iTunes losse nummers saven?

Started by Erik, October 30, 2009, 18:31:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Erik

Ik heb hier een aantal m4a files (mixen) compleet met albumart.
Nou bevat elk nummer wel 1 of of 2 nummers die ik zou willen saven zonder verlies van art, kwaliteit, etc.

Kun je met iTunes op eea manier dit voor elkaar krijgen, liefst met 1 klik en zonder zelf het begin en eind te moeten opgeven, het zijn tenslotte al chapters.

Zal wel niet kunnen maar ik probeer het toch. ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Audiofiel

#1
Quote from: Erik on October 30, 2009, 18:31:13
Ik heb hier een aantal m4a files (mixen) compleet met albumart.

Zelf geript mag ik hopen?

QuoteNou bevat elk nummer wel 1 of of 2 nummers die ik zou willen saven zonder verlies van art, kwaliteit, etc

Hoe kan 1 nummer nu 1 of 2 nummer bevatten? :hehe:  :crazy:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Erik

#2
Officiële opnames van uitzendingen die aan iedereen gratis ter download worden aangeboden.  :)

Wat betreft je andere opmerking. Het betrof 1 opname bestaande uit een 15 tal nummers, waaruit ik er één of twee nummers of chapters zoals het officleel heet zou willen opslaan. Dat is makkelijker dan 30 favorieten maken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

peterrr

#3
zet de-het nummer(s) in een map. zet dat in de map met de i-tunes muziek.
klik uit het lijstje aan map aan I-tunes toevoegen.
In het venster ( bladeren) dat dan komt klik je dat mapje aan...

in het hoofdscherm klik aan "onlangs toegevoegd"
Ga naar de  het nieuwste vakje zonder afbeelding waarschijnlijk:  " Onbekende artiest of album"
Ga op dat vak staan en doe "rechter muisklik"
Er komt te staan "info Tonen"  typ dan in hoe je het wilt laten heten b.v de artiest naam.
zoek dan het plaatje wat bij de muziek moet komen en sleep dat in het "illustratie' vak naast de artiest naam.

Er kan bij verschillende Chapters wel een hikje ontstaan, maar die kan je anders laten faden zoals er bij shuffle gebeurd op de ipod.

dan op o.k en de i-pod sychroniseren...
Even oefenen ;)

succes peterr


Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2