The Da-Vinci code Blu-ray bij Cosmox € 6,25 incl verzending! X-Files € 7,00

Started by Nooff, October 28, 2009, 10:46:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mack


Bennie

Ik zit ook met dichtgeknepen billen te wachten op de da vinci code  :unsure:
Inmiddels ook de mail ontvangen dat het nog wel even kan duren.
JVC NZ8 - Projecta HD progressive 2.80m 2.40:1 - Panasonic 9004 - Jungson AV 1000D - Doumois reference 1 - Svs SB4000

hoekie

Quote from: Bennieboy on November  4, 2009, 11:43:52
Ik zit ook met dichtgeknepen billen te wachten op de da vinci code  :unsure:
Inmiddels ook de mail ontvangen dat het nog wel even kan duren.

die heb ik nog niet gehad, de mail dan ;)

Audiofiel

Quote from: hoekie on November  4, 2009, 08:50:50
ik heb gisteren gewoon 2 x de star trek box ontvangen.

Je wil zeker niet toevallig 1 van die 2 boxen van de hand doen? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hoekie

Quote from: Audiofiel on November  4, 2009, 12:42:58
Je wil zeker niet toevallig 1 van die 2 boxen van de hand doen? ::)

;)
dat heb ik al gedaan aan een collega hier op mijn werk.
ik ben geen star trek fan (althans nooit gezien) dus waarschijnlijk kijk ik 1 film, vind het niets en verkoop de box.

Audiofiel

Ik hou er wel van, dus houd mij aanbevolen. O0
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hoekie


erwinh

Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Diablo666

X-files heb ik vorige week binnen gekregen, da vinci code is nog steeds "in behandeling", maar heb wel een mail gehad : "De door u bestelde artikelen zijn helaas nog niet voorradig. Wij vragen daarom nog even om uw geduld. Zodra wij deze ontvangen, zullen wij ervoor zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk thuisbezorgd krijgt".

Ik verwacht deze dus nog wel gewoon voor €6,25.
My set:
Sound:Squeezebox 3 / Pioneer 859RDS-G / 3x Pioneer M-10x / Jamo: Pro 1000-EX sub, A-510 fronts,  Center-18, 4x A-510 Surrounds,  A-510 Back Surrounds with SW3 Sub
Visual:Sanyo PLV Z-3000 / Pioneer 717-G /  JVC 6800 S-VHS / Projecta ProScreen 240x180 / LG BD390 / UPC HD DVR
Various:DS409+

CineSmurf

QuoteHartelijk dank voor uw e-mail.
Het door u bestelde artikel(en) is als gevolg van de grote belangstelling inmiddels geheel uitverkocht.
Het bleek niet meer mogelijk om bij de leverancier een nabestelling te plaatsen, zodat wij het bestelde tot onze spijt niet meer kunnen leveren.
Met vriendelijke groet,

Stelletje oplichters daar bij Cosmox. Als ik 'm niet krijg bestel ik daar nooit meer wat.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

hoekie

Da vinci staat bij mij nog steeds in behandeling. Heb geen mail ontvangen betreffende niet kunnen leveren van deze Blu Ray.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

CineSmurf

Hoe moeilijk is het om op een website een tellertje (al dan niet zichtbaar) te laten meelopen met je voorraad? Dit soort "aanbiedingen" lijkt wel een soort financieringsconstructie. Zeg dat iets heel goedkoop is en de euro's stromen binnen. Paar weken later: helaas niet leverbaar en als de financiele ruimte niet meer nodig is, terugstorten...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Nahpets

Dat stuk van het verhaal was ik in ieder geval voor door te kiezen voor de accept giro.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

CineSmurf

Ik had me inderdaad voorgenomen om - na mijn nooit geleverde HD-DVD speler van Progress - dat nooit meer te doen.  :nopompom:
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Speedy

Quote from: mack on November  4, 2009, 09:15:13
Mazel Pik  :clapping:

Lijkt me een pijnlijke ervaring zo'n Mazel Pik  ;D

Maar verder vind ik die cosmox site maar lastig zoeken.
Denon AVR-3808A, Denon DVD1930, B&W CDM-9NT, B&W HTM-62, B&W 684, B&W 686, Pioneer PDP-436XDE, Sony RDR-HX1010, Sony RDR-HX1070, Sony Playstation3, WII

hoekie

heb ze ook even een mail gestuurd waar mijn da vinci blijft (nog steeds in behandeling)

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Keimpe


hoekie

Ik ook gisteren nadat ik ze gemaild had!
Sorry ... bla bla kunnen niet meer leveren.... wat een toko... ;)
heb ze mail terug gestuurd dat ze maar net zo moeten oplossen als met de star trek box.

Nahpets

Net maar een 3e reminder gestuurd dat ik nog steeds op een passende oplossing wacht.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

hoekie

Ik ook en ook middels PM op ander forum.

Order is nu geannuleerd door mijn email met de vraag waar de BR blijft.

Wat denk je ? Staat nu gewoon op de site; voor 15.00 uur besteld volgende dag in huis!

Nahpets

Vandaag weer een mailtje dat ik heb pech heb, op=op en zo. Ondertussen staat de schijf op de site als leverbaar en worden de Star Trek boxen vrolijk uitgeleverd.

Not amused  >:(
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

hoekie

Heb net reactie gehad van Cosmox via PM op ander forum.

Ze gaan de mensen die de Da vinci hebben besteld maar waar die is geannuleerd als nog de kans geven deze voor 6.25 euro aan te schaffen.
(net zoals met de star box gebeurd)

Dit is mij middels PM dus gemeld. Afwachten...

Bennie

Belachelijk, ik zit ook nog steeds te wachten op deze schijf.
Zal daar niet gauw nog iets bestellen.
JVC NZ8 - Projecta HD progressive 2.80m 2.40:1 - Panasonic 9004 - Jungson AV 1000D - Doumois reference 1 - Svs SB4000