9

Started by BernHardN, October 28, 2009, 13:48:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BernHardN

de titels worden steeds korter......en lastig te zoeken in nieuwsgroepen


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

BernHardN

iemand die deze film al gezien heeft?

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Martin_M

De verschillende trailers die ik al gezien hebben zien er iig goed uit. Ben zeer benieuwd....
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Peter O

Ik heb 'm in de bios gezien. Hij heeft maar kort gedraaid vanwege weinig animo. Beetje een niche product ook natuurlijk, zo'n donkere animatie film voor een volwassen publiek. Toch vond ik 'm zeker de moeite waard. Schitterend gemaakt en de spanning komt ook goed over. Het verhaal is aardig, maar niet heel bijzonder. 'T is vooral de bijzondere kijkervaring die het de moeite waard maakt!

celerontje

Het is natuurlijk ook verwarrend dat-ie tegelijk met District 9 in de bios draaide. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Martin_M

#5
En instussen gezien.
Ik vond 'm fantastisch. Ik houd wel van dit soort post apocalyptische tafereeltjes ;). Bij deze animatie vond ik dat zeer geslaagd.
In reviews las ik wel dat men het verhaaltje te dun vind maar ik heb daar helemaal geen last van gehad. Ik werd werkelijk in die wereld gezogen en had eigenlijk niet meer door dat je naar 'getekende poppetjes in jute zakken' aan het kijken was ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

BernHardN

ik heb hem al een poosje binnen maar nog niet aan toegekomen om te kijken

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

hifiman

Ik vond hem ook zeker de moeite waard, een genre apart  ^-^

meteorite

Het is een Tim Burton film dus een must see :-)

Ik vond het iedergeval een fantastische film (zoals elk van zijn films )
Popcorn Hour | Sanyo | Pioneer | KEF | Marantz | LaserDisc | D-VHS | HD-DVD | Blu-ray

ksi

Hij was inderdaad wel vet, gewoon thuis gezien (had hem totaal gemist in de bios).

devkon

M.i. zeker de moeite waard, mooi gemaakt en avontuurlijk.
{ Lexicon MC-8 | Class D Audio | Pioneer S-4EX | BagEnd Infrasub-18+ / Anti-mode | Dune | Squeezebox }

Douma

Erg leuke film. Fantastisch sfeertje wordt er neergezet. Ik vond het script alleen wel iets te oppervlakkig. De film had van mij best 2 uur mogen duren als er dan wat dieper op sommige onderwerpen en karakters zou worden ingegaan.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

squallgage

ERg leuke film , goed verhaal en ook de sfeer echt goed.
hoe de robot zijn creaties maakt is wel er goed gedaan.

alleen de duur vond ik zeker wel goed , zeker gezien het eignelijk alleen een kort film had moeten word van 10min.
en later is hij verlengt tot een hele film.

de eerste keer toen ik de clip zag dacht ik eigenlijk aan een game dan meer een film.

maar zeker wel genoten.
Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !

clicquot

#13


Het Terminator en War of the Worlds verhaal gemixt door de rijkelijke fantasie van oa Tim Burton en hup, dit is het resultaat! Ok, je kan een verhaal hebben, maar het brein dat het verhaal tot leven laat komen, diegene die de karakters uitvindt/tekent etc... waar haalt men het??? Very nice! De prent is een streling voor het oog en het oor! Visuele freaks zullen kicken,  audioliefhebbers gaan zeker niet te klagen hebben. Ook de filmmuziek is lekker! Burton's vaste componist, Danny Elfman die we kennen van onder andere Beetlejuce, Batman, Edward Scissorhands, Sweeney Todd etc,  zorgde voor de themamuziek, Deborah Lurie (kijk uit naar de nieuwe Alice in Wonderland!) mocht er op verderwerken.
Vul de animatiereeks maar aan met deze poppenfilm!

amanda

Niks aan bovenstaande recensie toe te voegen, top film  ;)