Paranormal Activity

Started by J.A.F._Doorhof, October 26, 2009, 22:19:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wat vond jij ervan

Absolute aanrader
17 (41.5%)
Goed tijdsverdrijf
12 (29.3%)
Matig
7 (17.1%)
Slecht
3 (7.3%)
zonde van de tijd niet afgekeken
2 (4.9%)

Total Members Voted: 41

AnubisNefer

Vond hem maar matig, niet creepy ''enough''  O0

Geef mij maar Martyrs of Haute Tension etc.....

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

kermit

#51
Net zitten kijken. De film heeft me geen moment weten te boeien. Het enige spannende stukje was waar ze van  haar bed gesleept werd. Maar voor de rest een bagger film. Geef me maar The Ring en The Grudge.  Daar  kreeg ik kippenvel van .....

clicquot

Net bekeken en vond deze eerder lachwekkend dan echt scary. Ik denk ook vooral dat het vriendje gewoon te stoer was. Had dat ook een chicken geweest, dan was het maybe anders verlopen. Naar aanleiding van wat hier gezegd werd had ik echt grote verwachtingen hoor  :smile:
Geen vergelijk met de heks van Blair of bv de Strangers... dat kan je ook echt overkomen, maar spookjes??

WilcoL

Quote from: clicquot on February 14, 2010, 20:08:28
Net bekeken en vond deze eerder lachwekkend dan echt scary. Ik denk ook vooral dat het vriendje gewoon te stoer was. Had dat ook een chicken geweest, dan was het maybe anders verlopen. Naar aanleiding van wat hier gezegd werd had ik echt grote verwachtingen hoor  :smile:
Geen vergelijk met de heks van Blair of bv de Strangers... dat kan je ook echt overkomen, maar spookjes??

&

Quote from: WilcoL on November  8, 2009, 09:38:56
Ik heb hem gisterenavond samen met mijn meissie in onze eigen woonkamer zitten kijken, maar ik vond hem echt enorm tegenvallen. We vonden hem beide helaas totaal niet spannend...

'Tijdverdrijf' vind ik te sterk uitgedrukt, maar ik zal hem niemand aanraden.

Smaken verschillen zullen we maar zeggen he  ;D!

Je had het dus al op 8 november 2009 kunnen weten he  ;D ;)...

Groeten, Wilco
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

clicquot

was ik compleet uit het oog verloren! een mens onthoudt eerder de leuke positieve dingen he  ;)

Bant

#55
Fjew, net PA 1 en 2 gekeken :o Niet normaal eng! Ik houd totaal niet van dit genre films (kan er niet tegen), maar deze toch maar uitgezeten. Vooral de eindes waren vreselijk. Wel een geslaagde film dus voor het genre. Sommige stukken maar met vingers in m'n oren. :clapping:

vik

Afgelopen donderdag het laatste deel gezien.

Ik zeg handdoek in de ring en stoppen!!  :baaa:

Het is gewoon klaar nu is mijn mening.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

henrykb

#57
moet deel 4 nog kijken, wel gedownload ondertussen.
maar idd, soms krijgt een film het "police academy syndroom", en das zeker bij deze film.
blair witch was wel vernieuwend, en heb laatst grave encounters 1 en 2 gekeken, en deel 2 vond ik zelfs wat beter.
maar pa is nu inderdaad wel klaar.. op naar de volgende handycam spooky film.

Erik

#58
Ik vond hem wel creepy anders. Er gaat niks boven een horrorfilm na twaalven kijken op een groot scherm in het pikkedonker :D
Toch wel een paar keer goed geschrokken
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

henrykb

en niet te vergeten de surround paar tikjes erbij te geven.
Maar grave encounters vond ik in dit genre wel 1 van de beste, en lijkt qua opzet op
tv docus alla ghost hunters, ghost lab enzo.
Behoorlijk scary in ieder geval.
Zal misschien vanavond wel eens pa4 kijken.

VTEC_genieter

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 26, 2009, 22:19:33
Maar niet alleen kijken in een donker home theater met je geluid te hard.

Ik ga wel proberen het geluid harder dan normaal te zetten. ;)
Eerst de film kopen.  :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Springbank

#61
Waar Paranormal Activity in slaagt is om toch een soort oerangst aan te spreken bij mij omdat het zo subtiel opgebouwd wordt. ondanks dat ik niet geloof in iets tussen hemel en aarde, god, spoken etc. Creepy film.

henrykb

nou, pffttttt gisteren gekeken maar het is volhouden en uitzitten hoor.
en altijd op beeld in alle hoekjes turen of er niet iemand staat, dingen verschuiven enzo enzo (ontgaat me meestal).
Nee, hopelijk geen deel 5 meer (want dan moet ik hem toch nog zien)
Vond hem wel meer onderhoudend dan deel 3 btw.