk rijk mee aan het worden is...

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

MrPink

Nogal kinderachtig inderdaad, eigenlijk meer zielig... :-\

Quote from: Lone Ranger on August 19, 2003, 10:49:26
Dit staat er op die url.      Komt binnenkort nog eens terug!
Staat ook meteen zo dom,dus daar moeten we niet zijn,want hij bedoelt natuurlijk KOM binnenkort nog eens terug.
Nou, dat valt wel mee hoor. "Komt" is de meervouds- of beleefdheidsvorm, dus bijv. "Komt allen..." of "Komt u...". ;)

Groetjes,
Oscar

Lone Ranger

#32
Quote from: MrPink on August 19, 2003, 12:25:15
Nou, dat valt wel mee hoor. "Komt" is de meervouds- of beleefdheidsvorm, dus bijv. "Komt allen..." of "Komt u...". ;)

Groetjes,
Oscar

Daar was ik ook al op gekomen,maar ik denk niet dat dat hier bedoelt wordt.

Maar ik weet wel wat jij bedoelt.Zoiets als: Gaat heen. ;D

J.A.F._Doorhof

#33
Hi,

Op dit moment gaat het toch ook goed, we hebben het forum, we hebben in principe het HT web van mijzelf en Garmt (Garmt schrijft ook docs voor het HTweb) en we hebben de BBQ's. Het heet alleen geen HT club.

Wat mischien WEL leuk is is om met zijn allen een blad de grond uit te toveren  ;D.
Garmt, ik en nog wat andere zorgen voor de hardware reviews en technische colums, Bjorn M. kan vast wel zorgen voor wat reviews en review materiaal wat de leden kunnen reviewen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Nu vraag ik me af... wie is Bas M.???

Groet bjorn

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Ik keek snel in de ledenlijst.. maar wat het meest in de buurt komt is Baseman...  8)

MrPink

@Lone Ranger: klopt! :)

Bas M. is de tweelingbroer van Bjorn M. ;D

Groetjes,
Oscar

Scarp

Bass M. is toch Bass Management? :)

J.A.F._Doorhof

Heb mijn post al geedit voor mensen die dat nog niet doorhadden, ik bedoelde natuurlijk Bjorn.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Oh.. ik ben voor een nieuw HT-blad..!!!  ;)

Groet bjorn

suyver

'Nieuw HT-blad' suggereerd dat er al een oud of bestaand HT-blad is. Dat is toch niet zo? Wat Eric v. B. uitgeeft is netzozeer een HT-blad als dat de Prive objectieve nieuwswaarde heeft... ;)

Als er een 'htforum-blad' komt, dan zou ik wel een abbonnement nemen. Ga jij dat opzetten, Frank?

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

Zie nieuw topic  ;D.

Met een groep zoals hier te vinden is MOET dat lukken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

suyver

LOL. Dat gaat Eric v. B. vast niet leuk vinden...  :D

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Even vraagje tussendoor: zit Eric ook op dit forum? Nooit iets van gemerkt. Of kennen jullie hem gewoon van zijn site?
mvg,

Christiaan
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Lone Ranger

Quote from: christiaan sauer on August 25, 2003, 22:21:48
zit Eric ook op dit forum? Nooit iets van gemerkt.

Hij leest zeer zeker mee.
Hij weet allang,dat het hier ook over hem gaat.

Laat je daar niet door weerhouden. ;D

Eric

Quote from: Lone Ranger on August 25, 2003, 23:17:11
Quote from: christiaan sauer on August 25, 2003, 22:21:48
zit Eric ook op dit forum? Nooit iets van gemerkt.

Hij leest zeer zeker mee.
Hij weet allang,dat het hier ook over hem gaat.

Laat je daar niet door weerhouden. ;D
Ik kom hier inderdaad nog wel eens langs. Ik dacht dat heel dit verhaal achter ons lag, maar ik wil best nogmaals duidelijk maken dat wij toen de zaak escaleerde een getekend formulier naar Frank gefaxt hebben om de domain naam over te dragen zonder enige voorwaarden. Die optie is toen echter nooit gelicht.

Maar goed, dat ligt in het verleden en wat mij betreft hoeven we dit niet opnieuw op te rakelen. Ik vind het echter wel erg jammer dat mensen die er niets mee te maken hebben gehad (freek) nu denken van leer te moeten trekken en aannames doen over wat ik denk of wat mijn mening is zonder dat van de ins en outs op de hoogte zijn. Ik wens Frank en iedereen van het HTforum al het beste toe, ook met een eventueel nieuw blad. Het lijkt me alleen maar goed voor de consument als er een dergelijk high-end blad zou komen!

suyver

#48
Quote from: Eric on September  9, 2003, 10:52:09Ik vind het echter wel erg jammer dat mensen die er niets mee te maken hebben gehad (freek) nu denken van leer te moeten trekken en aannames doen over wat ik denk of wat mijn mening is zonder dat van de ins en outs op de hoogte zijn.

Aangezien je mijn naam noemt, voel ik mij toch wel gedwongen hier even te reageren.

Ik heb wat geschreven over dat ik het kinderachtig vond klinken wat Frank schreef. Ik heb verder niet gezegd of ik vind dat hij daarin gelijk heeft. Dat kan ik ook niet, want ik was er niet bij en heb er verder ook niets mee te maken. Daar laat ik mij dus ook helemaal niet over uit!

Verder heb ik wat over jou/je blad geschreven. Twee dingen in het bijzonder:
1) Dat je (terrecht of niet) bang zou zijn voor inkomstenverlies
2) Dat het blad wat jij uitgeeft "netzozeer een HT-blad is als dat de Prive objectieve nieuwswaarde heeft... ;)"

ad. 1: Ik denk inderdaad dat je dat bent, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Het leek mij logisch dat als er een nieuw blad voor zo'n kleine markt bijkomt, de bestaande bladen daar (in ieder geval initiele) hinder van zullen ondervinden. Sorry als ik je hiermee beledigd heb, ik had het abstracter moeten formuleren. Wel wil ik hier even duidelijk zeggen dat ik niets tegen je heb (ik ken je niet eens) en al helemaal niets tegen DVD.nl, ik kom daar vaak en met plezier.

ad. 2: Er stond niet voor niets een ;). Ik hoop dat je tegen een grapje kan en je zoiets niet persoonlijk aantrekt. En als je er niet tegen kan, denk dan maar zo: de Prive heeft enorme lezersaantallen! :D


Nogmaals: ik trek niet van leer tegen jou, ik wilde geen aannames maken over wat jij denkt en/of wat jouw mening is, en ik ken inderdaad de ins en outs niet (en ze interesseren me niet). Hopelijk is dit duidelijk genoeg. Nu ga ik weer eens lekker surfen. ;D

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...